Väittely miehen kanssa, voiko 2 tunniksi pöydälle unohtunutta leipää syödä?
Leivällä on margariinia, meetvurstia, paprikaa ja juustoa.
Itse en uskaltaisi syödä, mies väittää että voi hyvin syödä.
Mitä olette mieltä?
Kommentit (72)
Teineillä on "suuret" murheet. Voi teitä pikkuisia <3
Kaupoissa myydään ihan lämpimäss kaikenlaisia lihapiirakoita, niin kinkulla juustolla yms, ihan lämpöisessä. Sama kahvilat yms. Meetvursti nyt ei ainakaan happane.
Vierailija kirjoitti:
Kökkö provo. Noin vähäisiä älynlahjoja ei voi olla edes 2020-luvun pahimmalla pissiksellä.
Nämä on näitä joidenka ikää ei ole lainkaan vaikea arvailla. Moni aihe on väkisin väännetty että vain pääsee jotenki itsensä mielestä älykkäästi tänne palstalle.Esim: miten estätte äänen kun paska plomsahtaa pyttyyn💩😂
Olettaisin, että leivässä metwursti epäilytti ap:ta eniten. Se on kestomakkaraa, joka ei helposti pilaannu. Vaelluksila metwurstipaketti (avattu) on muhinut rinkassa 4 - 5 päivää viimeistä siivua syödessä.
Nuo muut ainesosat ei kahdessa tunnissa ehdi edes kuivua ja nahistua, saati pilasntua.
Miehellä on järki päässä. Aloittajalla ei niinkään.
Onkohan eväsleipien tekeminen pois muodista, kun näin huolettaa? Lapsosena autossa 8 tunnin mummolamatkalla otettiin välillä aina kelmussa möllöttävät metwurst-juustovoileivät p-paikalla, eikä olleet missään kylmälaukussa, vaan muovipussissa olivat kahvitermoksen kanssa.
Palavereissa ja koulutuksissa leipiä jää yli ja ovat monesti neukkarin pöydällä koko päivän. Kotimatkalle lähtiessä niitä niin minä kuin muutkin popsii. Ikinä en ole kuullut kenenkään sairastuneen. Jotain lohileipää vois ehkä nuuhkia ennen puraisua.
Minulla oli kerran kesäkeleillä torstaista sunnuntaihin broileripyörykkä pussi auton lattialla. Sunnuntaina söin nuo pyörykät, maistuivat ihan normaalille eikä tullut mitään oireita. Tuon jälkeen en ole ollut kovin tarkka einesten päiväyksistä ja säilyvyydestä.
Aivan mainiosti voi syödä. Jopa helteiden aikaan tuo on ok.
t. Hygieniapassi suoritettu
Voi taivaan talikynttilät. Todellakin voi syödä. Juustolautasen/tarjottimen juustotkin otetaan huoneenlämpöön temperoitumaan pari tuntia ennen tarjoilua. Minkään mainituista raaka-aineista ei pilaannu tunneissa. Metukka säilyy hyvin huoneenlämmössä, sisältää paljon suolaa.
Ylihysteeristä sanon minä.
Lapsuudesta ihania muistoja marjaretkiltä ja niillä oltiin koko päivä. Eväsleivät ja metwurstia päällä.
keittiömestari
Jos on tuossa kohtaa pilalla, niin ei ollut kyllä syömäkelpoinen alun perinkään.
Miten pystyt kaupastakaan ostamaan omenoita, tuoretta kurkkua,tomaattia,paistopisteen tuotteita.🤣😱