Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päästäisitkö poikaystävän/avopuolison kahdeksi viikoksi ulkomaanreissulle kavereiden kanssa?

Vierailija
25.01.2024 |

Miten on? Ollaan 25 v ja seurusteltu nelisen vuotta. Tarjouduin lähtemään mukaan ja maksamaan matkani, mutta haluaa kuulemma ehdottomasti lähteä vain kavereiden kanssa.

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ikinä lähtisi ilman mua ulkomaille, on niin kylkeen liimaantunut.

Mutta joo, sanoisin tuollaiselle että uskallatko jättää mut yksin kahdeksi viikoksi. Luultavimmin muuttaisin pois sillä aikaa.

Kaikki tuollaiset reissut mitkä tiedän, on olleet sellaisia että käydään maksullisissa tai ilmaisissa. Mitä ihmettä ne illat jätkäporukalla kaksi viikkoa muuten tekisi? Armeijameininkiäkö?

No mitä sä teet omien ystävien kanssa reissussa? Mä lähden tyttö porukalla kaupunki lomalle esim nykiin shoppailemaan. Mies jää lasten kanssa kotiin, kun ei siellä heille mitään mielenkiintoista ole. Perhe matkat sitten erikseen. 

Vierailija
22/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehelle että tervemenoa, minä alan katsella uutta kotia itselleni. Ja uutta miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo keski-ikäinen pari ja asia on niin päin, että toivoisin rakkaan mieheni lähtevän välillä johonkin. Hyvä suhde meillä on, mutta välillä tarvitsen omaa tilaa. Käyn itsekin lomalla myös yksin, mutta kotona en saa olla yksin, koska mies ei halua mennä ilman minua mihinkään.

Vierailija
24/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mitä olen kuullut miespuolisilta henkilöiltä näiden reissuista niin kyllä ne osa miehistä on siellä pettäneet naisiaan. Yhdellä ei ollut väliä vaikka oma nainen oli synnyttänyt juuri pari kuukautta aiemmin niin silti piti päästä reissuun kännäilemään ja pettämään vaimoaan.

Oma mies on sanonut, että jos pakko päästä ulkomaan reissulle niin mieluummin me yhdessä kuin hän ja kaverinsa. Ja meillä suhde kunnossa ja luotetaan toisiimme. 

Onneksi pettää voi ainoastaan lomalla, ja estää siis pettämisen kokonaan kieltämällä lomailun.

Vierailija
25/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai "päästän." Jos pitää vahtia ettei petä, niin onko semmonen uskollisuus minkään arvoista?

En usko, että tässä on luottamuksen puutteesta kyse. Vaan enemmänkin todellisesta sitoutumisen puutteesta; Siis sen reissuun lähtijän

Vierailija
26/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tasa-arvoa naiselta kun noin avoimesti ilmoittaa omistavansa miehen. Taitaa siis olla korkea aika unohtaa ideologinen tasa-arvo kun ei naiset sen mukaan suostu toimimaan vaikka itse sitä tasa-arvoa vaatii

Vierailija
27/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sä teet omien ystävien kanssa reissussa? Mä lähden tyttö porukalla kaupunki lomalle esim nykiin shoppailemaan. Mies jää lasten kanssa kotiin, kun ei siellä heille mitään mielenkiintoista ole. Perhe matkat sitten erikseen. 

- Ai nykiin shoppaileen. Joo. 

Kyllä mulla on mies mukana ulkomailla.

Vierailija
28/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mitä olen kuullut miespuolisilta henkilöiltä näiden reissuista niin kyllä ne osa miehistä on siellä pettäneet naisiaan. Yhdellä ei ollut väliä vaikka oma nainen oli synnyttänyt juuri pari kuukautta aiemmin niin silti piti päästä reissuun kännäilemään ja pettämään vaimoaan.

Oma mies on sanonut, että jos pakko päästä ulkomaan reissulle niin mieluummin me yhdessä kuin hän ja kaverinsa. Ja meillä suhde kunnossa ja luotetaan toisiimme. 

Onneksi pettää voi ainoastaan lomalla, ja estää siis pettämisen kokonaan kieltämällä lomailun.

Mulla ainakin on niin pihi mies ettei se ikinä laittaisi rahaa seksiin 😅 ilmaiseksi kun saa kotona. Enemmän saattaisi epäillä Suomessa jonkin Tinderin kautta etsivän ilmaista seuraa. En siis kyllä epäile vieraissa käyvän.

Vierailija
29/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä on aikuinen ihminen eikä sen tarvitse kysyä minulta lupaa omiin menoihinsa, kunhan ilmoittaa hyvissä ajoin ettei sotke yhteisiä suunnitelmia.

Me reissataan molemmat paljon erikseen eikä ikinä ole tullut mieleenkään kysyä lupaa puolin eikä toisin.

Vierailija
30/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tiedetään mitä tuollaisella reissulla tapahtuu. Varsinkin jos kyseeessä on reissu miesten kesken ja ulkomaankohteessa on prostituoitujen palveluita tarjolla. Yli puolet porukasta käyttää näitä palveluja hyväkseen.

Ja se on sinulta pois miten? 

Vierailija
31/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa tasa-arvoa naiselta kun noin avoimesti ilmoittaa omistavansa miehen. Taitaa siis olla korkea aika unohtaa ideologinen tasa-arvo kun ei naiset sen mukaan suostu toimimaan vaikka itse sitä tasa-arvoa vaatii

Yksi anonyymin roskafoorumin trolli = kaikki naiset kaikkialla aina?

Vierailija
32/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai "päästän." Jos pitää vahtia ettei petä, niin onko semmonen uskollisuus minkään arvoista?

En usko, että tässä on luottamuksen puutteesta kyse. Vaan enemmänkin todellisesta sitoutumisen puutteesta; Siis sen reissuun lähtijän

Niin? Jos on semmoisia puutteita niin silloin nimenomaan pitää lähteä ja jäädä sille tielle. 

Vierailija
33/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ei minulla edes olisi mitään oikeutta kieltää. 

Kyllä sinä voit sanoa, ettei käy ja siihen on vaikka kuinka paljon hyviä ja hyvältä kuuluvia syitä

Vierailija
34/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, laitat miehen tautitesteihin kun tulee kotiin.

Vierailija
35/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ikinä lähtisi ilman mua ulkomaille, on niin kylkeen liimaantunut.

Mutta joo, sanoisin tuollaiselle että uskallatko jättää mut yksin kahdeksi viikoksi. Luultavimmin muuttaisin pois sillä aikaa.

Kaikki tuollaiset reissut mitkä tiedän, on olleet sellaisia että käydään maksullisissa tai ilmaisissa. Mitä ihmettä ne illat jätkäporukalla kaksi viikkoa muuten tekisi? Armeijameininkiäkö?

Etkö tosiaan keksi mitään mitä kaveriporukalla voi tehdä muuta kuin harrastaa seksiä? Sitäkö te teette omien kavereidesikin kanssa aikaa viettäessänne? 

Vierailija
36/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jonkun naisen kanssa lähdössä reissuun

Vierailija
37/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, se kun ei ole minun päätettävissäni lainkaan. Mutta jos edes harkitsisin moista, niin miehen kannattaisi juosta ja lujaa, vain idiootti jää suhteeseen, joka on vankila.

Vierailija
38/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos on semmoisia puutteita niin silloin nimenomaan pitää lähteä ja jäädä sille tielle. 

Samaa mieltä. Sanoin näin itsekin 

Vierailija
39/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisin. Onneksi avopuolisoni ei edes haluaisi lähteä tuollaisille reissuille.

Vierailija
40/144 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Ei minulla edes olisi mitään oikeutta kieltää. 

Kyllä sinä voit sanoa, ettei käy ja siihen on vaikka kuinka paljon hyviä ja hyvältä kuuluvia syitä

En keksi yhtäkään järkevää syytä.