En saa torissa myytyä mitään, en käsitä
Olen viisi vuotta sitten viimeksi myynyt torissa isomman määrän tavaraa ja silloin kaikki meni nopeasti ja helposti pyytämälläni hinnalla. Nyt laitoin uudelleen isomman määrän myyntiin, kuvat on hyviä koska harrastan valokuvaamista, hinnat on hieman vähemmän kuin muut pyytää samoista ja tavaroiden kunto on kaikissa erinomainen, koska niitä ei ole käytetty kuin vain kerran tai kaksi. Sijainti Hki ja postitan. En käsitä mikä nyt on pielessä. En myöskään rupea antamaan ilmaiseksi tavaroita, joita olen ostanut hintaan 300 euroa ja käyttänyt vain kerran.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki ilmoitukseen niin katsotaan mikä mättää.
Ilmoituksesta selviää koko oikea nimeni ja sitä kautta kaikki osoitteeni ym, en halua täällä palstalla julkaista niitä. Ap
Postaa se sitten vaikka ulilaudalle.
Minä selailen toria päivittäin. Tavaksi tullut ja olisi paljon mielenkiintoista ostettavaa, vaatteita, musiikkia, pien tavaraa, huonekaluja. Kuitenkaan minulla ei ole paljoa varaa ostella mitään vaan velkoja. Kunhan saan talouden tasapainoon, niin alan panostamaan vaatteisiin eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nosta vähän hintoja ja ihmettele vielä lisää.
Tavara liikkuu torissa AINA, jos hinta on kohdallaan.
Hintaa on välillä vaikea arvioida. Olen katsonut mitä muut pyytää samasta tuotteesta ja laittanut hinnaksi vähän vähemmän. Tinkiäkin saa. Ap
Jos sijainti ja maksutapa on kunnossa (tilisiirto tai mobilepay) niin silloin hinta ei ole kunnossa.
Kunhan et ole myymässä mitään kahvipakettia tai suklaalevyä vastaan, vaan vastaanotat euroja niin hyvin menee. Tämä toisaalta on facebook-ryhmien vitsaus enemmän. Kerran toin väärän suklaalevyn eikä mobilepay kelvannut, niin siihen loppui minun osalta tämä pelleily. Ja muuten, miksi miehet eivät ikinä pyydä mitään suklaalevyjä, vaan aina kelpaa raha ja ostotapahtuma järjestyy vaivatta ilman älytöntä säätämistä?
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vaatteissa se boomi on mennyt että ostetaan kallista, elinkustannukset nousseet Tori-ostajilla, jotta väärä kanava jos hyvätuloisille aiot myydä.
Minä ostan Tokmannilta sukat, pikkuhousut, paidan ja pääällyshousut. Hinnaksi tulee joku 80€ maksimissaan ja niillä pärjään 2 vuotta. Toki on enemmän kuin yhdet pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Minä selailen toria päivittäin. Tavaksi tullut ja olisi paljon mielenkiintoista ostettavaa, vaatteita, musiikkia, pien tavaraa, huonekaluja. Kuitenkaan minulla ei ole paljoa varaa ostella mitään vaan velkoja. Kunhan saan talouden tasapainoon, niin alan panostamaan vaatteisiin eri tavalla.
Kuulostaa siltä, ettet ole saamassa talouttasi tasapainoon :D
Ihmiset pelkää syyhyä. Mitään käytettyä ei enää uskalla ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap myy varastettua tavaraa. Ilmoitan poliisin.
Jos näin on niin kannattaa ilmiantaa ap ylläpidolle ja tehdä nettivinkki poliisille
Mitä ihmettä. En minä mitään varastettua myy, olen tavallinen kunnollinen perheenäiti. Kaikkea te keksittekin. Ap
En minä mitään keksinyt! Vastasin vain kommenttiin jossa ap tiedettiin rikolliseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tuotteita sinulla on myynnissä, leluja, vaatteita, kodintavaraa?
Kaikkia noita, myös joku harrastusväline (hiihtoon liittyvä). Ap
Ok. Muuhun kantaa ottamatta, onhan vaatteiden ilmoituksissa niiden koko mainittu jo otsikossa? Itse jätän avaamatta ja katsomatta kaikki vaateilmoitukset joissa kokomaininta puuttuu otsikosta. Ei näet kiinnosta yhtään selata lukemattomia itselleni väärän kokoisia vaatteita läpi.
Jos samaa tuotetta on myynnissä paljon, niin silloinhan se tarkoittaa sitä, että sen tuotteen suosio on laskussa. Laita halvemmalla myyntiin, niin pääset eroon.Tai sitten hilloat sitä komerossa.
Ehkä se riippuu siitä mitä myy. Itselläni sujui menneenä vuonna ja sitä edellisenä kauppa tosi hyvin. Välillä oikein ihmettelin, että mitä kaikkea ihmiset haluaakaan ostaa, kun oli myös rikkinäisiä tavaroita, joita ostivat kunnostettavaksi ja keräilyesineiksi. Hintatasokin oli ihan mukava; tuntuu että käytettyäkin arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ostat noin kallista ja käytät kerran? Mulla ainakin jotkut hälykellot soi päässä, et ei nyt oo kaikki kohdallaan.
En ole moniakaan niistä ostanut vaan saanut lahjaksi, eikä sitten ole ollut tarvetta niille. Osan olen ostanut ja vasta käytössä selvinnyt, että ei käykään kunnolla itselle eli virheostos, joka selvisi vasta ekalla tai tokalla käyttökerralla. Ap
Eikö niissä sit enää palautusoikeutta ole ja samalla rahalla ostat jotain muuta? Mutta rikas olet ja lähipiirisi, kun noin kalliita hutiostoksia saat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ei enää osta roinaa. Kaikilla on valkoiset seinät kämpässä tyhjillään kumisemassa ja tuijotetaan joko älypuhelinta tai PC-näyttöä. Nykyihmisen maaillnen omaisuus on korkeintaan 3 tonnia nykyään. Muuta ei tarvita.
Jaa. Itse ostin viime vuonna Torista tavaraa ja tuotteita noin 4000 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia tuotteita sinulla on myynnissä, leluja, vaatteita, kodintavaraa?
Kaikkia noita, myös joku harrastusväline (hiihtoon liittyvä). Ap
Ok. Muuhun kantaa ottamatta, onhan vaatteiden ilmoituksissa niiden koko mainittu jo otsikossa? Itse jätän avaamatta ja katsomatta kaikki vaateilmoitukset joissa kokomaininta puuttuu otsikosta. Ei näet kiinnosta yhtään selata lukemattomia itselleni väärän kokoisia vaatteita läpi.
Koko lukee otsikossa minulla aina. Ilmoituksessa selvästi uudelleen koko, lisäksi merkki, materiaali, väri, tarvittaessa mitat, tiedot käyttöhistoriasta, noutopaikka ja postitus. Kirjoitusvirheitä ei ole, tarkistan aina senkin. Ap
Hinta. Tuttava myi siistin sohvan 10 minuutissa. Siinä ajassa jonoon jäi kaksi.
Olen myynyt facebookin osto ja myynti palstoilla kaikkea hyvää tavaraa aina koska on sama kaupungista tuhansia ihmisiä siellä. Olen saanut kaiken myydyksi melko nopeasti aina. Tori.fi on surkea ei siellä kukaan mitään osta ja on epäluotettava. Kaverit joutuneet huijatuksi torissa. Facessa myin mun kuntoilu välineet yhdelle naiselle. Se maksoi 400 euroa kuntopyörästä ja painoista jota oli 50 kg ja muista välineistä.
Kyllä mulle alihintaisista tavaroista heti tulee mieleen, et ois varastettu ja siitä pitää vaan päästä eroon ja äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pelkää syyhyä. Mitään käytettyä ei enää uskalla ostaa.
Torissa on kyllä jäänyt ilman ostajaa paljon sellaistakin tavaraa, jonka kautta ei oikein pysty kuvittelemaan, että syyhy voisi edes teoriassa tarttua.
Ihmiset ei enää osta roinaa. Kaikilla on valkoiset seinät kämpässä tyhjillään kumisemassa ja tuijotetaan joko älypuhelinta tai PC-näyttöä. Nykyihmisen maaillnen omaisuus on korkeintaan 3 tonnia nykyään. Muuta ei tarvita.