Päästäisitkö poikaystävän/avopuolison kahdeksi viikoksi ulkomaanreissulle kavereiden kanssa?
Miten on? Ollaan 25 v ja seurusteltu nelisen vuotta. Tarjouduin lähtemään mukaan ja maksamaan matkani, mutta haluaa kuulemma ehdottomasti lähteä vain kavereiden kanssa.
Kommentit (144)
Ei se lähtis, kun tulisi niin kova ikävä😁 ei olla kylläkään enää kaksvitosiakaan😁
Vierailija kirjoitti:
Voin samanikäisenä miehenä ja näitä reissuja tehneenä kertoa AP:lle, että siellä kyllä painetaan! Turha uskoa näitä incel naisia täällä, niistä reissujutuista kun ei muutenkaan hiiskuta.
Äläs ny! Miehet kun lähtee keskenään reissuun, niin nehän kiertää kaikki museot, kirkot ja nähtävyydet läpi. Iltaisin ovat niin väsyneitä, että jo kahdeksalta vetävät huoneissaan unta palloon. Semmosia ne on poikien reissut! 🤗
Päästäisin kyllä.
Olen tosin niin vanha, että muistan ajan jolloin tällaisia reissuja tehtiin ja jos jollakulla varatulla meinasi kännissä lipsahtaa uskottomuuden puolelle niin kavereina estettiin tämä..silloin kun arvostettiin sitä kaverin kumppania. Jotekin kaikilla oli hyvin selkeänä mielessä millasta kaaosta ja pahaa siitä seuraa jos kännissä menee pilamaan hyvän parisuhteen.
Olen todistanut monia "poikien" reissuja, joissa varatut miehet pettävät ulkomailla, vaikka kotimaan baariteissuilla ei ole minkäänlaista yritystä päästä vieraan naisen pöksyihin. Yleensä pettävät kylläkin maksullisen naisen kanssa. Hieman yli puolet miehistä on pettänyt näillä reissuilla.
Nää on mulle niin outoja :D
Mä päästin ton ikäisenä 2,5kk kaakkois-Aasiaan kaverinsa kanssa. Ite menin Intiaan samaksi ajaksi, vieläpä miespuolisen kaverin kanssa.
Yhä yhdessä, ikää 34. Täysi luottamus. Mut me ollaankin tällaisia hippejä sit kai, mieluummin yksin kuin toista kahlitsemassa.
Olen aikuisen kanssa naimisissa, en alaikäisen holhottavan.
Tietysti saa mennä ja pitää hauskaa. Ei se ole minulta mitenkään pois
M43
Nuorempana olisin ollut mustasukkainen ja pahoittanut mieleni, jos olisi näin tehnyt. Nyt jos ilmoittaisi lähtevänsä, heittäisin rouvan saman tien lentokentälle ja nauttisin kahdesta viikosta ja hiljaisuudesta kotona.
Vierailija kirjoitti:
Olen todistanut monia "poikien" reissuja, joissa varatut miehet pettävät ulkomailla, vaikka kotimaan baariteissuilla ei ole minkäänlaista yritystä päästä vieraan naisen pöksyihin. Yleensä pettävät kylläkin maksullisen naisen kanssa. Hieman yli puolet miehistä on pettänyt näillä reissuilla.
No minä en rinnastaisi maksullisen luona käyntiä perinteiseen pettämiseen.
N28
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo että olisi ehkä sinkku mieluummin vielä ja menevä? Alkoholi tai kaverit kiinnostaa enemmän kuin parisuhde tai toisen tunteet? Miten sä nyt pääset matkalle, jonkun toisen kanssa, vaikka äidin? Vaikka olisi mielestään uskollinen niin mikä reissu se mahtaa olla. Miestä ei tunne tarpeeksi hyvin. Ei ketään voi estää menemästä, mutta ehkä en jäisi suhteeseen, ellen tunne toista paremmin kuka on. Mitä jos joku pettää ja tuo tyyliin hivin. Ei naurata. Ehkä kaikki menee hyvin joillakin, mutten luottaisi kaikkiin miehiin. Mustasukkaisuus tai riita ei auta koskaan näissä asioissa eikä toisen taivuttelu, vain johtopäätökset.
Sä olet mielessäsi jo päättänyt että jos mies matkustaa tai viihtyy kavereidensa kanssa lomaillen niin totta helvetissä sinne mennään pettämään! Enemmänhän tää kertoo sinusta itsestäsi. Parisuhde ei ole mikään vankila eikä mitään lupaa tarvi kysellä menemisilleen. Et sä voi kieltää. Mitä jos? -ajattelulla ei kannata viritellä minkäänlaista suhdetta jos luottamus on noin huonolla tolalla. Jos mies pettää niin se tekee sen vaikka työpäivänsä aikana, ei siihen etelän reissua tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin samanikäisenä miehenä ja näitä reissuja tehneenä kertoa AP:lle, että siellä kyllä painetaan! Turha uskoa näitä incel naisia täällä, niistä reissujutuista kun ei muutenkaan hiiskuta.
Äläs ny! Miehet kun lähtee keskenään reissuun, niin nehän kiertää kaikki museot, kirkot ja nähtävyydet läpi. Iltaisin ovat niin väsyneitä, että jo kahdeksalta vetävät huoneissaan unta palloon. Semmosia ne on poikien reissut! 🤗
Meinaatte että tilaisuus tekee varkaan? Että vain Lapin reissuilla ja Pattayalla petetään? Kerron teille miehet salaisuuden; Pettää voi missä vaan.
Meinaan naisihmisenä olen nähnyt työpaikkaromansseja aika montakin ja on itselläkin ollut (olen jo eronnut, että se siitä). Sitä työkaverikin lähti samalla autolla yhdessä ruokiksella "syömään" ja työkaveri tulee niin posket punaisena ja parta on raapinut naaman kirjavaksi. Ja ennen käytiin paljon koulutuksissa toisella paikkakunnalla missä yövyttiin, sinne sovittiin treffit sitten. Itse kävin työpaikan kylmiössä pussailemassa kun oli niin kiihkeetä. Ja ihan perheenäitejä oltiin.
Saa mennä mutta takas ei ole tulemista eli hänen valinta.
Viikoksi voisin päästää matkalle. Jos päästäisin kahdeksi viikoksi, niin joutuisin etsimään vierasta miestä.
No me ollaan oltu kauan yhdessä mutta ei reissailla ilman puolisoa. Ei mies siis lähtisi mihinkään 2 viikon reissuun kavereiden kanssa, en minäkään. Ei edes laivaristeilylle. Suoraan sanoen ei edes baari-iltaan kavereiden kanssa mutta se evvk muutenkaan.
Vain naivit kuvittelee ettei siel tapahdu mitää.
Tapahtuu paljonkin.
Se ettei sinua huolita mukaan kertoo kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Joo, tauteja saa molemmilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Niin no ehkä se on jopa pahempi.
Kyllä hämmästyisin kovasti jos mies yhtäkkiä haluaisi lähteä kavereiden kanssa matkalle. Hänellä ei ole edes sellaisia kavereita, joiden kanssa kuvittelisin hänen haluavan matkalle. Olisi hyvin outo tilanne.
Woket tapppoivat Laajasalon joutsenet (myrrkyttivät elohopealla) sekä mursun - ja nyt Joensuun lunnit...
Mikä on incel-nainen? Että tää palsta oli parempi paikka aikana ennen ylisläisiä