Mies vaan pelaa räiskintäpelejä pleikkarilla ja kittaa kaljaa iltaisin
En ymmärrä. Oli ihan erilainen ennen kuin muutettiin yhteen. Pelaisi nyt edes jotain järkevää kuten shakkia, toi räiskiminen niin teinitouhua.
Ja bisseä kuluu joku sixpack illassa.
Mitä teen? Voiko sitä löydä tms., että tulis järkiinsä? Vai onko toivo menetetty ja kaikki miehet o idareita??
N21
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen mies. Vätys ja jääräpää. Haukkuu muita mutta oma paratiisi on laiskottelu ja kaljan juonti.
Haista sinä luuska pitkä paska.
Ei miehen pidä elää elämäänsä naisen ehdoilla. Mies on kaikin tavoin parempi eikä tarvi naisen lupaa mihinkään. Älkää alistuko pillun edessä.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalainen mies. Vätys ja jääräpää. Haukkuu muita mutta oma paratiisi on laiskottelu ja kaljan juonti.
Mää kattosi tä viesti. Silmät oikke muljahti ja pullahti pääst, kattosi uuesta ja samat kävi. Siin se viesti ol, eik mihinkä mennt.
Sitte iski moran tuvan pöytää pystyy ja painelin pelin äärell.
Ei tämmöst kauaa kattella.
t. pelipaavo
Nainen joka ei pelaa on pudonnut kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
oon tavannut näitä miehiä aikuisten illassa, jotka ei pelaa ja tekee miehekkäitä jutuja vaimonsa mieliksi.
Sitten kun on kahden autotallissa ja otan keissin kaljaa esille ja pelivehkeet, niin heti alkaa pelaaminen ja yllättävästi nämä alistetut miehetkin pelaa niin kiilto silmissä ja elämänsä innoissa pelejä toisen iskän kanssa.
Sääliksi käy kun pitää elää kaksoiselämää tyrannin alaisuudessa.
Nää miehet käy metsästämässä ja tekee paljon ylitöitä. Välttelee mahdollisimman paljon aikaa tyrannin kanssa. Voisivat pelatakin, mutta kun pelikonetta ei kuulemma heidän kotiinsa tule. Näin on tyranni sanonut.
Tosi ankeeta. Sääliksi käy.
Miksi te kiellätte miehiltänne hänen ainoan elämänsä mahdollisuuden pelata?
Tällä ukolla on ainoa elämä ja kiristätte ettei saa pelata ja myöskään lapset ei saa pelata. Mun kanssa sitten pelaa ihan suvereenisti kuin kuka tahansa ja väitätte ette
Tällä hetkellä pyörii elokuvateattereissa Willi Vonkaaja 2
Willi Vonkaaja ykkönen joka perustuu kirjaan oli parempi. Siinä Willi Vonka joka kiinnostuu karamelleistä ja varsinkin suklaasta saa kuulla hammaslääkäri-isältään ettei saa syödä makeisia.
Siitäkös Willi Vonkaaja vasta innostuukin karameilleistä. Tässä käy samalla tavoin kuin tarinan henkilölle käy.
Kun pelit kielletään, niin niitä pelataan salaa ja tulevaisuudessa meillä on varsinainen peluri. Etenkin jos kyseessä on perheen pienin jolta on pelailu kielletty. Willi Vonkaajasta voi oppia paljon, jos vähän kelaa näitä juttuja.
Laitta karamellien tilalle pc:n tai pleikan. Naiset voisi vähän miettiä tarkkaan näitä asioita pidemmän päälle.
Kakarat pelaa,aivan kaikki pennut mutta miehet ei,tiedoksi vaan janijessicoille
Itse pelaan shakkia. ELO-rating 2146 (rapid).
Johtajamies
Vierailija kirjoitti:
Kakarat pelaa,aivan kaikki pennut mutta miehet ei,tiedoksi vaan janijessicoille
Terveisin Sirkku nimimerkillä *Katson 10h vuorokaudessa netflixiä, hbo:ta, viaplaytä.*
Lapset nyt vaan on lapsia ,pitää ymmärtää poikia .Miehiä eivät ole
Menisit jumppaamaan salille pyllyä, ei tuota löysää ällöpyllyä viitsi katsella. Osoittaisit kiinnostusta seksiin muutenkin kuin makaamalla lahnana. Suikkaria ja kakkosen antamista kannattaa myös harkita. Myös se toosan pesu ja siistiminen kannattaa opetella, ei kukaan halua haisevaa rämemajavaa.
Eivät kaikki miehet ole IDAreita:
https://www.facebook.com/groups/Silakkaliike/?locale=fi_FI
Vain harvat, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Johtajamies
Tutkimusten mukaan räiskintäpelit aktivoivat ja kehittävät aivoja enemmän kuin shakki.
Ikää kun tulee tarpeeksi niin jää pelit pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtajamies
Tutkimusten mukaan räiskintäpelit aktivoivat ja kehittävät aivoja enemmän kuin shakki.
Linkkiä?
Kuulostaa 14v pikkupojalle, no paitsi tuo kaljan kittaus. Minä en kattelis tuommosta päivääkään. Ja tuo juominen vaan tulee lisääntymään..
Mieheni pelaa mutta ei juo. minä pelaan myös mieheni kanssa. No emme pelaa joka ilta läheskään. Ollaan pelattu kolmea peliä kuukauden aikana.
Siis olet 21? 21 v poika ei ole vielä miestä nähnytkään kun juuri päässyt äidin tissistä & vaipoista eroon
Lähde läiskimään niin miehellä on mahdollisuus löytää sellainen nainen joka oikeasti hyväksyy hänen pelaamisen.
Mukavaa viihdettä. Lasi alkoholia ja autopeli käyntiin. Kierrosajat paranee heti. Pelit ovat haastavia kun yrittää rikkoa ennätyksen tai päästä edes samoihin. Itse nuorempana ryyppäsin joka päivä koulun jälkeen ja pelasin jotain tietokonepelejä.
Ja pelaa omia pelejään.