Miksi miehet ei arvosta synnyttämätöntä naista?
Ja tarkoitan siis jostain 30v ylöspäin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän saa kuulla huomautuksia siitä, ettei ole äiti ja synnyttänyt. Onko lapseton yli 40 vuotias täydellinen turn off? Herättääkö synnyttänyt nainen jotain hoivaaja naisen viboja, vai mikä on? Olen mielestäni hyvinkin herkkä, rakastava ja huolehtiva. Olen ollut myös hyvin harkitseva, että ei ole kumppaneista löytynyt sellaisia ominaisuuksia, mitä lasteni isälle toivoisin. Yhdessä pitkässä suhteessa esim ilmeni, että mies oli lyönyt kumpaakin tytärtään alle kouluikäisenä. Nyt näyttää siltä, että ikäni puolesta lapsettomaksi myös jään. Eli elänkö nyt hylkiön elämää sen vuoksi?
Kommentit (72)
Minä en ole huomannut mitään tuollaisia asenteita. Outoja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut. Olen 4-kymppinen sinkkunainen, lähes kaikki ystäväni ja kaverini ovat miehiä ja käyn toki joskus myös treffeillä. Yhdelläkään miehellä ei ole ollut tuollaista asennetta, päinvastoin. Ovat iloisia etten ole synnyttänyt ja ettei mulla pyöri lapsia jaloissa. Kaverimiehiäkään ei kiinnosta onko nainen synnyttänyt vai ei. Veikkaan, että ihan päästäsi olet tämän keksinyt. Ei ihmisen arvostus riipu siitä onko lisääntynyt vai ei.
Ehkä Ap:n tapailumiehet pelkäävät juuri tämänkaltaista tilannetta: naisen kaikki kaverit miehiä, joita paneskelee vuoropäivin. Ja miehet tyytyväisiä, ettei lapsia ole jaloissa, pilaamassa heidän seksiharrastustaan.
Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä, jonka hupulla peitetty naama päätyy vielä joskus Alibin kanteen.
Sinä taas käytät kaikissa vastauksissasi *kuulostat* ja *vaikutat*-verbejä.
Olen keski-ikäinen nainen.
Kyllä 4-5 kertaa perseensä repinyt nainen on paljon kiinnostavampi kun tiukkaperäinen 40v Vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole huomannut. Olen 4-kymppinen sinkkunainen, lähes kaikki ystäväni ja kaverini ovat miehiä ja käyn toki joskus myös treffeillä. Yhdelläkään miehellä ei ole ollut tuollaista asennetta, päinvastoin. Ovat iloisia etten ole synnyttänyt ja ettei mulla pyöri lapsia jaloissa. Kaverimiehiäkään ei kiinnosta onko nainen synnyttänyt vai ei. Veikkaan, että ihan päästäsi olet tämän keksinyt. Ei ihmisen arvostus riipu siitä onko lisääntynyt vai ei.
Ehkä Ap:n tapailumiehet pelkäävät juuri tämänkaltaista tilannetta: naisen kaikki kaverit miehiä, joita paneskelee vuoropäivin. Ja miehet tyytyväisiä, ettei lapsia ole jaloissa, pilaamassa heidän seksiharrastustaan.
Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä, jonka hupulla peitetty
Entistä pelottavammaksi menee, jos kuvittelet jonkun anonyymin netissä olevan useamman kommentin takana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 4-5 kertaa perseensä repinyt nainen on paljon kiinnostavampi kun tiukkaperäinen 40v Vanhapiika.
Onko vapaaehtoisesti lapseton mielestäsi aina vanhapiika?
Mikäli mietin jotain tuttua tai tuntematon ilman mitään parisuhdekuvioita, niin aivan yhdentekevää onko joku synnyttänyt vai ei. Tuo ei vaikuta mitenkään minun elämääni.
Mikäli mietin parisuhteen kannalta, niin lapseton on jopa parempi vaihtoehto. Lapsellisten kohdalla lapsirytmit ja lapsien ikä vaikuttaa asiaan onko toinen edes tutustumisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen parempi kuin viisikymppinen nainen ja pipari niin tiukka ettei kaksi sormea meinaa sisään mennä.
Mulla on yli viisikymppinen vaimo ja neljän lapsen äiti ja on niin tiukka pipari ettei ne kaksi sormea meinaa mahtua sisälle.
Ehkä tuolla asialla on merkitystä jos etsii objektia eikä ihmistä. Yllättävän moni etsii itselleen objektia, jonka vuoksi kaikki pinnalliset ja.persoonaan liittymättömät piirteet ovat tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen parempi kuin viisikymppinen nainen ja pipari niin tiukka ettei kaksi sormea meinaa sisään mennä.
Mulla on yli viisikymppinen vaimo ja neljän lapsen äiti ja on niin tiukka pipari ettei ne kaksi sormea meinaa mahtua sisälle.
Vaimon kannattaisi käydä gynellä.
Olet vain törmännyt vääriin miehiin, jotka eivät arvosta naisia piste
Heitä on enin osa miehistä, esim. tällä palstalla ja näissä vastauksissa.
Näille miehille tärkeintä on, että naisilla on mahdollisimman kurja fiilis.
Näitä tapaa myös livenä, ikävä kyllä. Silloin on parempi ymmärtää, että etäisyys helpottaa
Ihan itsekö tämän aloituksen keksit ap? Oisko nyt kuitenkin niin, että taas keksit omiasi?
Syy on AP:ssä, mutta he eivät sano oikeaa syytä.
No tämän palstan perusteella miehet nyt halveksivat ihan kaikkia naisia. Tietysti eniten suomalaisia naisia, jotka ovat niin rumia, eivätkä anna mulle p*llua, vähäjärkiset. Kun mulle kuuluu se kuvankaunis ( tasoa 6), nuori, himokas ja tottelevainen neitsyt. Vaihdan sen sitten heti, jos tulee erimielisyyksiä vaikka mun harrastuksista (oluen juonti ja nettip.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologian oppintunti! Naisen emätin laajenee kun nainen kiihottuu ja samalla löystyy. Vaimosi ei ole kiihottunut jos sinne ei sormet mahdu. Sieltä on tullut 4 kakaraa ulos, että kyllä mahtuu kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
No tämän palstan perusteella miehet nyt halveksivat ihan kaikkia naisia.
Kun suurin osa palstalle kirjoittavaista on anonyymejä Vierailijoita, niin mistä tulkitset kirjoittajien sukupuolen?
Jaa. Minä miehenä arvostan lapsettomia naisia. Hieno päätös kaikin puolin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologian oppintunti! Naisen emätin laajenee kun nainen kiihottuu ja samalla löystyy. Vaimosi ei ole kiihottunut jos sinne ei sormet mahdu. Sieltä on tullut 4 kakaraa ulos, että kyllä mahtuu kaikenlaista.
On hyvä että edes yhdellä palstamiehen vaimolla on pillu jota on ilmeisesti treenattu hyvin eikä kaikki ole hehtaarihalleja. Onneksi olkoon!
Ap on jäänyt jonnekin 50- luvulle. Ei enää ajatella tuolla tavalla
Mistä olet tuollaista saanut päähäsi? Jos kaverit ja tuttavat tuollaista ihmettelee, niin hanki uusia kavereita.
T. 45-v. 5 lapsen yh-mamma Kontulasta. Kaikki lapset eri miehille.