Saara näyttää ikäistään 10 vuotta nuoremmalta
Ei kyllä näytä ainakaan mun silmissä. Olen vanhempi ja multa kysyttiin juuri paperit ruokaostoksilla. Ei tullut kyllä mieleen ottaa yhteyttä iltapäivälehteen. En tiedä mikä se mun salaisuus sitten on, kun ei ole ollut aikaa meditoida tässä lapsiperhe arjessa.
https://www.iltalehti.fi/keho/a/070213ec-16e7-4043-86fc-a90c2a1eb09b
Kommentit (16)
Katsoin kuvaa ensin lukematta juttua ja arvelin, että on varmaan 50v, kun tuollainen juttu oikein on tehty. Että ehkä siis on n.40v.
Multa kysyttiin kaupassa papereita viimeisen kerran, kun olin 48v. En kyllä väitä, että näytin alle 30v. Olen lyhyt, ja myyjä katsoi huonosti tms.
Kuvissa näyttää ainakin ikäiseltään. Olisiko sitten naamatusten nuoremman näköinen.
Ei edes näytä, hoikkana vaan pysynyt vuosista huolimatta.
Saaralla onkin oma nuorekkuus ollut Facebookissa juuri teemana. No hyvähän se jos tulee onnelliseksi tuossa omassa kuplassaan.
Luin saman jutun, Saara vaikuttaa lähinnä huvittavan harhaiselta. Myös hänen viiskymppinen miesystävänsä on Saaran mielestä on hyvin nuorekas - tästä farmariasuisesta tennari-könsikkäästä ei kuitenkaan ollut kuvaa.
Mun tuttavapiirissä kaikki reilusti ikäistään nuoremman näköiset, on lähes kautta linjan tosi pieniä ja siroja. Esim. yksi kaveri on joku 150cm pitkä, pieni ja siro - kaikki luulevat häntä max 25v;ksi kun ikää on 34v.
Mitä sitten? Ei se ole mikään fleksauksen aihe.
Ei kyllä näytä yhtään ikäistään nuoremmalta.
35-vuotias on tietysti viisikymppiseen verrattuna nuori. Mutta ihan ikäiseltään näyttää. Paitsi että tuon ikäiset naiset eivät yleensä hae tuon tyyppistä huomiota, joten heidän ei tule tehtyä tuollaisia poseerauksia.
Ilmeisesti hänelle ikä ja nuorekkuuden vaikutelma on jotenkin tärkeä asia. Vähän sääliksi käy, koska teema tulee olemaan hänelle vielä merkittävämpi tulevaisuudessa. Ikää tulee koko ajan lisää, eikä sitä voi estää.
No, hän näyttää luuviululta. Harvapa aikuinen on noin laiha.
-Pirkanmaalla asuva Saara Saunamäki, 35, koki hiljattain yllättävän tilanteen työpaikallaan.-
Miten tilanne voi tulla yllätyksenä, jos häntä kaiken aikaa luullaan 10 nuoremmaksi omien puheidensa mukaan? Samoin sinne kauppaan kannattaa aina ottaa paperit mukaan, jos kovin yleistä on kassan kysellä häneltä henkkareita.
Ihan näyttää 35 v ikäiseltä. Ei tuossa iässä vielä tapahdu normaalisti mitään varsinaista vanhenemista ulkonäössä. Ei voi muuta sanoa kun että: Myötähäpeä!
T. N 1970
Mä veikkasin 39. Naiset harrastaa tätä feikkikehuilua toisilleen " Oi näytät niin nuorelta" mutta en ole koskaan oikeasti tavannut ketään joka näyttäisi selkeästi ikäänsä nuoremmalta. Minuakin on kehuttu tosi nuoren näköiseksi. En ole niin pöhkö et ottaisin kehut totena...
Vierailija kirjoitti:
Ihan näyttää 35 v ikäiseltä. Ei tuossa iässä vielä tapahdu normaalisti mitään varsinaista vanhenemista ulkonäössä. Ei voi muuta sanoa kun että: Myötähäpeä!
T. N 1970
Joo näyttää ikäiseltään. 35 on vielä nuori. Vasta 45 alkoi itsellä rupsahdus. Miten kehtaa antaa lehtijutun tuollaisesta!
Vierailija kirjoitti:
Ei edes näytä, hoikkana vaan pysynyt vuosista huolimatta.
Ei 35 olekaan vanha
Vaikea sanoa näyttääkö vai ei, kun kasvoja ei näy yhdessäkään kuvassa kunnolla.