Syntyvyys Suomessa on nyt nälkävuosien tasolla ja syynä on
https://www.verkkouutiset.fi/a/raju-pudotus-syntyvyys-laski-nalkavuosie…
Naisten hypergaminen nirsous.
Kun pyöritään deittisovelluksissa ja swaipataan oikealle vain top1% miehistä niin pelkästään k ullikaruselli pyörii, mutta lapsia p anomiehet eivät halua.
Kommentit (162)
Eli syynä ovat mielestäsi ne lapsia haluamattomat paneskelumiehet? Joten miten on sitten naisten (joiden oletat haluavan lapsia) vika, ettei tähän maahan synny mitään? Miksi et syytä niitä lapsettomia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Sijaisuutta ei jatketa ja ansiosidonnaista leikataan ja työmarkkinatukea.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää vuoden päästä.
Toimeentulotukeen vaikuttavat puolison tulot eikä lainat ole asumismenoja eikä saa omistaa kesämökkiä eikä venettä eikä moottoripyörää eikä asuntovaunua.
Onps hirvittävän epäreilua. Monta vuosikymmentä yhtäjaksoisesti töitä tehneenäkään minulla ei ole varaa kesämökkiin, veneeseen, moottoripyörään ja asuntovaunuun.
Mielestäni on vaan hyvä ettei lapsia synny. Ei niitä tarvitse kaikkien tehdä, vaan niiden jotka oikeesti haluavat ja oikeesti ymmärtävät että ne lapset pitää ihan itse kasvattaa ja hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Jos abortit kielletään lailla, saadaan Suomeen paljon enemmän lapsia. Pienten viattomien lapsien hävittäminen todella vähentää syntyvyyttä.
Abortti pitäisi todella kieltää, muuten tästä maasta loppuvat lapset.
Aborttikielto pienentää syntyvyyttä. Eihän silloin kukaan uskalla tulla edes toivotusti raskaaksi, kun keskenmenon tullen voi joutua syytteeseen itse tehdystä abortista. Yksikään ehkäisykeino ei ole satavarma. Ainakin minä lopetan seksin kokonaan ajattelipa aviomies siitä mitä tahansa. En usko olevani ainoa.
Viera kirjoitti:
Eläkkeellä on miljoona kuusisataa, joista miljoona neljäsataa tuhatta vanhuuseläkeläistä.
Kirjastossa hyllyttäminen on sentään sisähommaa,
Valmiiksi synnytettyjä lapsia on maailma täynnään. Sellaisiakin, joilla ei ole kunnon vanhempia. Adoptioita vaan.
Vierailija kirjoitti: Suomessa on paljon nuoria synnytysiässä olevia naisia, jotka voitaisiin lailla velvoittaa lisääntymään ja hankkimaan lapsia.
Kuka ne lapset sitten hoitaa, kasvattaa ja elättää aikuisiksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syynä on se, ettei ihmiset ylipäätään halua lapsia. Osalla ei ole taloudellisia mahdollisuuksia elättää lapsia, osa haluaa elää vapaana ja käyttää rahansa muuhun. Ei haluta uhrata omaa elämää lasten takia. Kaikki paska lisääntymisestä tulee edelleen äidin ja naisvaltaisten alojen riesaksi. Toki osalla ihmisistä on mielenterveys ja terveys haasteita, jotka estää sen parisuhteen ja lasten hankkimisen.
Tämä ei pidä paikkaansa, koska suomalaisten lapsitoiveluku on niinkin suuri, kuin 2 lasta per nainen. Tämä ei kuitenkaan läheskään toteudu.
Olen nainen ja lapsitoivelukuni on tasan 0. Eläköön vapaus!
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat kyllä täysin turhia vuonna 2024.
Miesseura onkin enemmän sinun juttusi. ;)
Vierailija kirjoitti: Suomessa on paljon nuoria synnytysiässä olevia naisia, jotka voitaisiin lailla velvoittaa lisääntymään ja hankkimaan lapsia.
Tuntien miesten logiikan, naisten pitää hoitaa ja elättää nämä velvoitelapset yksin. Olisihan se ihan kauheaa, jos miehet määrättäisiin tekemään mitään muuta kuin siementen ruiskauksen. Tältäkin palstalta moneen kertaan luettu, kuinka hirveää on elatusmaksujen maksaminen. Ja kuinka jokainen nainen, joka ei käy täysipäiväisesti ja samalla hoida yksin lapsia ja kotia, ovat pelkkiä lokkeja. Vauvapalsta tappaa naisilta lopullisesti halun hankkia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntien miesten logiikan, naisten pitää hoitaa ja elättää nämä velvoitelapset yksin. Olisihan se ihan kauheaa, jos miehet määrättäisiin tekemään mitään muuta kuin siementen ruiskauksen. Tältäkin palstalta moneen kertaan luettu, kuinka hirveää on elatusmaksujen maksaminen. Ja kuinka jokainen nainen, joka ei käy täysipäiväisesti ja samalla hoida yksin lapsia ja kotia, ovat pelkkiä lokkeja. Vauvapalsta tappaa naisilta lopullisesti halun hankkia lapsia.
Parisuhdetta ja perhe-elämää haluavien ihmisten sukupuolesta riippumatta olisi ylipäänsä parempi viettää aikaansa jossain muualla kuin tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Meehän ap ylilaudalle vinkumaan.
Ei sillä ole varaa mennä, kun se muuttui maksulliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka menee johonkin työkokeiluun sairaalaan AMK tutkinnolla? Kuka ja miksi kukaan suostuu sellaiseen? Miten?
Jos työkkäristä tulee käsky, niin se on mentävä tai tulee karenssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Jos abortit kielletään lailla, saadaan Suomeen paljon enemmän lapsia. Pienten viattomien lapsien hävittäminen todella vähentää syntyvyyttä.
Abortti pitäisi todella kieltää, muuten tästä maasta loppuvat lapset.
Marssi pankista hakemaan 100 000-200 000e laina. Synnytys Suomessa. Tuu lehtiin kertomaan miltä näyttää yh-isän arki. https://menhavingbabies.org/assistance/application1/
Vierailija kirjoitti:
Suomeen muutti ennätysmäärä ihmisiä viime vuonna syntyvyys laahaa edelleen
Viime vuoden aikana Suomeen muutti ulkomailta ennätysmäärä ihmisiä, Tilastokeskus kertoo. Ulkomailta Suomeen muuttaneita oli yhteensä lähes 72 000.
25.01.2024
MTV UUTISET STT
Ja syntyneitä joku 45 000? Ja sitten sheimataan niitä, jotka puhuvat väestön vaihtumisesta ulkomaalaistaustaisiin ja väitetään tuon olevan joku salaliittoteoria? Vaikka sehän on päivänselvä olemassaoleva ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
En tee lapsia. Mulla on kolme kroonista sairautta enkä jaksa hoitaa. Ei kiinnosta.
N27
Mitä sitten teet vauvapalstalla?
Minun syy lapsettomuuteen on yksinkertaisesti se etten kelpaa naisille koska olen ihan liian tavallinen mies.
En ole se miesmallilentäjälääkäri vaan ihan tavallisen näköinen työmies.
Olen varmaan keskitasoa ja minulle kelpaisi ihan keskitasoa oleva nainen mutta ne naiset taitaa etsiä juuri niitä korkeatasoisia miehiä.
No lapset jääpi tekemättä, ei se sinällään edes haittaa.
T:ikisinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomeen muutti ennätysmäärä ihmisiä viime vuonna syntyvyys laahaa edelleen
Viime vuoden aikana Suomeen muutti ulkomailta ennätysmäärä ihmisiä, Tilastokeskus kertoo. Ulkomailta Suomeen muuttaneita oli yhteensä lähes 72 000.
25.01.2024
MTV UUTISET STT
Ja syntyneitä joku 45 000? Ja sitten sheimataan niitä, jotka puhuvat väestön vaihtumisesta ulkomaalaistaustaisiin ja väitetään tuon olevan joku salaliittoteoria? Vaikka sehän on päivänselvä olemassaoleva ilmiö.
Ei suomen väestö mihinkään vaihdu.
Epävarmat tulevaisuuden näkymät, sopivien kumppanien vähyys, yleinen epäluulo ja pelko muita kohtaan, somekulttuurin vaikutus. Siinä on joitakin syitä, miksi ihmiset eivät kohtaa, pariudu, pane ja synnytä enää niinkuin ennen.
Ei ala. Kokemusta on.