Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa torissa myytyä mitään, en käsitä

Vierailija
27.01.2024 |

Olen viisi vuotta sitten viimeksi myynyt torissa isomman määrän tavaraa ja silloin kaikki meni nopeasti ja helposti pyytämälläni hinnalla. Nyt laitoin uudelleen isomman määrän myyntiin, kuvat on hyviä koska harrastan valokuvaamista, hinnat on hieman vähemmän kuin muut pyytää samoista ja tavaroiden kunto on kaikissa erinomainen, koska niitä ei ole käytetty kuin vain kerran tai kaksi. Sijainti Hki ja postitan. En käsitä mikä nyt on pielessä. En myöskään rupea antamaan ilmaiseksi tavaroita, joita olen ostanut hintaan 300 euroa ja käyttänyt vain kerran. 

Kommentit (167)

Vierailija
61/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko seurannut että liikkuuko muiden samaa myyvien kohteet vai roikkuuko samat ilmoitukset viikkotolkulla heilläkin? Tosin kaikki eivät edes poista ilmoituksiaan kun ovat saaneet myytyä.

Olen parin tuotteen kohdalla seurannut nyt jonkin aikaa. Ei näytä menevän muillakaan, tosin hintaa heillä siis vähän enemmän kuin minulla. Ap

Vierailija
62/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ihmettele ap. Itse olen todennut saman. Johtunee siitä ,että saman tavaran saat halvemmalla ,kun tilaat netistä, ja tavara on uusi , tulee muutamassa päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään mistään nettikirppiksiltä osta. Tavara ja etenkin käytetty tarkistetaan perin pohjin ennen ostopäätöstä.

Kierrän kirppiksillä pääasiassa kesällä, antiikkimarkkinoilla muutenkin.

Torissa ihmiset yrittävät myydää kummallista krääsää ylihinnalla. Lisäksi seassa on ammattikauppiaita, varastetun tavaran kaupustelijoita, huijareita ja kaikenlaisia dillejä joiden kanssa varomattomat joutuu selkkauksiin.

Vierailija
64/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavat  kuolinpesiä  ym.  Ota  heihin  yhteyttä  pyydä tarjous.

Vierailija
65/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki: laitoin viikko sitten myyntiin yhden lastenvaatteen (yksivuotiaan kokoa suunnilleen). Kyseessä laadukas vaate, unisex värinen eli käy yhtä hyvin tytöille ja pojille. Ei mikään sellainen missä pitäisi maksaa merkistä lisähintaa. Kunto on erittäin hyvä, koska ehdittiin käyttää sitä vain kerran, kun lapsi jo kasvoi eikä se enää mahtunut. Hinta neljäsosa uudesta (eli pyyntini alle 15 eur).

Katselukertoja viikossa tasan 8 kpl!

Ap

Vierailija
66/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintaa liikaa.

Oletetaan, että ap on saanut lahjaksi valkoisen Aalto maljakon eikä tykkää siitä vaan myy pois. Kokeili sitä kerran olohuoneen pöydällä mutta ei tykännytkään eli on kuin uusi. Hinta Iittalan mukaan uutena 199 euroa. Laittaa pyynniksi 90 euroa, jos muut myy satasella. Ei kai hintaa liikaa ole vai vitosellako pitäisi myydä?

En itsekään myisi pilkkahinnalla, mutta joskus tavara ei vain ole sellainen, että kukaan ostaisi sitä satasella vaikka se olisi uusi ja ovh olisi 500... Todennäköisesti viidelläkympillä se jo liikkuisi. Lahjaksi saaduissa tavaroissahan ei sitä omaa rahaa ole yhtään kiinni, joten sikäli luulisi olevan henkisesti helpompaa myydä edullisella hinnalla.

Vierailija
67/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ihmettele ap. Itse olen todennut saman. Johtunee siitä ,että saman tavaran saat halvemmalla ,kun tilaat netistä, ja tavara on uusi , tulee muutamassa päivässä.

Näitä mitä myyn ei saa kyllä halvemmalla netistä. Katson nettikauppojen hinnat ja laitan hinnaksi puolet halvimman nettikaupan hinnasta, jos kunto on uusi. Ja varmistan että minun hinta on sillä hetkellä torin matalin. Ap

Vierailija
68/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkki: laitoin viikko sitten myyntiin yhden lastenvaatteen (yksivuotiaan kokoa suunnilleen). Kyseessä laadukas vaate, unisex värinen eli käy yhtä hyvin tytöille ja pojille. Ei mikään sellainen missä pitäisi maksaa merkistä lisähintaa. Kunto on erittäin hyvä, koska ehdittiin käyttää sitä vain kerran, kun lapsi jo kasvoi eikä se enää mahtunut. Hinta neljäsosa uudesta (eli pyyntini alle 15 eur).

Ap

Hyväkuntoisia lastenvaatteita on myynnissä tuhansia kirppiksillä. En kyllä ymmärrä, mitä uniikkia just sun ostamassa vaatteessa on..

Vierailija
69/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hintaa liikaa.

Oletetaan, että ap on saanut lahjaksi valkoisen Aalto maljakon eikä tykkää siitä vaan myy pois. Kokeili sitä kerran olohuoneen pöydällä mutta ei tykännytkään eli on kuin uusi. Hinta Iittalan mukaan uutena 199 euroa. Laittaa pyynniksi 90 euroa, jos muut myy satasella. Ei kai hintaa liikaa ole vai vitosellako pitäisi myydä?

Tässä karkea nyrkkisäääntö hinnoitteluun. Jos tuotteen ovh on 200 euroa, sen voi saada tarjouksessa 100 eurolla - edelleen käyttämätön ja myyntipakkauksessa. Käypä torihinta olisi 50 euroa. Tai alempi, jos siitä tuotteesta oikeasti haluaa päästä eroon. Siis puolita aina ensin kaupan hinta ja ala miettiä sen perusteella torihintaa. En ikinä ostaisi torilta tuotetta joka on vain hivenen halvempi kuin ko tuote tarjouksessa.

Vierailija
70/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyväkuntoisia lastenvaatteita on myynnissä tuhansia kirppiksillä. En kyllä ymmärrä, mitä uniikkia just sun ostamassa vaatteessa on..

Ei siinä minun myymässä mitään uniikkia ole eikä pidä ollakaan. Se on laadukas perusvaate, sellainen jota tarvitaan melkein joka päivä ja joita ihmiset täten usein ostaa. Ja minä nyt myyn lähes uuden halvalla. Luulin, että ilmoitusta edes katsottaisiin. Ap

Vierailija
71/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ostat noin kallista ja käytät kerran? Mulla ainakin jotkut hälykellot soi päässä, et ei nyt oo kaikki kohdallaan. 

En ole moniakaan niistä ostanut vaan saanut lahjaksi, eikä sitten ole ollut tarvetta niille. Osan olen ostanut ja vasta käytössä selvinnyt, että ei käykään kunnolla itselle eli virheostos, joka selvisi vasta ekalla tai tokalla käyttökerralla. Ap

Eikö niissä sit enää palautusoikeutta ole ja samalla rahalla ostat jotain muuta? Mutta rikas olet ja lähipiirisi, kun noin kalliita hutiostoksia saat. 

Ei ole palautusoikeutta. Ei missään kerran käytetyssä ole eikä niissä lahjoissakaan, kun ne on aina ostettu ajoissa etukäteen eli palautusaika mennyt umpeen kun ne minulle tulee. Eikö teillä kellään t

No ei sen sun vika ole et saat 300 euron hutiostoksen. Sehän saattaa valjeta jo lahjaa avatessa: No voi, mulla on jo tällänen tai ei ole minun kokoa. Mitä nyt? Kannattaa kertoa jatkossa noiden lahjojen ostajille, et niiden rahat menee hukkaan. Vai valehteletko kun kysyvät oliko hyvä lahja ja kovassa käytössä? Eikö kuiten kerran jalassa koitettua monoa voi vaihtaa kuittia vastaan? Ellet sitten osta jo keväällä ja lopputalvesta vasta huomaa ettei ookkaan hyvä. Yleensä ne pitääkin "ajaa sisään".

Mulla on n20 vuotta sitten ostetut uudet luistimet. Kerran olen käyttäny, maksoin niistä 13e. Meinasin joskus lahjoittaa koululle. 

Vierailija
72/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ostat noin kallista ja käytät kerran? Mulla ainakin jotkut hälykellot soi päässä, et ei nyt oo kaikki kohdallaan. 

En ole moniakaan niistä ostanut vaan saanut lahjaksi, eikä sitten ole ollut tarvetta niille. Osan olen ostanut ja vasta käytössä selvinnyt, että ei käykään kunnolla itselle eli virheostos, joka selvisi vasta ekalla tai tokalla käyttökerralla. Ap

Ei sun virheostokset ole kenenkään muun ongelma kuin omasi.

Et näköjään ymmärrä kirpputorin ideaa: siellä tavara vaihtaa omistajaa pikkusummalla. Väkisin et voi myydä mitään, etkä liian kalliilla.

Vierailija
73/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä nykyisin menekään mikään ellei nyt ole jotain uutta telkkaria ja hinta max. 50e.

Itsekin siivoan kaapit, varaston ja autotallin kunnolla parin vuoden välein ja laitan käyttämättömäksi jääneet myyntiin ja ei ne kaupaksi mene vaikka oikeasti olisi uudenveroisia ja hinta kohdallaan. Lasten harrastusvälineet ja tiettyjen merkkien ulkovaatteet on jotenkin menneet kaupaksi, mikään muu ei. 

Vierailija
74/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussa ei saa myytyä kuin ruokaa. Oikeasti jouluun meni rahat ja viimeistään joulun jälkeen alkaneisiin alennusmyynteihin. Olen ollut tälläisessä ns sekatavara kaupassa töissä ja tammikuu on hiljaista sielläkin, sanoin huomasin kirppiksellä töissä ollessa ettei tavaraa tule eikä mene, helmikuussa vähän piristyy.

Vierailija
75/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet saa tor-verkossa myytyä humehiakin..

Vierailija
76/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jollei ihmisiä kiinnosta, niin ei kiinnosta. Deal with it. 

Vierailija
77/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät muuten juuri taida enää Kalevala Korun tuotteet eivätkä muumimukitkaan kiinnostaa? 

Vierailija
78/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun virheostokset ole kenenkään muun ongelma kuin omasi.

Et näköjään ymmärrä kirpputorin ideaa: siellä tavara vaihtaa omistajaa pikkusummalla. Väkisin et voi myydä mitään, etkä liian kalliilla.

Äh. Ei tietenkään minun virheostokset ole muiden ongelma. Ei kai tässä nyt siitä ole kyse. Vaan siitä, että tori.fi on ollut aika suosittu nettikirppis, ja ennen siellä sai hyvin myytyäkin ihan ok summalla. En myy liian kalliilla enkä väkisin. Mutta en myöskään halua myydä virheetöntä, lähes uutta tuotetta parilla eurolla, jos sen hankintahinta on ollut paljon yli satasen. Ei kukaan muukaan halua. Ap

Vierailija
79/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut myytyä tänä vuonna 4 tavaraa. Sekin ihan okei. Ihmisillä on jo liikaa kaikkea..

Vierailija
80/167 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ainkaan osta nyt mitään, ellei ole ihan pakko. Säästän työttömyyden varalle. 

Tuntuu jotenkin kaukaiselta kun ostin sistustuotteita tai kävin vielä ravintolassa syömässä, vaikka tästä ei ole kuin alle vuosi aikaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi