Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa tapahtunut:

Vierailija
10.01.2007 |

Eräs äiti avasi lapselleen karkkipussin ennen kassaa. Hups, kassalla huomasikin, että kas, tilillä ei olekaan rahaa (Visa Electron). Soitin vartijan, joka teki lapun näpistyksestä.

Tämä ko. äiti joutuu nyt alle kolmen euron karkkipussista maksamaan isot sakot ja korvaukset kaupalle.

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku hätätilanne jonkin avaamiseen ja saamiseen heti tulee, senhän voi kipaista maksamassa kassalla ja antaa lapselleen/syödä itse, ja jatkaa sen jälkeen ostoksia kaikessa rauhassa.

Enkä ymmärrä miksi joku jankuttaa, että ap vastailisi itselleen. Kyllä mun ystävien ja tuttavien, sekä koulutettujen että kouluttamattomien, keskuudessa laajemminkin tuollanen käytös koetaan typeräksi. Ja en siis ole ap.

Vierailija
22/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oliko kyseessä varkaus? Me ollaan ainakin saatu käydä hakemassa rahaa kotoa tai pankista, jos rahat ovat loppuneet kesken.

En jaksa ymmärtää miksi suuremmat rikolliset eivät joudu samalla tavalla vastuuseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiktiivisesti ehdotan ap:lle kunniajäsenyyttä kyttääjät järjestössä, papukaijamerkkiä Orwell- seurassa ja lopulta elinikäisjäsenyyttä Kafkaa kaikille yhdistykseen.

Vierailija
24/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan vaan, että niihinhän on kaupan sisälle ilmaantunut viime vuosien aikana " kahvilapisteitä" , joissa syödään paakkelsia keskellä kauppaa.

Jos kauppa ei halua että raja hämärtyy sen suhteen että onko kyseessä syömäpaikka vai kauppapaikka niin kauppa voisi mennnä itseensä ja poistaa nämä " elämyspisteet" , lue rahastuspisteet, kassojen väärältä puolelta. En kyllä tiedä maksetaanko tuote siinä kahvipisteessä vai saako mukaan jonkun lapun joka maksetaan kassalla, sillä ei ole väliä, periaatteelinen kysymys tämä. Varsinkin pikkulasten on vaikea ymmärtää miksi aikuiset saa vetää kahvia, mutta pillimehu on kielletty.

Vierailija
25/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kassan läpi kuljetaan ennenkun mitään mennään avaamaan ja hyvin on käsky menny perille.

Vierailija
26/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kuntolenkin verran kilometrejä.

Kun rakentaa tällasia komplekseja niin pitää varautua siihen, että asiakkaat väsyy hyllyrivien välissä, lapsilta palaa hermot ja äidit ottaa oikeuden omiin käsiinsä.

Mä tulen vastaisuudessakin unohtelemaan vaipapaketit kärryn alle, syöttämään lapsilleni keksejä ja mehua ja kuljettamaan jälkikasvuani teini-ikäisenäkin jätttiextrasuurten tavarakärryjen koripuolella, kuravaatteissa tietenkin.

Se on mun kostoni siitä, että tää jättietuonnela iski mun alueelleni ja teki lähemmän ja leheisemmän ruokakaupan kannattamattomaksi.

Vierailija
27/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä niitä on. Ja siihen kahvilan kassalle ne maksetaan.

Silleen.

Vierailija:

Meinaan vaan, että niihinhän on kaupan sisälle ilmaantunut viime vuosien aikana " kahvilapisteitä" , joissa syödään paakkelsia keskellä kauppaa.

Jos kauppa ei halua että raja hämärtyy sen suhteen että onko kyseessä syömäpaikka vai kauppapaikka niin kauppa voisi mennnä itseensä ja poistaa nämä " elämyspisteet" , lue rahastuspisteet, kassojen väärältä puolelta. En kyllä tiedä maksetaanko tuote siinä kahvipisteessä vai saako mukaan jonkun lapun joka maksetaan kassalla, sillä ei ole väliä, periaatteelinen kysymys tämä. Varsinkin pikkulasten on vaikea ymmärtää miksi aikuiset saa vetää kahvia, mutta pillimehu on kielletty.

Vierailija
28/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kunnon kuntolenkin verran kilometrejä.

Kun rakentaa tällasia komplekseja niin pitää varautua siihen, että asiakkaat väsyy hyllyrivien välissä, lapsilta palaa hermot ja äidit ottaa oikeuden omiin käsiinsä.

Mä tulen vastaisuudessakin unohtelemaan vaipapaketit kärryn alle, syöttämään lapsilleni keksejä ja mehua ja kuljettamaan jälkikasvuani teini-ikäisenäkin jätttiextrasuurten tavarakärryjen koripuolella, kuravaatteissa tietenkin.

Se on mun kostoni siitä, että tää jättietuonnela iski mun alueelleni ja teki lähemmän ja leheisemmän ruokakaupan kannattamattomaksi.

Vierailija
29/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki tekis niin kuin mä, se tarkoittais suurta hävikkiä siellä marketissa mikä taas tarkottaisi sitä että niiden ois pakko nostaa hintoja mikä veis taas kilpailuedun suhteessa normaalikokoisiin kauppoihin. JA se taas tarkottais että niitä kauppoja ois lähempänä eikä niihin tarvitsis mennä autolla, mikä taas on ympäristön etu.

Mä kyllä vastustin sitä paikallista hypermarkettia kaikin mahdollisin keinoin ennen kuin se tuli, valitin kaavasta jne ja pysyin uskollisena lähiruokakauppa-asiakkaana. Mutta kun niin monet oli niin tyhmiä, että ne ei osaa laskea bensakuluja ruokakassihinnan päälle niin lopputulos oli se että pikkukauppa kuoli.

Nyt mulla on jäljellä toi ja mielipidevaikuttaminen. Kyllä mun lapset asian ymmärtää.

Vierailija
30/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain joskus mukisivat, kun ei viikkorahat riitä, jne. Kyllä mulla vaan aina riitti, ja jos ei riittänyt niin mitään ei ostettu tai kauppaan ei menty. Joskus miettinyt, millasia aikuisia niistäkin tytöistä tuli.

Vierailija
31/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko aikuinen ihminen muka olla oikeasti noin tyhmä? Varastan, koska en halunnut sitä isoa markettia tänne? Käyn siellä silti, ja varastan, ja se ei ole millään lailla väärin?

Osaan kuvitella millainen perhe sulla on...

Vierailija:

Jos kaikki tekis niin kuin mä, se tarkoittais suurta hävikkiä siellä marketissa mikä taas tarkottaisi sitä että niiden ois pakko nostaa hintoja mikä veis taas kilpailuedun suhteessa normaalikokoisiin kauppoihin. JA se taas tarkottais että niitä kauppoja ois lähempänä eikä niihin tarvitsis mennä autolla, mikä taas on ympäristön etu.

Mä kyllä vastustin sitä paikallista hypermarkettia kaikin mahdollisin keinoin ennen kuin se tuli, valitin kaavasta jne ja pysyin uskollisena lähiruokakauppa-asiakkaana. Mutta kun niin monet oli niin tyhmiä, että ne ei osaa laskea bensakuluja ruokakassihinnan päälle niin lopputulos oli se että pikkukauppa kuoli.

Nyt mulla on jäljellä toi ja mielipidevaikuttaminen. Kyllä mun lapset asian ymmärtää.

Vierailija
32/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elinympäristööni ja elämänlaatuuni vihamielisesti.

Vierailija
33/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassalla varaa maksaa vai ei. Se on taas eri asia, miten kassa reagoi rahattomuuteen.

Vierailija
34/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatetaan kansalaispalkkaa ja ollaan sitä mieltä että poliisit on sikoja ja päättäjät läpimätiä.

Ihme, että edes käy kaupassa, eikä dyykkaa kaikkea roskiksesta.

Vierailija:

202 En ole tyhmä, osaan vaan ajatella. En näe mitään syytä miksi minun pitäisi tuntea lojaalisuutta sellaisia kaupan rakenteita kohtaan, jotka mielestäni suhtautuvat minun

elinympäristööni ja elämänlaatuuni vihamielisesti.

Vierailija
35/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä: kaupassa saa siis joidenkin mielestä syödä ja käyttää kaikkia tavaroita kun nyt sattuu olemaan asiakas (eli kuningas) ja myymälähenkilökunnan on vaan siedettävä näitä näpistäjiä asiakaspalvelun nimissä! Tai jopa maksaa se avattu pussi! Buahhhaaaa...

Ap teki esimiehen ohejeiden mukaan, niin kuin aikuiset ihmiset työsuhteessa tekevät. Jos ei sovi niin sitten voi vaihtaa työpaikkaa.

Ja eihän se vartija ole todellakaan poliisi. Jos asiassa oli lieventäviä asianhaaroja (esim. se diabetes josta niin huolissaan oltiin), ei poliisia ehkä edes tarvittu. Jos se leidi vaikka sai hommattua muualta rahaa.

HEI TE JOIDEN MIELESTÄ TÄMÄ OLI VÄÄRIN!!! Boikotoikaa varmuudeksi kaikkia kauppaketjuja ja kasvattakaa itse ruokanne!

Vierailija
36/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En tullut asialla lällättelemään, vaan kertomaan teille. Kuten kirjoitin, tällaiset äitien tekemät " unohdukset" ja muut vastaavat ovat lisääntyneet. Ajattelin varoittaa, että ne otetaan ainakin meidän ketjussamme nykyään VAKAVASTI. Ei kannata ottaa merkintää yhden karkkipussin takia.

- Mä toimin pomon ohjeen mukaan ja jälkeenpäin pomo KIITTELI mua, kun uskalsin olla tiukka.

- Vartija kirjoitti lapun, en minä. Poliisi voi ihan hyvin päästää naisen pälkähästä.

- En kerro ketjun nimeä.

En ole vastaillut tähän ketjuun muuta kuin ap:na.

AP

Vierailija
37/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi minun ei tarvitse tehdä tollasta paskaduunia ja vahtia toisten karkkipussienperään.

ai niin, meillä lapset eivät syö kaupassa ennen kuin tavarat on maksettu. asenteesi on vain todella säälittävä ja lapsellinen, ylimielisen alentuva.

Vierailija
38/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ap kyllä ole kellekään lällätellyt.

Vierailija
39/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni älykäs ja pystyvä viihtyy siinä duunissa? Todennäköisesti vain se osa kassoista, joka opiskelee korkeakoulussa ja tekee opiskelujen ohella töitä ja tähtäin on muualla.

Käy niin hyvin ilmi tästä ketjusta.

Kommentit

- Hyvä kun annoit opetuksen!

- Eipä avaa ensi kerralla

- vertaus murhaan jne.

kertovat vastaajien kyvystä tuntea empatiaa sekä ratkoa moraaliongelmia hyvällä tavalla.

Onneksi omat kaverit voi valita. Emme syö kaupassa tuotteita tai jätä maksamatta, mutta osaamma siitä huolimatta asettua toisen ihmisen asemaan. Ap vaan ei ja se kertoo kaiken.

Urasi tulee päättymään kaupan kassalla tai vastaavassa paikassa, et ole haluttu työntekijä mihinkään. Sinnekin olet päässyt, kun muita ei ollut tarjolla.

Vierailija
40/174 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kassarouva vain sitten huusi seuraaville asiakkaille " ottakaa nuo ostoookset tosta , kun tolla on nin kauheet määrät tavarooota" . Käsittämättömän molotuksensa jälkeen mulkaisi vielä minua. Kiva kohtelu, kun ostaa 200 eurolla ruokaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme