9 v töhri syöpäpotilaan urheiluauton, vanhemmat eivät korvaa
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tuntuu niin oudolta, että väistämättä sitä ajattelee, että mitä tässä on taustalla. Siis lapsethan nyt on lapsia ja voivat varmaan jotakin tuollaista saada päähänsä (muistan kuinka minä veljeni kanssa nakkelimme kerran naapurin kanalassa varmaan satakunta kananmunaa seinälle, saatiin kyllä ihan rehellisesti piiskaa paljaalle pyllylle sen jälkeen ja käytiin pyytämässä vanhempien kanssa naapurissa anteeksi), mutta millaiset vanhemmat eivät mene lapsen kanssa asiaa selvittämään ja korvaa tuollaista parin sadan euron juttua? Samassa naapurustossa kuitenkin ilmeisesti asuvat. Näitä vanhempia en voi ymmärtää ja mietin, että mikä tässä on takana.
He ovat selvillä omista laillisista oikeuksistaan? Ja lapsensa?
Suomessa on itsekriminointisuoja.
Itsekriminointisuoja ei lii
"Syytetyllä" on oikeus pysyä passiivisena.
Pitäis saada joku palkkamurhaaja listimään koko tuo paskaperhe. Niin sikoja ovat ettei enää usko ihmiseksi!
Kävisin yöllä vetämässä "töhrypojan" vanhempien autosta vasaralla lasit paskaksi. Siinähän sitten maksavat itse omavastuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyvanhemmat on tuollaisia että paapovat lastaan eivätkä suostu uskomaan jos lapsi on rikkonut jotain? En ymmärrä! Mä olisin saanut korvatillikasta pienenä!
Ehkä siksi että ovat köyhiä?
Miksei se mummeli vois ottaa jo vähän rennommin kun syöpähoidot on jo takana? Olis vaan kiitollinen kun selvisi hoidoista kyllä se tästäkin selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyvanhemmat on tuollaisia että paapovat lastaan eivätkä suostu uskomaan jos lapsi on rikkonut jotain? En ymmärrä! Mä olisin saanut korvatillikasta pienenä!
XDD no sitten säästää? haloo!
Vierailija kirjoitti:
Selkään mäkin olisin saanut, mutta ei he olisi penniäkään maksaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti noin lapsellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon luulet että noita vanhempia kiinnostaa?
Mistä te tiedätte koko totuuden asiasta. Oleellista on, tekijän lisäksi, selvittää miksi töhriminen on tehty. Todennäköisesti uhri on saanut palkan törttöiltyään liikenteessä tai muuten. Toivottavasti myös motiivi julkaistaan, kun selviää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppärää. Jos on varaton, niin sehän antaa vapaalipun tekemään mitä tahansa rikoksia ilman korvausvelvollisuutta. Ei voi, kun on köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se mummeli vois ottaa jo vähän rennommin kun syöpähoidot on jo takana? Olis vaan kiitollinen kun selvisi hoidoista kyllä se tästäkin selviää.
Ihmisestä sanotaan hän, ei se !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten jengi ei tajua että se 200€ on vakuutuksen omavastuu siitä maalien poistosta ja että tuskin on kaskoa vaan pakollinen liikenne, jossa hirvi,palo ilkivalta lisävakuutus.
Auton arvo on jossakin 2000€ luokkaa
Mitä väliä? Jos on halpa auto, niin senkö saa joku kuriton kakara tuhota ilman, että siitä joutuu kukaan vastuuseen?
🤦🤦🤦🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miten jengi ei tajua että se 200€ on vakuutuksen omavastuu siitä maalien poistosta ja että tuskin on kaskoa vaan pakollinen liikenne, jossa hirvi,palo ilkivalta lisävakuutus.
Auton arvo on jossakin 2000€ luokkaa
Ei liikennevakuutus korvaa ilkivaltaa.
Ja mitä ihmeellistä, jos auton arvo 2000€ ja kasko?
Ja ei kaskot ole niin kalliita, etteikö sitä kannattaisi ottaa vanhaan autoon. Ja niitä kaskoja on monenlaisia ja voi kohdistaa vain esim. ilkivaltaan.
Ja jos auto on ostettu, autoliikkeen rahoituksen kautta, kasko taitaa olla pakollinen.
ILKIVALTAVAKUUTUS joka tuossa jo lukeekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näppärää. Jos on varaton, niin sehän antaa vapaalipun tekemään mitä tahansa rikoksia ilman korvausvelvollisuutta. Ei voi, kun on köyhä.
No mites ajattelit köyhästä puristaa rahat ulos??
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sama ääni kellossa, jos sinun omaisuuttasi tärveltäisiin? Että makselet kiltisti omasta pussistasi hyvillä mielin vahingon, jonka joku muu aiheutti tahallaan omaisuudellesi?
Suklaa värinen taiteilija asialla
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa tulleiden lapsi.
Suklaa värinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa tulleiden lapsi.
Suklaa värinen?
Valkosuklaan?
Meillä ei pahoinpidellä lasta rangaistuksena, mutta eipä lapsi olekaan mitään tuollaista tehnyt, ja silloin kun on jotain töpeksinyt niin siihen ollaan suhtauduttu ihan asianmukaisesti. Kyse ei ole nykyvanhemmista vaan niistä harvoista ongelmaperheistä joita on aina ollut, jokaisessa sukupolvessa.