Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei arvosta synnyttämätöntä naista?

Vierailija
24.01.2024 |

Ja tarkoitan siis jostain 30v ylöspäin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän saa kuulla huomautuksia siitä, ettei ole äiti ja synnyttänyt. Onko lapseton yli 40 vuotias täydellinen turn off? Herättääkö synnyttänyt nainen jotain hoivaaja naisen viboja, vai mikä on? Olen mielestäni hyvinkin herkkä, rakastava ja huolehtiva. Olen ollut myös hyvin harkitseva, että ei ole kumppaneista löytynyt sellaisia ominaisuuksia, mitä lasteni isälle toivoisin. Yhdessä pitkässä suhteessa esim ilmeni, että mies oli lyönyt kumpaakin tytärtään alle kouluikäisenä. Nyt näyttää siltä, että ikäni puolesta lapsettomaksi myös jään. Eli elänkö nyt hylkiön elämää sen vuoksi?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ehkä ei, mutta mitä sillä on väliä. Ainoastaan jos on oma puoliso, niin sen mielipiteellä on jotain väliä, ei jollain ulkopuolisella never hööd- miehen mielipiteellä, joka ei millään lailla liity elämääni. Lapsen tekeminen on henkilökohtainen asia.

Vierailija
42/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät arvosta naisia, piste. Ei siihen lapsia tarvita :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap me ei asuta missään saudia arabiassa. Miehiä ei kiinnosta, meillä naiset ei ole pelkkiä reikiä kuten teillä kehitysmaissa joissa naisilla ei ole sen enempää arvoa kuin millään muullakaan tuotantoelukalla.

Vierailija
44/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on koko elämän ajan pelkkää huvittelua, niin kyllähän se herättää kysymyksiä.

Mitäh??? Miksei seksi saisi olla huvittelua, oli lapsia vähän, paljon tai ei ollenkaan? Ja eihän kaikilla edes ole seksiä. Edes liitossa.

Vierailija
45/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin lapseton kuin monen lapsen yh, varsinkin jos lapsia useamman miehen kanssa.

Vierailija
46/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nimenomaan arvostavat naisia, synnyttämättömiä tai synnyttäneitä. Ne valitettavan äänekkään p*rsreiät on ihan oma lukunsa ja ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Eivät ole miehiä ja vaatii aika hitokseen hyvää tahtoa sekä lähimmäisenrakkautta että viitsii nähdä sen vaivan että näkisi heidät edes ihmisinä. 

Vierailija
47/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin naisella on ollut liikaa irtosuhteita.

On olemassa neitsyt naisiaki

Ja nämähän ovat nyt ääripäät. Usealla lapsettomalla naisella on pari poikaystävää nuoruudessaan ennen nykyistä tai päättynyttä pitkää parisuhdetta.

Toisaalta mietin, että aika kaksinaista on tehdä oletuksia naisen lapsien lukumäärästä hänen seksuaalisuudestaan sekä kokemuksestaan, kun sitä samaa harvemmin tehdään miesten kanssa, vaikka sellaisia helppoja joka paikan höyliä heistä löytyy tai ainakin itsekehun kautta ilmenee. Miksi kehua omaa kykenemättömyyttään parisuhteisiin, mutta jotenkin naisten lasten lukumäärä antaisi olettaa jotain hänen seksuaalisuudestaan tai kumppaneiden määrästä?

Vierailija
48/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut. Olen 4-kymppinen sinkkunainen, lähes kaikki ystäväni ja kaverini ovat miehiä ja käyn toki joskus myös treffeillä. Yhdelläkään miehellä ei ole ollut tuollaista asennetta, päinvastoin. Ovat iloisia etten ole synnyttänyt ja ettei mulla pyöri lapsia jaloissa. Kaverimiehiäkään ei kiinnosta onko nainen synnyttänyt vai ei. Veikkaan, että ihan päästäsi olet tämän keksinyt. Ei ihmisen arvostus riipu siitä onko lisääntynyt vai ei.

Ehkä Ap:n tapailumiehet pelkäävät juuri tämänkaltaista tilannetta: naisen kaikki kaverit miehiä, joita paneskelee vuoropäivin. Ja miehet tyytyväisiä, ettei lapsia ole jaloissa, pilaamassa heidän seksiharrastustaan.

Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä, jonka hupulla peitetty naama päätyy vielä joskus Alibin kanteen.

Repesin! 😂😂😂 asian vakavuudesta huolimatta.

Vierailija
49/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin naisella on ollut liikaa irtosuhteita.

Melkoinen olettamus, itselläni ei ole lasta ja hurjasti... 2:n ihmisen kanssa olen harrastanut seksiä ja ikää on 30+

Vierailija
50/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti lapsettomuus on vain etu. 

Vierailija
51/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Luuletteko että naisen arvostus/kunnioittaminen jne on riippuvaista siitä onko nainen synnyttänyt vai ei??? Hohhoijaaaa

Vierailija
52/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nimenomaan arvostavat naisia, synnyttämättömiä tai synnyttäneitä. Ne valitettavan äänekkään p*rsreiät on ihan oma lukunsa ja ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Eivät ole miehiä ja vaatii aika hitokseen hyvää tahtoa sekä lähimmäisenrakkautta että viitsii nähdä sen vaivan että näkisi heidät edes ihmisinä. 

Miten miehet arvostavat naisia? Suurin osa naisellisista asioista nähdään huonompana kuin miehiset asiat. Esimerkkeinä urheilu, naisten fysiikka (heität kuin tyttö) ja ammatit nähdään alempana kuin miesten vastaavat. 

Vierailija
53/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koe, että naisen pitäisi olla nelikymppisenä äiti. Toki oma puolisoni sai lapsen päälle nelikymppisenä, joten ollaan ehkä vähän eri tilanteessa kuin kaksikymppisinä vanhemmiksi kerenneet. Sanoisin ettei kannata ottaa asiasta stressiä ja voi olla, että kumppani vielä löytyy.

Vierailija
54/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas haluan 30-40-vuotiaan aikuisen naisen, joka ei halua lapsia. En tykkää lapsista eikä ole mitään isällistä draivia. 

M40

Vierailija
55/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämän palstan perusteella miehet nyt halveksivat ihan kaikkia naisia. Tietysti eniten suomalaisia naisia, jotka ovat niin rumia, eivätkä anna mulle p*llua, vähäjärkiset. Kun mulle kuuluu se kuvankaunis ( tasoa 6), nuori, himokas ja tottelevainen neitsyt. Vaihdan sen sitten heti, jos tulee erimielisyyksiä vaikka mun harrastuksista (oluen juonti ja nettip.).

Päivän paras!! 😂😂 Just tällaisten kommenttien takia olen palstalla.

Vierailija
56/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin arvostan! enkä vähiten tiukan pillun vuoksi ;)

Synnyttämättömyys ei toki takaa tiukkaa tavaraa mutta on todenäköisempi. Melko monen pillun kokemuksella totean näin

T: setämies

Vierailija
57/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen joka haluaa paljon seksiä, mutta ei tarvita lapsia.

Vierailija
58/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä? Luuletteko että naisen arvostus/kunnioittaminen jne on riippuvaista siitä onko nainen synnyttänyt vai ei??? Hohhoijaaaa

Kuule kyllä jotkut vanhoilliset miehet tuohtuu tuosta asiasta ja olen kuullut, että jotkut ihan vihjailevat kuin haluaisivat naittaa jonkun naisen...:) koska perinteet

Vierailija
59/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksuaalisuus on ainoastaan naiselle itselleen kuuluva asia. Ei ole väliä onko lapseton, lapsellinen tai yh. Jossain huntumaissa tyttöjä ja naisia vartioidaan yötä päivää kuin esinettä. Toivottavasti Suomessa ei ole tuollaista. 

Vierailija
60/72 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin arvostan! enkä vähiten tiukan pillun vuoksi ;)

Synnyttämättömyys ei toki takaa tiukkaa tavaraa mutta on todenäköisempi. Melko monen pillun kokemuksella totean näin

T: setämies

Tiedäthän setämies että ne joilla on eniten kokemusta eivät koe tarpeelliseksi ottaa edes kantaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan