En saa torissa myytyä mitään, en käsitä
Olen viisi vuotta sitten viimeksi myynyt torissa isomman määrän tavaraa ja silloin kaikki meni nopeasti ja helposti pyytämälläni hinnalla. Nyt laitoin uudelleen isomman määrän myyntiin, kuvat on hyviä koska harrastan valokuvaamista, hinnat on hieman vähemmän kuin muut pyytää samoista ja tavaroiden kunto on kaikissa erinomainen, koska niitä ei ole käytetty kuin vain kerran tai kaksi. Sijainti Hki ja postitan. En käsitä mikä nyt on pielessä. En myöskään rupea antamaan ilmaiseksi tavaroita, joita olen ostanut hintaan 300 euroa ja käyttänyt vain kerran.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä ostat noin kallista ja käytät kerran? Mulla ainakin jotkut hälykellot soi päässä, et ei nyt oo kaikki kohdallaan.
En ole moniakaan niistä ostanut vaan saanut lahjaksi, eikä sitten ole ollut tarvetta niille. Osan olen ostanut ja vasta käytössä selvinnyt, että ei käykään kunnolla itselle eli virheostos, joka selvisi vasta ekalla tai tokalla käyttökerralla. Ap
Eikö niissä sit enää palautusoikeutta ole ja samalla rahalla ostat jotain muuta? Mutta rikas olet ja lähipiirisi, kun noin kalliita hutiostoksia saat.
Ei ole palautusoikeutta. Ei missään kerran käytetyssä ole eikä niissä lahjoissakaan, kun ne on aina ostettu ajoissa etukäteen eli palautusaika mennyt umpeen kun ne minulle tulee. Eikö teillä kellään tule hutiostoksia? Ostin esimerkiksi hiihtomonot, jotka kaupassa sovittaessa sopi hyvin, kuitenkin ekalla hiihtokerralla toinen mono alkoi hiertämään jalkaa kilsan jälkeen niin pahasti etten voi monoja käyttää. Mistä olisin sen voinut tietää? En niitä voi palauttaa kun ne on ulkona jalassa jo olleet eikä niissä toisaalta ole sikäli vikaa ettei ne kävisi hyvin jollekin toiselle. Ap
Olen melko aktiivinen tori-ostaja. Katson säännöllisesti mitä tuotteita on annetaan listalla. Jos sieltä löytyy kiinnostava tuote, niin katson samalla aina onko myyjällä muita kiinnostavia ilmoituksia. Joskus haluan vain sen ilmaisen tuotteen, mutta aika usein myös tehdään kaupat joistain muistakin tuotteista. Välillä niinkin ettei edes se ilmainen kiinnosta ellei ole muuta myös tarjolla.
Ei hiertäviä monoja voi muille myydä edes käytettynä. Ne hiertää takuu varmasti uudellakin ostajalla. Itsellä mennyt tästä syystä luotto tori.fi kenkä osastoon, kun minulle kerran myytiin uudenkarheat hiertävät kengät siellä. Varmaan siitä samasta syystä myyjä myi niitä muttei kertonut tästä mitään. En olisi muuten ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei hiertäviä monoja voi muille myydä edes käytettynä. Ne hiertää takuu varmasti uudellakin ostajalla. Itsellä mennyt tästä syystä luotto tori.fi kenkä osastoon, kun minulle kerran myytiin uudenkarheat hiertävät kengät siellä. Varmaan siitä samasta syystä myyjä myi niitä muttei kertonut tästä mitään. En olisi muuten ostanut.
Mutta se toinen monohan hiersi minun jalkaa, koska minun jalka on sen muotoinen kuin on. Muilla on eri muotoiset jalat, eikä toinen mono hiertänyt minuskaan. Kyseessä on tunnettu merkki ja suosittu monomalli, joka on saanut hyviä arvosteluja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Puuttuisko sulta tekstistä jotain tarpeellisia hakusanoja, jolloin sun ilmoitus ei nouse kenenkään hakuihin?
Tai sitten hakusanoja on aivan liikaa niin eksyvät siksi väärien osastojen hakuihin johon eivät kuulu ja joissa niitä ei kaivata eli jäävät katsomatta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on eri mallisia jalkoja. Ei kaikilla hierrä samat kengät tai samasta kohtaa tai yhtä pahasti kuin jollain toisella, vaikka kengänkoko olisi sama.
Mahdollisia syitä:
- Hinta liian korkea. Vaikka itse koet tavaran jonkin summan arvoiseksi, muut eivät kyseistä käytettyä tavaraa näin korkealle arvota.
- Epämääräiset tiedot ilmoituksessa, ei käy selkeästi ilmi, mitä olet myymässä tai se ei löydy haussa.
- Kukaan ei yksinkertaisesta tarvitse/halua tavaraa, mitä olet myymässä tai tarjonta ylittää kysynnän.
Tammikuussa taitaa noin yleisesti olla kovin hiljaista kirpparirintamalla, johtuisiko ihan siitä. Todennäköisesti muutenkin nyt ostetaan vähemmän kuin viisi vuotta sitten. Muuten kyllä kuulostaa että ilmoituksesi ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia syitä:
- Hinta liian korkea. Vaikka itse koet tavaran jonkin summan arvoiseksi, muut eivät kyseistä käytettyä tavaraa näin korkealle arvota.
- Epämääräiset tiedot ilmoituksessa, ei käy selkeästi ilmi, mitä olet myymässä tai se ei löydy haussa.
- Kukaan ei yksinkertaisesta tarvitse/halua tavaraa, mitä olet myymässä tai tarjonta ylittää kysynnän.
Ok. Minusta kaksi ekaa ei voi pitää paikkaansa, mutta tuo kolmas kyllä. Ap
Ei minua aikanaan kiinnosta etsiä torista ostettavaa. Korkeintaan huonekaluja katson sieltä, mutta vaatteet, astiat yms käyn mieluummin koluamassa kirppiksillä paikan päällä. Jotenkin älytön vaiva jonkun vaatteen takia lähteä hakemaan sitä jonkun kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua aikanaan kiinnosta etsiä torista ostettavaa. Korkeintaan huonekaluja katson sieltä, mutta vaatteet, astiat yms käyn mieluummin koluamassa kirppiksillä paikan päällä. Jotenkin älytön vaiva jonkun vaatteen takia lähteä hakemaan sitä jonkun kotoa.
Kuka mistäkin tykkää. Itse taas en koskaan ehdi kirppiksille koluamaan, koska en halua käyttää ajastani yhtään kaupoissa vaan olla työn ulkopuolisen ajan lasten kanssa ulkoilemassa, kotona jne. Tori-ilmoitukset teen illalla lasten mentyä nukkumaan. Ja postitettuna kun ostaa niin yhtä helppoa se on kuin nettikauppoista ostaminen. Ap
Huuto.netissä sama ilmiö, ei edes katselukertoja, eli ei voi myydä mitään kun ei ole kiinnostuneita ostajia (tai edes minkäänlaisia ostajia)
Vierailija kirjoitti:
Huuto.netissä sama ilmiö, ei edes katselukertoja, eli ei voi myydä mitään kun ei ole kiinnostuneita ostajia (tai edes minkäänlaisia ostajia)
Mikähän tähän on syynä ettei sielläkään ole katselukertoja? Olen yrittänyt miettiä miten saada enemmän niitä torissa, mutta en keksi kun valokuvat on jo oikeasti hyviä, otsikossa selkeästi tuotteen nimi ja koko ja hinta minusta kunnossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei ole rahaa,,kannattiko äänestää kokoomusta
Oletko seurannut että liikkuuko muiden samaa myyvien kohteet vai roikkuuko samat ilmoitukset viikkotolkulla heilläkin? Tosin kaikki eivät edes poista ilmoituksiaan kun ovat saaneet myytyä.
Vierailija kirjoitti:
Hintaa liikaa.
Oletetaan, että ap on saanut lahjaksi valkoisen Aalto maljakon eikä tykkää siitä vaan myy pois. Kokeili sitä kerran olohuoneen pöydällä mutta ei tykännytkään eli on kuin uusi. Hinta Iittalan mukaan uutena 199 euroa. Laittaa pyynniksi 90 euroa, jos muut myy satasella. Ei kai hintaa liikaa ole vai vitosellako pitäisi myydä?
Huijareita on nykyään niin paljon liikkeellä, ettei enää mitään uskalla ostaa postitse. Ainoastaan voin ostaa silloin, jos näen myyjän ja tuotteen.
Hinta pitää laittaa tarpeeksi korkealle. Jos yrittää myydä liian halvalla niin se on epäilyttävää.
SIKAHINNAT ROX!