Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei arvosta synnyttämätöntä naista?

Vierailija
24.01.2024 |

Ja tarkoitan siis jostain 30v ylöspäin. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän saa kuulla huomautuksia siitä, ettei ole äiti ja synnyttänyt. Onko lapseton yli 40 vuotias täydellinen turn off? Herättääkö synnyttänyt nainen jotain hoivaaja naisen viboja, vai mikä on? Olen mielestäni hyvinkin herkkä, rakastava ja huolehtiva. Olen ollut myös hyvin harkitseva, että ei ole kumppaneista löytynyt sellaisia ominaisuuksia, mitä lasteni isälle toivoisin. Yhdessä pitkässä suhteessa esim ilmeni, että mies oli lyönyt kumpaakin tytärtään alle kouluikäisenä. Nyt näyttää siltä, että ikäni puolesta lapsettomaksi myös jään. Eli elänkö nyt hylkiön elämää sen vuoksi?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ikäiseni alkavat olla jo isoäitejä ja tuntuu kiusalliselta, kun kiinnostava mies kysyy ensimmäisenä  onko lapsia. Kun sanon että ei, niin ilme on vähättelevä ja puheenaiheet loppuu hyvin lyhyeen.  Joidenkin miesten puheissa on vähätelty jopa 2 lapsen äitiyttä. Kehuskellaan vasta sillä, kun oma ex kumppani on pyöräyttänyt 4 lasta. 

Vierailija
2/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on koko elämän ajan pelkkää huvittelua, niin kyllähän se herättää kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin naisella on ollut liikaa irtosuhteita.

Vierailija
4/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on koko elämän ajan pelkkää huvittelua, niin kyllähän se herättää kysymyksiä.

70% avioliitoista päättyy eroon. Parisuhteista liki 80%. 89% pettämiseen päätyneistä naisista kertoi olevansa kotona näkymättömiä. 40% avioliiton ulkopuolissa suhteissa päädytään pettämään. Aviopareilla pettämis lukemat menee seuraavasti: naiset 20%,miehet 13%. 

Vierailija
5/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa neitsyt naisiaki

Vierailija
6/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Olen 4-kymppinen sinkkunainen, lähes kaikki ystäväni ja kaverini ovat miehiä ja käyn toki joskus myös treffeillä. Yhdelläkään miehellä ei ole ollut tuollaista asennetta, päinvastoin. Ovat iloisia etten ole synnyttänyt ja ettei mulla pyöri lapsia jaloissa. Kaverimiehiäkään ei kiinnosta onko nainen synnyttänyt vai ei. Veikkaan, että ihan päästäsi olet tämän keksinyt. Ei ihmisen arvostus riipu siitä onko lisääntynyt vai ei.

Vierailija
7/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vähän sama kuin lapsettoman yli nelikymppisen miehen kanssa. Ehkä tulee mieleen ajatus, että tyypissä on jotakin suurempaa vikaa jos ei ole kelvannut kellekään lapsentekopuuhiin. Tai voihan syy olla hedelmättömyyskin ja ehkä ihmiset alitajuisesti eivät tunne yhtä suurta seksuaalista vetoa lisääntymiskyvyttömiin? 

Vierailija
8/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Nytkö se on näin päin?

Viimesimmän "tiedon" mukaan, lapset vähentää naisen markkina-arvoa.

Nyt siis pitäisi olla lapsia, että markkina-arvoa on. 

Päättäkää jo hyvät ihmiset!

Tai no, sama se mulle on kun en usko noihin mieshöpinöihin. Jos nykyisestä satun eroomaan niin en enää ikinä ota uutta.

Vierailija
9/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ilman lapsia tottakai.

Vierailija
10/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun turn on. 

Vierailija
11/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nimenomaan äidit eli mammat ja varsinkin yh-mammat ole kaikista pahinta kuraa naisten joukossa?  Ei niistä ole enää mihinkään, lihoneet ja pilde pilalla lapsen saamisen takia, ja eivät muutenkaan ole enää mielenkiintoisia.

Vierailija
12/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasten teko ei tee kenestäkään (valitettavasti) itsessään kypsempää ihmistä. Lapsia on suurimman osan ihmisistä aika helppo tehdä, niitä tehdään myös aika vastuuttomiin tilanteisiin ja osa saa alkunsa vahingossa. Mutta lapsiin suhtaudutaan valitettavasti edelleen statussymbolina. Minusta olisi lasten etu jos tästä asenteesta päästäisiin. 

Jos mies vähättelee sinua lapsettomuutesi vuoksi, häneltä puuttuu sydämen sivistystä ja ymmärrystä sille, että elämä ei aina mene kuin strömsössä, ja ihmisillä on erilaisia elämänpolkuja. Eli hän ei selkeästi ole oikea mies sinulle. Ei sinulla ole velvollisuutta selitellä sitä sen enempää kuin toisen on sitä, miksi teki lapsia.

Itse olen suhteessa niin ei ole tullut testattua kohtaisinko vastaavia asenteita. Olen tahattomasti lapseton. 

Vierailija
13/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On olemassa neitsyt naisiaki

Ja naisia jotka eivät harrasta irtosuhteita

Vierailija
14/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole huomannut. Olen 4-kymppinen sinkkunainen, lähes kaikki ystäväni ja kaverini ovat miehiä ja käyn toki joskus myös treffeillä. Yhdelläkään miehellä ei ole ollut tuollaista asennetta, päinvastoin. Ovat iloisia etten ole synnyttänyt ja ettei mulla pyöri lapsia jaloissa. Kaverimiehiäkään ei kiinnosta onko nainen synnyttänyt vai ei. Veikkaan, että ihan päästäsi olet tämän keksinyt. Ei ihmisen arvostus riipu siitä onko lisääntynyt vai ei.

Sun täytyy olla pk-seudulta?

Kevytkenkäistä pitää miehiä kavereina. Kuten sanottu, lapseton nainen on kevytkenkäinen ja epäluotettava.

Vierailija
15/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani yli nelikymppinen mies kelpuuttaa deittailuun ainoastaan noin nelikymppisiä, koska hän ei itse voi saada lapsia, eikä siksi halua että tällaista asiaa aletaan häneltä vaatimaan. Nykyään ei kuitenkaan ole tavatonta, että nainen saa ihan luomusti lapsen esim. 46-vuotiaana ja hoidoilla esim. 50-vuotiaana.

Pointtina siis se että ihmettelevän miehen kannattaa tajuta naisen hedelmällinen ikä: 15-50v ja +/- muutama vuosi joustoa kumpaankin suuntaan.

Vierailija
16/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama onko synnyttänyt vai ei. Yli 30-vuotiaat naiset ovat yleensä niin katkeria ja/tai rupsahtaneita, ettei niillä ole mitään annettavaa parisuhteelle. 

Vierailija
17/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Ap:n tapailumiehet pelkäävät juuri tämänkaltaista tilannetta: naisen kaikki kaverit miehiä, joita paneskelee vuoropäivin. Ja miehet tyytyväisiä, ettei lapsia ole jaloissa, pilaamassa heidän seksiharrastustaan.

Vierailija
18/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan päin vastoin. Nainen muuttuu näkymättömäksi lasten myötä. On vain äiti, ei enää mitään muuta. T. Äiti

Vierailija
19/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan päin vastoin. Nainen muuttuu näkymättömäksi lasten myötä. On vain äiti, ei enää mitään muuta. T. Äiti

Minä en muuttunut. Ehkä jotkut muuttuvat. Mutta huomaan kyllä äitinä paremmin miesten hoivan ja hellyyden tarpeen. Valitettavasti olen naimisissa.

Vierailija
20/72 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Ap:n tapailumiehet pelkäävät juuri tämänkaltaista tilannetta: naisen kaikki kaverit miehiä, joita paneskelee vuoropäivin. Ja miehet tyytyväisiä, ettei lapsia ole jaloissa, pilaamassa heidän seksiharrastustaan.

Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä, jonka hupulla peitetty naama päätyy vielä joskus Alibin kanteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä