Mies haluaa koko ajan seksiä
Ikuisuusaihe. Erityisesti viikonloppuisin mies haluaa joka välissä seksiä. Jos/kun seksiä on perjantai-iltana niin heti lauantaiaamuna herään siihen, kun mies repii housuja pois minulta. Suostun tai en niin lauantai-iltana sama juttu ja taas sunnuntaiaamuna. Viikonloppuna on ainut mahdollisuus nukkua vähän pidempään ja vaan olla sängyssä ilman kiirettä niin koen ahdistavana, että koko ajan pitäisi olla innokas seksiin. Jos en suostu, mies valittaa etten enää halua häntä ja mököttää. Onhan tätä ongelmaa ollut aina, mutta jotenkin viime kuukausina korostunut. Jos minulla on kuukautiset niin mies haluaa rintojen väliin tms eli pääasia, että olen tavalla tai toisella mukana hommassa. Asiasta on puhuttu miljoona kertaa, mutta kaikkein helpoimmalla tunnun pääsevän kun vaan suostun seksiin joka välissä. En jaksa sitä kiukuttelua ja marttyyrimaisuutta.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluan useasti päivässä, vaikka kymmenet vuodet oltu yhdessä. En saa tarpeeksi millään. Ja siis nainen olen.
Mulle kans tälläinen nainen!
Vierailija kirjoitti:
Onko kuvia tai äänitteitä siitä seksin haluamisesta?
Myös tarkemmat sanalliset kuvaukset vonkaamispaikoista ja tilanteista olisi kiva.
Liittyykö noihin yrityksiin koskettelua ja ihania huomionosoituksia? Liittyykö?
Onko kuvia kuukautisten aikana rintojen väliin tilanteista?
Mies on kuspiä. Ei siinä kummempaa. Jos ei anna toisen nukkua. Ja kyllä tossa jotain ongelmaakin on taustalla, liian maanista.
Mikä siinä on nyt niin vaikeaa? Anna miehen astua jos sillä seisoo!
Friendzone yrittää esiin. Harmillista, jos näin käy avioliitossa, mutta onneksi senkin voi nykyään purkaa.
Mies ei voi hyvin naiskaveripuolison kanssa. Se on tukahduttava järjestely, josta kannattaa osata lähteä mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, ettei minun ole PAKKO suostua. Jos sanon, että en halua, lopeta, niin kyllä mies lopettaa. Mutta sen jälkeen on pahalla tuulella ja kiukuttelee. Eli loppupäivän kannalta on parempi itse suostua vaikkei niin huvittaisi ja nauttia hyväntuulisesta miehestä, joka hieroo ja laittaa ruokaa kuin katsoa kiukuttelevaa miestä, joka ei auta kotitöissä.
Ap
Aika lapsellista käytöstä mieheltä. No, jos koet helpompana olla noin nöyristelevä, niin suostu sitten. Itseltäni menisi maku kokonaan tuollaisesta kiukuttelijasta.
Vierailija kirjoitti:
Puutteessa haluaa seksiä ja nälkäisenä ruokaa.
Miten ehtii olla puutteessa, jos on juuri aamulla ollut seksiä? Ymmärtäisin, jos olisi muutaman päivän tauko, mutta miten siinä ehtii kärsiä puutteesta, jos seksikertojen väli on 12 tuntia? Ja itsetyydytys ei selvästi ole vaihtoehto. Jos meillä ei ole yhteistä seksiä niin mies on niin pahantuulinen, että koko perhe kärsii.
Minä olisin vain onnellinen jos joku noin paljon minusta tykkäisi.
Poikkis suostui paritteluun viimeksi vuonna 2017 :(
Olemme parikymppisiä.
Hmm ihmettelinkin onko se tosiaan parittelukolinaa mitä naapurista kuuluu joka päivä klo 7-8, 12-14, 16, 18, 22-23. Kuin sängynpääty hakkaisi seinään kiihtyvällä tahdilla. Opiskelija-asunto tämä on ja opiskelijat tilastollisesti parittelevat kaikista eniten.
Voi kun mieskin haluaisis kokoajan, haluaa paljon kyllä, mutta minä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, ettei minun ole PAKKO suostua. Jos sanon, että en halua, lopeta, niin kyllä mies lopettaa. Mutta sen jälkeen on pahalla tuulella ja kiukuttelee. Eli loppupäivän kannalta on parempi itse suostua vaikkei niin huvittaisi ja nauttia hyväntuulisesta miehestä, joka hieroo ja laittaa ruokaa kuin katsoa kiukuttelevaa miestä, joka ei auta kotitöissä.
Ap
Taas annetaan seksiä palkinnoksi kotitöistä. Toivottavasti miehesi tajuaa kuvion mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Nyt luin näitä vastauksia. Tätä voisi kokeilla, että suostun aina kun haluaa, jos jatkuva vonkaus vähenisi. Välillä on ilmassa tätä, että seuraavaan kertaan menee varmaan viikko, eli että mies jo valmiiksi pelkää taukoa ja liioittelee sen pituutta mielessään. Vaikka tosiaan mitään kovin merkittävää taukoa ei seksin suhteen ole ollut.
Ja kuten kerroin, asiasta on puhuttu monet kerrat. Koen itse helpompana vaan antaa vaikkei huvittaisi, koska mies on paljon mukavampi kumppani silloin. Ei siihen seksiin kovin kauaa aikaa kulu eikä se mitenkään pahalta tunnu tms. Aamulla se vaan ärsyttää, kun on väsynyt ja haluaisi nukkua ja olla rauhassa. Sama joskus illalla, että haluaisi vaan nukkua.
Emme ole eroamassa, ehdimme tehdä hyvin paljon muutakin. Tuohon seksiin menee ehkä 15-30 minuuttia ettei se nyt varsinaisesti ole muusta kuin unesta/lepäilystä pois. Enkä ole koskaan kieltänyt miestä masturboimasta, sen teho ei vaan tunnu olevan kov
Eikä se mitenkään pahalta tunnu 🤣 et taida kovin välittää seksistä?
Olen aina ollut hyvä saamaan orkkuja ja rakastan seksiä.
Takuuvarma resepti avioeroon. Tai vieraissakäyntiin.
Kumman ap valitsee?
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen mies. Tuo kiukuttelu jos ei saa seksiä on kyllä niin noloa.
Ihan tasapuolisuuden vuoksi, onko vastaava nainen myös lapsellinen?
Tietäisin sitten kertoa kotona, että halusi parisuhteessa on oma asiasi ja siitä kiukuttelu lapsellista.
Tähän mennessä nämä vuodet olen tehnyt parhaani ja uhrautunut useita kertoja. Silti se, että toinen kohdistaa kaiken himonsa juuri minuun, on kuitenkin omalla tavalla imartelevaa ja kyllä sitä itsekin usein sitten syttyy ajatukselle, vaikka esim. väsyneenä ajatus ei kiehtonut tippaakaan.
Olen elänyt seksittömässä suhteessakin ja voin vannoa että tämä on pienempi paha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluan useasti päivässä, vaikka kymmenet vuodet oltu yhdessä. En saa tarpeeksi millään. Ja siis nainen olen.
Mulle kans tälläinen nainen!
Täällä on vapaana!
Onko kuvia tai äänitteitä siitä seksin haluamisesta?