Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhutaan muille positiivisesti ja kehutaan

Vierailija
25.01.2024 |

Haluaisin herätellä ihmisiä, että sanotaan toisille ihmisille jotain kaunista joka päivä. Tänne voi laittaa niitä, jotta muutkin saa vinkkejä.

Esimekiksi kaunis työkaverisi ei välttämättä tiedä olevansa kaunis. Hän saattaa olla epävarma itsestään ja lämmittäisi pitkään hänen sydäntään jos joku sanoisi että olet kaunis.

Jos joku on hyvä jossain niin kyllä siitä olisi kiva joskus kuulla muiltakin.

Pistetään hyvä mieli kiertämään ja sanotaan joka päivä jollekin jotain kaunista, positiivista, piristävää tai muuten vaan ystävällistä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion sanoa ystävälleni seuraavalla kerralla kun näemme, että olet vaikeuksista huolimatta kasvattanut hyvin käyttäytyvät ja fiksut lapset. Siinä ainakin olet menestynyt vaikka murehdit muita asioita.

Vierailija
2/21 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajoittain tietyissä asioissa hiukan epävarma vaikka tiedänkin olevani niissä aika hyvä. Olisi kiva kuulla joskus omasta onnistumisesta muiltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä Ap olet varmaan mukava ja empaattinen ihminen :)

Vierailija
4/21 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muutaman kerran rukoillu illalla teidän kaikkien puolesta vaikka mä en teistä kaikista pidäkkään. Koska loppupeleissä te ootte kaikki mun sielunveljiä ja sisaria vaikka ollaankin eri mieltä asioista ja eri kohtaa omilla poluillamme :)

Oon nuorehko mies, btw se asia mitä mä olen pyytänyt on ymmärrystä teille jokaiselle omaan elämäänne, syvempi ymmärryksen taso. 

Vierailija
5/21 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/21 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelitko ap koulussa tasapuolisesti myös niille kilteimmille pojille? 🥺

Juttelin juuri heille 😊 Kovikset rietysti vetivät puoleensa teininä mutta kilttien poikien kanssa riitti enemmän juteltavaa. Kiltit on ihania.

Vierailija
7/21 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokka pitää pitää jos kehuu,

5uomessa ainoa ilo on vahingonilo.

db

Vierailija
8/21 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri siihen ainakin pyrin. Ystävällisyyteen ja kohteliaisuuteen, myös täysin vieraille. Sanon myös kun näen kaunista ja miellyttävää. 

Vierailija
9/21 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juttelitko ap koulussa tasapuolisesti myös niille kilteimmille pojille?"

Ei hemmetti taas tätä

Vierailija
10/21 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kukin voi tehdä päivän hyvän teon huomauttamalla ruokakaupassa kehopositiiviselle ihrakasalle, että kaikki ne roskaruoat ja herkut, joita se on mättänyt ostoskärrynsä täyteen, tulevat romahduttamaan sen terveyden altistamalla sen syöpä- ja aivoinfarkteille.

Vierailija
11/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lisää kehuja.

Selvästi Suomalaiset ei osaa niitä antaa koska täällä on niitä niin vähän.

Vierailija
12/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuin lähi-idästä tulleen ravintolatyöntekijä miehen hiuksia, ne on aina kiiltävät ja todella hyväkuntoiset.

Vierailija
13/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon muutaman kerran rukoillu illalla teidän kaikkien puolesta vaikka mä en teistä kaikista pidäkkään. Koska loppupeleissä te ootte kaikki mun sielunveljiä ja sisaria vaikka ollaankin eri mieltä asioista ja eri kohtaa omilla poluillamme :)

Oon nuorehko mies, btw se asia mitä mä olen pyytänyt on ymmärrystä teille jokaiselle omaan elämäänne, syvempi ymmärryksen taso. 

Sama täällä! Ymmärrystä rukoilen kaikille maailman ihmisille. Myös itselleni.

Vierailija
14/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa erehtynyt kotona kertomaan kun olen saanut positiivista palautetta työstäni ym. siihen äiti välittömästi vastasi että kunhan vain sinun mieliksi sanoivat että saisivat sinut tekemään enemmän

Vierailija
15/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ja pusutellaan sateenkaaren värien alla. Laitetaanko kukkasetkin kaikille hattuun?

Vierailija
16/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa erehtynyt kotona kertomaan kun olen saanut positiivista palautetta työstäni ym. siihen äiti välittömästi vastasi että kunhan vain sinun mieliksi sanoivat että saisivat sinut tekemään enemmän

Äitisi ei ole tainnut juuri saada kehuja ja kannustusta itse. Hän on väärässä. Toivottavasti elämässäsi on muitakin ihmisiä. 

Vierailija
17/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ja pusutellaan sateenkaaren värien alla. Laitetaanko kukkasetkin kaikille hattuun?

Sinä olet arvokas <3 

Vierailija
18/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitisi ei ole tainnut juuri saada kehuja ja kannustusta itse. Hän on väärässä. Toivottavasti elämässäsi on muitakin ihmisiä. 

Hänen lapsuuden ajoista ei ole kummemmin tietoa mutta kaikenlaisen negatiivisen hän on kohdistanut minuun ja siitä johtuen olen hyvin epävarma itsestäni enkä siten luota siihen jos joku jotain positiivista kertoo ja tunnen itseni aina ulkopuoliseksi paitsi yksin ollessani silloin kun velipuoli syntyi niin olin hänelle isoveli/isän korvike ja kasvatin häntä siten että suojelin häntä kaikelta negatiiviselta ym. v-mäisiltä asioilta joita itse olin kotona kokenut ja tuostakin asiasta minä sain kotona kuulla velipuoli nykyisinkin vielä kiittelee siitä suojelusta/puolustamisesta vaikka on tähän mennessä on ollut reilut 20 vuotta toisaalla omaa elämäänsä elämässä 

Vierailija
19/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juttelitko ap koulussa tasapuolisesti myös niille kilteimmille pojille?"

Ei hemmetti taas tätä

Jos tuo olis jonkun täysijärkisen tekemä siihen voisi vastatakin.

Vierailija
20/21 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehuin lähi-idästä tulleen ravintolatyöntekijä miehen hiuksia, ne on aina kiiltävät ja todella hyväkuntoiset.

Korpinmustat kiiltävät hiukset ovat kyllä todella säväyttävät kun sellaisia näkee.

Eilen kiinnitin huomiota erään naisen hyvin häntä pukevaan polkkatukkaan, tummanruskea ja kiiltävä hiuslaatu. Pelkkä sopiva hiusmalli voi kyllä tehdä ilmeelle ihmeitä.

Olen itse laiska käymään kampaajalla osin syystä etten ole keksinyt itselleni tuota puk onevinta hiusmallia, olkoon sitten iänikuinen tylsä ponnari.