Päästäisitkö poikaystävän/avopuolison kahdeksi viikoksi ulkomaanreissulle kavereiden kanssa?
Miten on? Ollaan 25 v ja seurusteltu nelisen vuotta. Tarjouduin lähtemään mukaan ja maksamaan matkani, mutta haluaa kuulemma ehdottomasti lähteä vain kavereiden kanssa.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, pitääkö mun nyt olla huolissaan kun mies on ollut mökillä 2 viikkoa kavereidensa kanssa. Ihan varmasti pastan mukaan pettänyt. Harmi vaan että riistakamerasta tiedän, että siellä on vaan miehiä ollut..
Eli olet vakoillut? Luottamus 10.
Kaikki tietävät kamerasta. Ei ole vakoilua. Mies olisi halutessaan voinut sen sammuttaa. Molempien puhelimeen kilahtaa aina kuva kun joku siitä kulkee ohi. Toimii kotona hyvin mökin pihatien tarkkailuun.
Ja se pihatie on ainoa reitti mökille?
No tietenkin se on, muualla on korkeat muurit tai vallihaudat.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä kysytään toiselta lupa. Jos toinen ei halua toisen lähtevän, asia on sillä selvä. Ja koskee ihan vaan yön yli reissujakin.
Mä en kyllä olisi suhteessa jossa joudun mihinkään lupaa kysymään. Tai enemmän olisin huolissani jos ei lupaa tule johonkin. Aikuisia tässä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, pitääkö mun nyt olla huolissaan kun mies on ollut mökillä 2 viikkoa kavereidensa kanssa. Ihan varmasti pastan mukaan pettänyt. Harmi vaan että riistakamerasta tiedän, että siellä on vaan miehiä ollut..
Eli olet vakoillut? Luottamus 10.
Kaikki tietävät kamerasta. Ei ole vakoilua. Mies olisi halutessaan voinut sen sammuttaa. Molempien puhelimeen kilahtaa aina kuva kun joku siitä kulkee ohi. Toimii kotona hyvin mökin pihatien tarkkailuun.
Ja se pihatie on ainoa reitti mökille?
Kyllä, ellei sitten soutamalla ole jostain kilometrien päästä tullut. Ja kyllä aika monet video puhelut känniset äijät sieltä soittelivat. Olen varma ettei siellä ulkopuolisia oll
Kysymys ei ollut sun ukkelin mökkireissusta nyt.
Monien kumppanit kuten omakin on töissä ulkomailla kuukausia kerrallaan, kahden viikon loma on vielä aika pientä. Toista ihmistä ei voi omistaa eikä rajoittaa elämästä ja olemasta oma itsensä. Ihmissuhteet edellyttävät kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Monien kumppanit kuten omakin on töissä ulkomailla kuukausia kerrallaan, kahden viikon loma on vielä aika pientä. Toista ihmistä ei voi omistaa eikä rajoittaa elämästä ja olemasta oma itsensä. Ihmissuhteet edellyttävät kompromisseja.
Niin näitä on nähty paljon. Sielä on paikalliset muikulat kainalossa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Kysy miksi et pääse mukaan?
Niin mitä hän sanoo perusteeksi. Ei oikein riitä että hän haluaa...
Jos joku nainen yrittäisi noin pahasti kontrolloida minua niin löytäisi itsensä sinkkuna nopeammin kun kerkiäö sanomaan loppuun että minä en salli sinun lomailla ilman että minä olen valvomassa ja hallitsemassa koko sinun lomaa
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen yrittäisi noin pahasti kontrolloida minua niin löytäisi itsensä sinkkuna nopeammin kun kerkiäö sanomaan loppuun että minä en salli sinun lomailla ilman että minä olen valvomassa ja hallitsemassa koko sinun lomaa
Liene hänen onni tuo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näitä on nähty paljon. Sielä on paikalliset muikulat kainalossa. Aina.
Paskan marjat :D Kaikki ihmiset tai miehet eivät ole samanlaisia tai toimi samalla mentaliteetilla. Jos itse pettäisit, ei se tarkoita että muut 8 miljardia ihmistä toimivat samoin. Urakkatöissä ulkomailla olevat työskentelevät niin paljon, että hyvä kun ehtivät syömään ja nukkumaan. Usein syrjäisillä seuduilla jossa ei työmaiden lisäksi ole muuta. Epäluuloinen persoonallisuus on psykiatrinen diagnoosi, johon saat kyllä apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kyllä kysytään toiselta lupa. Jos toinen ei halua toisen lähtevän, asia on sillä selvä. Ja koskee ihan vaan yön yli reissujakin.
Mä en kyllä olisi suhteessa jossa joudun mihinkään lupaa kysymään. Tai enemmän olisin huolissani jos ei lupaa tule johonkin. Aikuisia tässä ollaan.
Mekin ollaan aikuisia ja päätetty olla yhdessä. Yhteisillä sopimuksilla mennään. Sun kanssa mun ei siis tarvitsekaan olla suhteessa, onneksi :)
En voi käsittää luvan kysymistä enkä aikuisen kieltämistä. Suhde on sairas, jos tuollaista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekin ollaan aikuisia ja päätetty olla yhdessä. Yhteisillä sopimuksilla mennään. Sun kanssa mun ei siis tarvitsekaan olla suhteessa, onneksi :)
Mielenkiinnosta kysyn onko teillä joku s/m suhde? Kaikki viittaa siihen :)
Tottakai, miksi en päästäisi. Kertoisin kyllä lähtiessä vaivihkaa, että kotiintultaessa odottaisi ennen porstuan yli tulemista: a) sukupuolitesti, b) hypnotisointi, c) kolmannen asteen kuulustelu (hypnoosissa) sekä d) valheenpaljastuskoe. Jatkotoimenpiteet arvioitaisiin näiden jälkeen, onko luvassa ihanaa kuumaa kuhertelua vai saako mies kerätä kamppeitansa läheisestä katuojasta. Niin, ja toivottaisin tämän jälkeen pojille iloisesti hymyillen oikein hauskaa ja rentouttavaa matkaa🥳😇
Ihmettelisin jos mun puoliso haluais lähteä jätkien kans kahdeksi viikoksi reissuun, mitä ne siellä niin kauan tekis?
Kyllä ja olen päästänytkin kahdessa pitkässä suhteessani.
En kysellyt jälkikäteen tapahtumista. Kertoivat reissusta mitä kertoivat.
Samoin itse harrastin omia retkiä, en pettänyt niillä.
En. En luota yhtään. Homostelevat varmasti keskenään ja mies tuo taudit kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokitte trollia, mutta jatkakaa toki.
Mistä niin päättelet? Ihan uskottava tuo ap:n kuvailema tilanne on.
Koska kyseessä on ikuisuusjankkausaihe tällä palstalla, ja koska todellisessa maailmassa yksikään ihminen ei mieti tuollaisia "päästämisiä".
Kyllä kuule 25 vuotiaat miettii. Niillä on vielä perheen perustaminen edessä ja lisääntyminen. Se vaatii suunnittelua
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, kunhan vaan ottaa asiakseen järjestellä asioita niin että pärjään helposti lapsen kanssa kotona.
Siis oletko edunvalvonnassa tms? F-diagnooseja reilusti?
Kyllä, ellei sitten soutamalla ole jostain kilometrien päästä tullut. Ja kyllä aika monet video puhelut känniset äijät sieltä soittelivat. Olen varma ettei siellä ulkopuolisia ollut.