Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saara näyttää ikäistään 10 vuotta nuoremmalta

Vierailija
05.03.2026 |

Ei kyllä näytä ainakaan mun silmissä. Olen vanhempi ja multa kysyttiin juuri paperit ruokaostoksilla. Ei tullut kyllä mieleen ottaa yhteyttä iltapäivälehteen. En tiedä mikä se mun salaisuus sitten on, kun ei ole ollut aikaa meditoida tässä lapsiperhe arjessa. 

https://www.iltalehti.fi/keho/a/070213ec-16e7-4043-86fc-a90c2a1eb09b

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näyttääkö vai ei, kun kasvoja ei näy yhdessäkään kuvassa kunnolla. 

Vierailija
2/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kuvaa ensin lukematta juttua ja arvelin, että on varmaan 50v, kun tuollainen juttu oikein on tehty. Että ehkä siis on n.40v. 

Multa kysyttiin kaupassa papereita viimeisen kerran, kun olin 48v. En kyllä väitä, että näytin alle 30v. Olen lyhyt, ja myyjä katsoi huonosti tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvissa näyttää ainakin ikäiseltään. Olisiko sitten naamatusten nuoremman näköinen.

Vierailija
4/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes näytä, hoikkana vaan pysynyt vuosista huolimatta.

Vierailija
5/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaralla onkin oma nuorekkuus ollut Facebookissa juuri teemana. No hyvähän se jos tulee onnelliseksi tuossa omassa kuplassaan.

Vierailija
6/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin saman jutun, Saara vaikuttaa lähinnä huvittavan harhaiselta. Myös hänen viiskymppinen miesystävänsä on Saaran mielestä on hyvin nuorekas - tästä farmariasuisesta tennari-könsikkäästä ei kuitenkaan ollut kuvaa.

Vierailija
7/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirissä kaikki reilusti ikäistään nuoremman näköiset, on lähes kautta linjan tosi pieniä ja siroja. Esim. yksi kaveri on joku 150cm pitkä, pieni ja siro - kaikki luulevat häntä max 25v;ksi kun ikää on 34v. 

Vierailija
8/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Ei se ole mikään fleksauksen aihe.

Vierailija
9/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä näytä yhtään ikäistään nuoremmalta. 

Vierailija
10/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias on tietysti viisikymppiseen verrattuna nuori. Mutta ihan ikäiseltään näyttää. Paitsi että tuon ikäiset naiset eivät yleensä hae tuon tyyppistä huomiota, joten heidän ei tule tehtyä tuollaisia poseerauksia.

Ilmeisesti hänelle ikä ja nuorekkuuden vaikutelma on jotenkin tärkeä asia. Vähän sääliksi käy, koska teema tulee olemaan hänelle vielä merkittävämpi tulevaisuudessa. Ikää tulee koko ajan lisää, eikä sitä voi estää.

Vierailija
11/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän näyttää luuviululta. Harvapa aikuinen on noin laiha.

Vierailija
12/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pirkanmaalla asuva Saara Saunamäki, 35, koki hiljattain yllättävän tilanteen työpaikallaan.-

Miten tilanne voi tulla yllätyksenä, jos häntä kaiken aikaa luullaan 10 nuoremmaksi omien puheidensa mukaan? Samoin sinne kauppaan kannattaa aina ottaa paperit mukaan, jos kovin yleistä on kassan kysellä häneltä henkkareita. 

Vierailija
13/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näyttää 35 v ikäiseltä. Ei tuossa iässä vielä tapahdu normaalisti mitään varsinaista vanhenemista ulkonäössä.  Ei voi muuta sanoa kun että: Myötähäpeä! 

T. N 1970

Vierailija
14/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkasin 39. Naiset harrastaa tätä feikkikehuilua toisilleen " Oi näytät niin nuorelta" mutta en ole koskaan oikeasti tavannut ketään joka näyttäisi selkeästi ikäänsä nuoremmalta.  Minuakin on kehuttu tosi nuoren näköiseksi. En ole niin  pöhkö et ottaisin kehut totena...

Vierailija
15/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan näyttää 35 v ikäiseltä. Ei tuossa iässä vielä tapahdu normaalisti mitään varsinaista vanhenemista ulkonäössä.  Ei voi muuta sanoa kun että: Myötähäpeä! 

T. N 1970

Joo näyttää ikäiseltään. 35 on vielä nuori. Vasta 45 alkoi itsellä rupsahdus. Miten kehtaa antaa lehtijutun tuollaisesta!

Vierailija
16/16 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes näytä, hoikkana vaan pysynyt vuosista huolimatta.

Ei 35 olekaan vanha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi