Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaan pelaa räiskintäpelejä pleikkarilla ja kittaa kaljaa iltaisin

Vierailija
26.01.2024 |

En ymmärrä. Oli ihan erilainen ennen kuin muutettiin yhteen. Pelaisi nyt edes jotain järkevää kuten shakkia, toi räiskiminen niin teinitouhua.

Ja bisseä kuluu joku sixpack illassa.

Mitä teen? Voiko sitä löydä tms., että tulis järkiinsä? Vai onko toivo menetetty ja kaikki miehet o idareita??

N21

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks nää nyt oo jo vähän väsyneita trolleja. KAIKKI pelaa.

Kunnon mies tyydyttää naisensa eikä istu koneella illasta toiseen.

M32

Sä et oo jonne miestä nähnytkään

Se sanoikin että Kunnon mies. Ukko nooa oli sellainen "kunnon" mies.

Ukkonooa oli se spedeukko siitä laulusta. Ukko nooa teki just sillee ku joku halus että asiat tehdään.

Nykyään miehet tekee just niinku ne itse haluaa eikä tee kuten lauluissa lauletaan. Moderni mies laulaa ja tanssii omia laulujaan.

Ja pelaa omia pelejään.

Vierailija
62/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalainen mies. Vätys ja jääräpää. Haukkuu muita mutta oma paratiisi on laiskottelu ja kaljan juonti. 

Haista sinä luuska pitkä paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen pidä elää elämäänsä naisen ehdoilla. Mies on kaikin tavoin parempi eikä tarvi naisen lupaa mihinkään. Älkää alistuko pillun edessä.

Vierailija
64/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalainen mies. Vätys ja jääräpää. Haukkuu muita mutta oma paratiisi on laiskottelu ja kaljan juonti. 

Mää kattosi tä viesti. Silmät oikke muljahti  ja pullahti pääst, kattosi uuesta ja samat kävi. Siin se viesti ol, eik mihinkä mennt.

Sitte iski moran tuvan pöytää pystyy ja painelin pelin äärell.

Ei tämmöst kauaa kattella.

t. pelipaavo

Vierailija
65/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei pelaa on pudonnut kelkasta.

Vierailija
66/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon tavannut näitä miehiä aikuisten illassa, jotka ei pelaa ja tekee miehekkäitä jutuja vaimonsa mieliksi.

Sitten kun on kahden autotallissa ja otan keissin kaljaa esille ja pelivehkeet, niin heti alkaa pelaaminen ja yllättävästi nämä alistetut miehetkin pelaa niin kiilto silmissä ja elämänsä innoissa pelejä toisen iskän kanssa.

Sääliksi käy kun pitää elää kaksoiselämää tyrannin alaisuudessa.

Nää miehet käy metsästämässä ja tekee paljon ylitöitä. Välttelee mahdollisimman paljon aikaa tyrannin kanssa. Voisivat pelatakin, mutta kun pelikonetta ei kuulemma heidän kotiinsa tule. Näin on tyranni sanonut.

Tosi ankeeta. Sääliksi käy.

Miksi te kiellätte miehiltänne hänen ainoan elämänsä mahdollisuuden pelata?

Tällä ukolla on ainoa elämä ja kiristätte ettei saa pelata ja myöskään lapset ei saa pelata. Mun kanssa sitten pelaa ihan suvereenisti kuin kuka tahansa ja väitätte ette

Tällä hetkellä pyörii elokuvateattereissa Willi Vonkaaja 2

Willi Vonkaaja ykkönen joka perustuu kirjaan oli parempi. Siinä Willi Vonka joka kiinnostuu karamelleistä ja varsinkin suklaasta saa kuulla hammaslääkäri-isältään ettei saa syödä makeisia.

Siitäkös Willi Vonkaaja vasta innostuukin karameilleistä. Tässä käy samalla tavoin kuin tarinan henkilölle käy.

Kun pelit kielletään, niin niitä pelataan salaa ja tulevaisuudessa meillä on varsinainen peluri. Etenkin jos kyseessä on perheen pienin jolta on pelailu kielletty. Willi Vonkaajasta voi oppia paljon, jos vähän kelaa näitä juttuja.

Laitta karamellien tilalle pc:n tai pleikan. Naiset voisi vähän miettiä tarkkaan näitä asioita pidemmän päälle.

Vierailija
67/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat pelaa,aivan kaikki pennut mutta miehet ei,tiedoksi vaan janijessicoille

Vierailija
68/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelaan shakkia. ELO-rating 2146 (rapid).

Johtajamies

Vierailija
69/92 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakarat pelaa,aivan kaikki pennut mutta miehet ei,tiedoksi vaan janijessicoille

Terveisin Sirkku nimimerkillä *Katson 10h vuorokaudessa netflixiä, hbo:ta, viaplaytä.*

Vierailija
70/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt vaan on lapsia ,pitää ymmärtää poikia .Miehiä eivät ole

Vierailija
71/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit jumppaamaan salille pyllyä, ei tuota löysää ällöpyllyä viitsi katsella. Osoittaisit kiinnostusta seksiin muutenkin kuin makaamalla lahnana. Suikkaria ja kakkosen antamista kannattaa myös harkita. Myös se toosan pesu ja siistiminen kannattaa opetella, ei kukaan halua haisevaa rämemajavaa. 

Vierailija
72/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki miehet ole IDAreita:

https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike/?locale=fi_FI

Vain harvat, onneksi.

Vierailija
73/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtajamies

Tutkimusten mukaan räiskintäpelit aktivoivat ja kehittävät aivoja enemmän kuin shakki.

Vierailija
74/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kun tulee tarpeeksi niin jää pelit pois

Vierailija
75/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtajamies

Tutkimusten mukaan räiskintäpelit aktivoivat ja kehittävät aivoja enemmän kuin shakki.

Linkkiä?

Vierailija
76/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa 14v pikkupojalle, no paitsi tuo kaljan kittaus. Minä en kattelis tuommosta päivääkään. Ja tuo juominen vaan tulee lisääntymään..  

Vierailija
77/92 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pelaa mutta ei juo. minä pelaan myös mieheni kanssa. No emme pelaa joka ilta läheskään. Ollaan pelattu kolmea peliä kuukauden aikana.

Vierailija
78/92 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet 21? 21 v poika ei ole vielä miestä nähnytkään kun juuri päässyt äidin tissistä & vaipoista eroon

Vierailija
79/92 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde läiskimään niin miehellä on mahdollisuus löytää sellainen nainen joka oikeasti hyväksyy hänen pelaamisen. 

Vierailija
80/92 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa viihdettä. Lasi alkoholia ja autopeli käyntiin. Kierrosajat paranee heti. Pelit ovat haastavia kun yrittää rikkoa ennätyksen tai päästä edes samoihin. Itse nuorempana ryyppäsin joka päivä koulun jälkeen ja pelasin jotain tietokonepelejä.