Voitaisiinko toimeentulotuki muuttaa esim. ruokakupungeiksi?
Voitaisiin samalla ohjailla ihmisiä terveempiin elintapoihin. Pääpaino kasviksissa.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me Hönöt joudutaan asumaan loppuelämä halvassa vuokraläävässä ja tekemään palkattomia työkokeiluita.
No, sen vuokraläävän voi pitää luxus puhtaana ja nukkua paljon.
Jos menee työkokeiluun niin työpaikalla kukaan ei saa pyytää treffeille, se on nykyään kiellettyä. Jos ei saa palkkaa niin ei ole rahaa mennä vapaa-ajalla mihinkään eli parisuhteita ei synny.
Baarissa juomien osto ei ole ilmaista.
Se onkin kauheata, jos työkokeilutyöpaikasta saa potkut treffeille pyytäminen vuoksi. Ja oikeuteenkaan työkokeilijaa ei oikeastaan kannatta haastaa, kun kuitenkaan sillä ei ole rahaa maksaa korvauksia.
Työpaikalla ei saa pyytää treffeille
Ei ole rahaa mennä baariin ja tinderissä taas kuulemma miehet haluaa vain seksiseuraa, että se siitä.
Pitää olla kotona vauvapalstalla.
Genitaaliherpes tarttuu, vaikka se olisi oireeton ja käyttäisi kondomia.
Jos sulla on genitaaliherpes niin voit saada tuomion.
Ole siis ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Genitaaliherpes tarttuu, vaikka se olisi oireeton ja käyttäisi kondomia.
Jos sulla on genitaaliherpes niin voit saada tuomion.
Ole siis ilman seksiä.
Jos on genitaaliherpes niin se on hässimiset hässitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaaloissa on vieläkin hiearkia. Laitoshuoltajat on alinta kastia, sitten tulee lähärit, sitten sairaanhoitajat ja sitten lääkärit ja sitten ylilääkärit.
Se riippuu ihan laitoshuoltajasta. Pistän kyllä niin sairaanhoitajan kuin ylilääkärinkin paikoilleen jos sitä tarvitsee eikä se paikka ole todellakaan minun yläpuolella.
Niin pistät, kun on kysymys siivoamisesta eli sinun alueestasi. Ja kaikki joka tapauksessa riippuu siitä sairaanhoitajasta tai ylilääkäristä: nössöt saattavat väistää ärhäkkää laitoshuoltajaa, mutta muiden edessä sinä joudut olemaan kilttiä poikaa tai tyttöä.
Mikään ei riipu mistään lääkäristä eikä sairaanhoitajasta. Minä teen työni ja jokainen tekee oman työnsä. Minä en neuvo lääkär
"Pistän kyllä niin sairaanhoitajan kuin ylilääkärinkin paikoilleen"
Mitä sinä tällä siis tarkoitat?
Genitaaliherpes voi tarttua myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me Hönöt joudutaan asumaan loppuelämä halvassa vuokraläävässä ja tekemään palkattomia työkokeiluita.
Jos menee työkokeiluun niin työpaikalla kukaan ei saa pyytää treffeille, se on nykyään kiellettyä. Jos ei saa palkkaa niin ei ole rahaa mennä vapaa-ajalla mihinkään eli parisuhteita ei synny.
Se onkin kauheata, jos työkokeilutyöpaikasta saa potkut treffeille pyytäminen vuoksi. Ja oikeuteenkaan työkokeilijaa ei oikeastaan kannatta haastaa, kun kuitenkaan sillä ei ole rahaa maksaa korvauksia.
Mä Hönö olen viimeksi ollut katsomassa Rölli elokuvan, onko siitä jo 10 vuotta, kun se meni, taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin kauheata, jos työkokeilutyöpaikasta saa potkut treffeille pyytäminen vuoksi. Ja oikeuteenkaan työkokeilijaa ei oikeastaan kannatta haastaa, kun kuitenkaan sillä ei ole rahaa maksaa korv
Röllillä oli ISO pölli, siitä muistan. Mut herpes pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Genitaaliherpes voi tarttua myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
"Vaikka genitaaliherpes voi olla täysin oireeton, virus saattaa tarttua. Kondomin käyttö vähentää merkittävästi genitaaliherpeksen tarttumista, mutta ei kuitenkaan täysin suojaa tartunnalta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokakupongilla on helppo maksaa esim lääkkeet. Ei st varmaan joku persujen äänestäjå taas vauhdissa aivopierujen kanssa
Suomessa on jo käytössä esim maksusitoumus apteekkiin eli lääkkeisiin tarvittavia varoja ei saa rahana.
Sillä maksusitoumuksella vaan ei saa esimerkiksi tavallisia särkylääkkeitä.
Ja on kymmeniä muitakin liikkeitä, joissa voi joutua asioimaan. Harvemmassa ruokakaupassa esimerkiksi leikataan hiuksia.
Sulla on genitaaliherpes. Kuulut siis alimpaan kastiin, vaikka olisit lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, seitsemäntoista sivua älämölöä trolli-ideasta, joka ei edes toimi.
1. Liian kallis järjestelmä ylläpitää.
2. Kuponkien mustat markkinat syntyvät välittömästi.
Tuo Saksan maksukorttisysteemi kuulostaa paljon paremmalta. Ei mitään kuponkikikkailuja, samalla väärinkäytösmahdollisuudet minimiin korttien erityisten ominaisuuksien vuoksi.
Mikä siis mielestäsi on väärinkäytöstä? Suomen lain mukaan tukirahoilla saa ostaa mitä haluaa. Joten miksi pitäisi olla rajoituksia? Ei minkään laillisen tuotteen ostaminen ole tukirahojen väärinkäyttöä.
Mulla Hönöllä on 2015 ostetut silmälasit - 4
Piti ostaa nyt mutta tulee työttömyysleikkaukset.
Joten odotan vakituista työpaikkaa niin sitten ostan.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi hyvä, että työttömällä voisi olla joku lemmikki, jos on aina kotona.
Mutta kun kaikki on liian kallista.
Kyllä ihmisellä pitäisi voida olla edes yksi harrastus tai sitten lemmikki.
Nyt on vain vauvapalsta ja hallitus leikkaukset. Ja herpes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi hyvä, että työttömällä voisi olla joku lemmikki, jos on aina kotona.
Mutta kun kaikki on liian kallista.
Kyllä ihmisellä pitäisi voida olla edes yksi harrastus tai sitten lemmikki.
Nyt on vain vauvapalsta ja hallitus leikkaukset. Ja herpes.
Tuttu asuu vuokralla Töölöössä Helsingissä, käy paljon kirppareilla.
Vierailija kirjoitti:
Tulee toimistoon ja ottaa Hönöltä työkokeilijalta tietokoneen lääkärikierrokselle. Se koppava ärsyttävä ilkeä lääkäri, pitää itseään parempana kuin muut, tosi ruma.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ajattele, jos se työkokeilussa laittaa vahingossa normaalia maitoa ruokiin, kun pitäisi laittaa laktoositonta ja sitten johtajalla joka syö ravintolassa tulee plöröt kokouksessa housuun.
Olisi kannattanut hallituksen antaa työttömille lahjakortti silmälasiliikkeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee toimistoon ja ottaa Hönöltä työkokeilijalta tietokoneen lääkärikierrokselle. Se koppava ärsyttävä ilkeä lääkäri, pitää itseään parempana kuin muut, tosi ruma.
Kun mä olin työkokeilussa auttamassa osastonsihteeriä niin tuli ruma 30-vuotias mieslääkäri joka vei multa tietokoneen lääkärikierrokselle, ei käytöstapoja, tosi huonosti käyttäytyvä, koppava ilkeä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä olin työkokeilussa auttamassa osastonsihteeriä niin tuli ruma 30-vuotias mieslääkäri joka vei multa tietokoneen lääkärikierrokselle, ei käytöstapoja, tosi huonosti käyttäytyvä, koppava ilkeä ihminen.
Niin, se että opiskelee lääkäriksi ei tee komeaksi. Nehän on yleensä niitä luokan nössä hikareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaala on ainoa paikka missä työttömälle ei tarjottu kahvia. Ilkeitä ihmisiä töissä. Ei palkkaa eikä edes kahvia tauolla.
"Huolimattomuus seksissä johti rikostuomioon ja isoihin vahingonkorvauksiin."