Miksi miehet ei arvosta synnyttämätöntä naista?
Ja tarkoitan siis jostain 30v ylöspäin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän saa kuulla huomautuksia siitä, ettei ole äiti ja synnyttänyt. Onko lapseton yli 40 vuotias täydellinen turn off? Herättääkö synnyttänyt nainen jotain hoivaaja naisen viboja, vai mikä on? Olen mielestäni hyvinkin herkkä, rakastava ja huolehtiva. Olen ollut myös hyvin harkitseva, että ei ole kumppaneista löytynyt sellaisia ominaisuuksia, mitä lasteni isälle toivoisin. Yhdessä pitkässä suhteessa esim ilmeni, että mies oli lyönyt kumpaakin tytärtään alle kouluikäisenä. Nyt näyttää siltä, että ikäni puolesta lapsettomaksi myös jään. Eli elänkö nyt hylkiön elämää sen vuoksi?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin arvostan! enkä vähiten tiukan pillun vuoksi ;)
Synnyttämättömyys ei toki takaa tiukkaa tavaraa mutta on todenäköisempi. Melko monen pillun kokemuksella totean näin
T: setämies
Tiedäthän setämies että ne joilla on eniten kokemusta eivät koe tarpeelliseksi ottaa edes kantaa?
Aivan! Setämiehen insseliys paistaa kilometrin päähän. Ai ai, setämies, nyt kärysit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin naisella on ollut liikaa irtosuhteita.
Melkoinen olettamus, itselläni ei ole lasta ja hurjasti... 2:n ihmisen kanssa olen harrastanut seksiä ja ikää on 30+
Kuinkahan paljon mulla oletetaan olleen irtosuhteita kun olen 40+ ja lapseton. Todellisuudessa olen ollut saman miehen kanssa 19-vuotiaasta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Jos seksi on koko elämän ajan pelkkää huvittelua, niin kyllähän se herättää kysymyksiä.
-Kuten se miehellä on?
Mitä pahaa jos se onkin pelkkää huvittelua? Jos nainen ei halua lapsia pitää elää elämänsä ilman seksiä?
Elääkö mies?
Ei minulle ainakaan ole luvattu kuin tämä yksi elämä ja sekin hyvin epävarma kuinka kauan se kestää.
Todellakin aion nauttia siitä ihan kaikin tavoin!
Joku äijänkuppana yrittää urputtaa, siinähän sitten vinkuu.
En todellakaan halua elämääni mitään elämänlaatuani huonontavaa jos ja kun sen voin välttää. En kai hullu ole!
Koska nainen on parhaimmillaan maha pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut. Olen 4-kymppinen sinkkunainen, lähes kaikki ystäväni ja kaverini ovat miehiä ja käyn toki joskus myös treffeillä. Yhdelläkään miehellä ei ole ollut tuollaista asennetta, päinvastoin. Ovat iloisia etten ole synnyttänyt ja ettei mulla pyöri lapsia jaloissa. Kaverimiehiäkään ei kiinnosta onko nainen synnyttänyt vai ei. Veikkaan, että ihan päästäsi olet tämän keksinyt. Ei ihmisen arvostus riipu siitä onko lisääntynyt vai ei.
Siis käykö ne kaverimiehet sua vuoronperään kairaamassa?
En ole ikinä kuullut tällaisesta ilmiöstä. Kyllähän se tietysti herättää kysymyksen, että miksi naiselle ei ole lapsia elämässä tupsahtanut, mutta siihen voi olla monia syitä. Nainen yleensä kertoo sitten muun keskustelun lomassa, mutta en ymmärrä miksi arvostelisin häntä siitä asiasta.
Arvostan suunnattomasti kyseisen naisen tiukkaa tavaraa.
2/5.
Aloitus hiukan tavanomaista mielikuvituksekkaampi, mutta Pasi, kukaan ei edelleenkään usko sinua naiseksi.
Asia on ihan päinvastoin! Lapsettomat naiset ovat parisuhdemarkkinoilla haluttuja. Ei kukaan järkevä mies halua toisen miehen lapsia vaivoikseen, ei edes aikuisia lapsia.
Eikös se oo just toisin päin, miehet halveksuu just nimenomaan äitejä ja varsinkin yh-äitejä.
Sit kun vastaa kysymykseen että ei ole lapsia, koska olen vapaaehtoisesti lapseton, niin mulle vastataan enemmänkin, että vau! Eipä niistä lapsista muuta olekaan kuin harmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin naisella on ollut liikaa irtosuhteita.
On olemassa neitsyt naisiaki
Esimerkiksi minä. Tosin olen aseksuaali, niin pysyn oikein mielelläni koko loppuelämäni neitsyenä.
N37
Newsflash: miehille ei kelpaa MIKÄÄN. Aina halutaan jotain muuta kuin on tarjolla. Sitten itketään perään, kun ei enää olekaan tarjolla.