Päästäisitkö poikaystävän/avopuolison kahdeksi viikoksi ulkomaanreissulle kavereiden kanssa?
Miten on? Ollaan 25 v ja seurusteltu nelisen vuotta. Tarjouduin lähtemään mukaan ja maksamaan matkani, mutta haluaa kuulemma ehdottomasti lähteä vain kavereiden kanssa.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Viikoksi voisin päästää matkalle. Jos päästäisin kahdeksi viikoksi, niin joutuisin etsimään vierasta miestä.
Olisihan se naiselle tosi pitkä aika kärvistellä. Jos ja kun haluaa olla yksiavioinen. Ymmärrän hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vain naivit kuvittelee ettei siel tapahdu mitää.
Tapahtuu paljonkin.
Se ettei sinua huolita mukaan kertoo kaiken oleellisen.
Niin ja vain naiivi jättää puolisonsa niin pitkäksi aikaa yksin kotiin. 😆
Olisi se kyllä erittäin outoa että minulla olisi poikaystävä tai avopuoliso
Eipä ole itsellä ollut tässä suhteessa ongelmaa siinä, että mies reissaa kavereiden kanssa, olen itsekkin matkustellut omien kavereiden kanssa ilman häntä, välillä toki myös matkustamme yhdessä. Jos ihminen aikoo pettää, ei siihen tarvita etelänmatkaa, ei edes viroon asti laivareissua, sen voi tehdä ihan kotimaassakin.
Omassa suhteessa on jo alusta asti tottunut siihen, että puolison työnkuvasta johtuen, hän näkee paljon alastomia /puolialastomia ihmisiä sukupuolesta riippumatta ja ihan kosketukseen asti, mutta se on vähän pakkokin jos mielii pitää jonkun hengissä. Samoin yleisimmin hänellä on työparina naispuoleinen henkilö jonka kanssa ollaan koko työvuoro hyvinkin tiiviisti yhdessä, käyvät syömässä yhdessä milloin missäkin, nukkuvat samassa paikassa jne. Jos en pystyisi luottamaan edes tähän, niin miksen sitten voisi luottaa reissuihinkin. Ja kumpikin paljon kavereita sukupuolesta riippumatta niin, ettei välttämättä toinen ole aina mukana. Ja en edes muista että olisi tullut kummallekkaan kinaa asian tiimoilta.
Tilaisuus todellakin tekee varkaan, on se sitten työpaikka tai matka.
Tilaisuus on oltava jokatapauksessa.
Ja tuossa tulee loistava sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Älkää päästäkö miehiä töihin, ne voi vaikka pettää siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mäkin teen. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän mäkin teen. T. Nainen
Enkä suinkaan yksin.
Ei aikuiselle ihmiselle tarvitse antaa lupaa.
Minä olen reissanut siskoni ja kavereideni kanssa monta kertaa. Yleensä viikon reissuja, mutta yhteensä paljon enemmän kuin kaksi viikkoa, joten mikä ettei mies vuorostaan.
Hmm, pitääkö mun nyt olla huolissaan kun mies on ollut mökillä 2 viikkoa kavereidensa kanssa. Ihan varmasti pastan mukaan pettänyt. Harmi vaan että riistakamerasta tiedän, että siellä on vaan miehiä ollut..
Vierailija kirjoitti:
Hmm, pitääkö mun nyt olla huolissaan kun mies on ollut mökillä 2 viikkoa kavereidensa kanssa. Ihan varmasti pastan mukaan pettänyt. Harmi vaan että riistakamerasta tiedän, että siellä on vaan miehiä ollut..
Eli olet vakoillut? Luottamus 10.
Me ei ainakaan aina saada lomia samaan aikaa. En todellakaan kahlitse miestä kotiin lomansa ajaksi vain sen takia, ettei itsellä ole lomaa samaan aikaan. Vastaavasti lähden itse silloin reissuun kavereiden kanssa jos mies ei pääse mukaan.
Jos ei tulisi lupausta siitä, että voidaan lähteä parin viikon reissulle myös yhdessä joskus myöhemmin niin en arvostaisi miestä kovin korkealle.
Ei aikuista ihmistä voi kieltää tai vahtia, jos on sellaista tyyppiä joka pettää kumppaniaan niin tekee sitä todennäköisesti myös kotimaassa.
Joko saa laittaa äijän matkaan?!? Mä nostaisin jalat pöydälle ja korkkaisin viinipullon. Saattaisin ehkä lämmittää paljunkin ja laittaisin lapset viikonlopuksi mummolaan.. omaa aikaa! Ja jos joku äijän vie, niin hei hei, en ota takaisin vaikka maksettais!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät kamerasta. Ei ole vakoilua. Mies olisi halutessaan voinut sen sammuttaa. Molempien puhelimeen kilahtaa aina kuva kun joku siitä kulkee ohi. Toimii kotona hyvin mökin pihatien tarkkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Joko saa laittaa äijän matkaan?!? Mä nostaisin jalat pöydälle ja korkkaisin viinipullon. Saattaisin ehkä lämmittää paljunkin ja laittaisin lapset viikonlopuksi mummolaan.. omaa aikaa! Ja jos joku äijän vie, niin hei hei, en ota takaisin vaikka maksettais!
Samaa odotan minäkin täälä. Voitteko ottaa tonkin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät kamerasta. Ei ole vakoilua. Mies olisi halutessaan voinut sen sammuttaa. Molempien puhelimeen kilahtaa aina kuva kun joku siitä kulkee ohi. Toimii kotona hyvin mökin pihatien tarkkailuun.
Ja se pihatie on ainoa reitti mökille?
Meillä kyllä kysytään toiselta lupa. Jos toinen ei halua toisen lähtevän, asia on sillä selvä. Ja koskee ihan vaan yön yli reissujakin.
En helvet päästäs. Jos haluaa tollasta niin olkoot sinkku sit.