Syntyvyys Suomessa on nyt nälkävuosien tasolla ja syynä on
https://www.verkkouutiset.fi/a/raju-pudotus-syntyvyys-laski-nalkavuosie…
Naisten hypergaminen nirsous.
Kun pyöritään deittisovelluksissa ja swaipataan oikealle vain top1% miehistä niin pelkästään k ullikaruselli pyörii, mutta lapsia p anomiehet eivät halua.
Kommentit (162)
Jos mieheni olisi olut tuollainen piipittäjä 1996, eipä olis lapsia mullakaan.
Ap, voisko sulla olla geenivirhe, joka aiheuttaa kehityshäiriöitä sukuelimiin ja aivoihin?
Eikä mulla oo edes verkkopankkitunnuksia kun oon edunvalvonnassa.
-ap
Mun pippelissä on pissareikä tyvessä.
-ap
On täyttä hölmöyttä vaatia tekemään lisää väestöä jälkiteolliseen maahan, jossa ei riitä elinkeinoa edes nykyiselle väestölle. Eikö tässäkin asiassa pitäisi tavoite olla teollisuutta edeltävä ja kestävä taso? 1880 suomalaisia oli 2 miljoonaa.
Sano ap yksikin syy, miksi tuollaisen jämän kuin sinä pitäisi päästä jatkamaan surkeita geenejään?
Kukaan ei halua sua, ap ja vika on tietenkin vain sinussa.
Ei maailman kaikissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Miten selität lapsettomat parit? Lähipiirissä monta ja aina sanoneet että lapsia eivät halua, onnellisesti yhdessä
Kannattaa elää juuri noin, jos haluat seuraavien sukupolvien asuvan kehitysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijaisuutta ei jatketa ja ansiosidonnaista leikataan ja työmarkkinatukea.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä.
Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot eikä lainat ole asumismenoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua.
Onps hirvittävän epäreilua. Monta vuosikymmentä yhtäjaksoisesti töitä tehneenäkään minulla ei ole varaa kesämökkiin, veneeseen, moottoripyörään ja asuntovaunuun.
Älä valehtele. Soutuveneitä saa jo satasella.
Tutkijat jakoivat incel-miehet
1. ulkopuolistajiin, jotka syyttävät tilanteestaan yhteiskuntaa,
2. toivojiin, jotka etsivät parannusta tilanteeseensa ja
3. sisäänpäin kääntyneisiin, jotka syyttävät itseään ja kokevat voimakasta emotionaalista ahdistusta.
Ap on selvästi tuohon ykkösryhmään kuuluva korkean väkivaltariskin häirikkö. Supo seuraa ja poliisi puuttuu.
Kiinni saadut äärioikeistoekstremistit on tuota rupusakkia. Persujen äänestäjiä.
Mä en ole Tinderissä enkä muissakaan sovelluksissa joten ei ole mun svaippailuista kiinni. Jos normaalin oloinen, siisti ja selvä mies asiallisesti lähestyy ja pyytää treffeille, voin lähteä. Itse en enää tee aloitteita, läksyni oppineena. Olisikin kiva tuntea kerran elämässä olevansa sillä tavalla viehättävä, että joku mies lähestyy.
Syynä on itsekkyys. Halutaan elä mukavasti.
Mulla on keino syntyvyyden nostamiseen: lakiin takaisin se, että lapset huolehtivat vanhemmistaan vanhoina. Jo nousisi syntyvyys.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä huutava vääryys, että äitiys pienentää eläkekertymää. Juuri äidit mahdollistavat ne muiden korkeammat eläkkeet. Lapsen synnyttämisestä pitäisi saada tuntuva kertakorotus eläkekertymään. Ja nimenomaan synnyttämisestä, koska se on se epätasa-arvon juurisyy. Raskaus ja pienen vauvan hoitaminen, kiintymyssuhde, joka aivan perustellusti vaikuttaa äidin ajankäyttöön. Niissä tapauksissa, joissa isä pitää lähes kaikki perhevapaat yksin, voisi korotuksen jakaa vanhempien kesken tai antaa suurelta osin isälle. Tapauksia lienee aika vähän.
Aino kestävä järjestelmä on sellainen, jossa eläke kertyy ainoastaan omista palkkatuloista. Pienen lapsen kanssa ei tarvitse äidin olla 9 kk pidempään. Isä voi aivan hyvin hoitaa lasta seuraavat 9kk, jotta nainen saa eläkettä ja palkkaa kerrytettyä.
Nämä eläkehimmelit ja tukihimmelit on niin nähty juttu. Nyt kun näitä himmeleitä ei pystytäkään maksamaan niin mitä sitten tehdään?
Naisia on turha syyttää matalasta syntyvyydestä. Jos isyys kiinnostaa niin sitten mars lapsia kotiin hoitamaan siinä missä äitikin. Mies voi puhua ummet ja lammet, miten osallistuu kun lapsi vain saadaan. Nämä lupaukset valitettavasti unohtuvat siinä vaiheessa kun ne pitäisi lunastaa. Naiset eivät luota miehiin, ja aivan syystä.
Vierailija kirjoitti:
On täyttä hölmöyttä vaatia tekemään lisää väestöä jälkiteolliseen maahan, jossa ei riitä elinkeinoa edes nykyiselle väestölle. Eikö tässäkin asiassa pitäisi tavoite olla teollisuutta edeltävä ja kestävä taso? 1880 suomalaisia oli 2 miljoonaa.
2-3 miljoonan väestöllä tämä maa voi teoriassa olla jopa omavarainen. 5 miljoonaa vaatii jo aika paljon tuontia ulkomailta. Ja kannattaa huomioida sekin, ettei 1880 oltu riippuvaisia edes öljystä.
Miten ulkkarit uskaltaa Suomessa lisääntyä? On aikamoinen mysteeri miten he pärjäävät 3-5 lapsen kanssa täällä.
Nyt pää kiinni kaikki epävapaaehtoisesti selibaatissa olevat! Täällä yksi nainen kun ei ole kellekkään kelvannut. Ei duunarille, ei vanhalle, ei nuorelle, ei rikkaalle, jne. Enkä ole edes lihava, mikä jostain syystä tuntuu olevan nykypäivän pahin rikos! Lapsia haluaisin, kotiäidiksi toivoin. Rakastan laittaa ruokaa, siivota, silittää vaatteita, puuhata kotona. Mutta kun tän kertoo miehille, ne vaan nauraa. Olen kuulemma liian vanhanaikainen. Ja ennen kuin joku alkaa valittaa lokkeilusta, oon rikkaasta suvusta (jota en tosin mainosta), eli en teidän rahaanne kaipaa! Ei ole tapana valittaa, mutta alkaa mennä hermo kaikkien miesten kanssa, jotka sanoo, että vain jotkut laatikkolentäjät kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tuo maailman tilanne syy? Ajatellaan vaikka että ydinsodan uhka on juuri nyt lähempänä kuin koskaan aiemmin...
No ei todellakaan ole. Pahimmillaan se oli 1960-luvun alussa.
Ja kansallisen itsemurhan trendi alkoi noin vuonna 2010.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2-3 miljoonan väestöllä tämä maa voi teoriassa olla jopa omavarainen. 5 miljoonaa vaatii jo aika paljon tuontia ulkomailta. Ja kannattaa huomioida sekin, ettei 1880 oltu riippuvaisia edes öljystä.
Omavaraistaloudessa ei kyllä oltaisi paljon ehditty swaippailemaankaan. Ihan älytöntä, että silloin pari vuosikymmentä aiemmin oli ne suuret nälkävuodet, kun oli se elanto siinä pellossa eikä säät sallineet saada talviksi ruokaa.
Kyllä nyt on sentään ziljoona kertaa paremmin asiat. Ne lapset, ne on jo tehty, vaikka pääosin kehittyvissä maissa.
Ryhdyinpä tuossa pohtimaan, että mitähän miehet tekisivät, jos yhtenä aamuna heräisivätkin kohdullisina. Kertokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ryhdyinpä tuossa pohtimaan, että mitähän miehet tekisivät, jos yhtenä aamuna heräisivätkin kohdullisina. Kertokaa.
Niin ainakin voisivat olla varmoja kenen lasta kantaisivat. Siitäkinhän sitä vänistään tämän tästä.
Ei mulla oo rahaa kun Kela-tili tulee vasta ens viikolla. Pitää säästää nää 50 egeä kaljaan.
-ap