Väittely miehen kanssa, voiko 2 tunniksi pöydälle unohtunutta leipää syödä?
Leivällä on margariinia, meetvurstia, paprikaa ja juustoa.
Itse en uskaltaisi syödä, mies väittää että voi hyvin syödä.
Mitä olette mieltä?
Kommentit (72)
Et sitten ole koskaan syönyt eväsleipiä?
Vierailija kirjoitti:
jos leivän päällä olisi majoneesia tai lohta, niin sitten voisi olla hiukan riskialtista.
No ei olisi kahdessa tunnissa. Valoja tauluun nyt!
Taivas mikä urpåja täällä. Siinähän syötte pilaantunutta leipää ja saatte ruokamyrkytyksen. Tyhmyydestä sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos leivän päällä olisi majoneesia tai lohta, niin sitten voisi olla hiukan riskialtista.
No ihan taatusti vähintäänkin lohi ja majoneesi pilaantuvat huoneenlämmössä kahdessa tunnissa. Laita itse valoja tauluusi, vai puuttuuko koko taulu?!
Vierailija kirjoitti:
Taivas mikä urpåja täällä. Siinähän syötte pilaantunutta leipää ja saatte ruokamyrkytyksen. Tyhmyydestä sakotetaan.
Älä vahingossakaan syö koskaan missään buffetpöydästä, siihen kuolee välittömästi ;)
Minun lapsuudessa ei ollut vielä jääkaappeja.. Leipä, jjuusto ja metvursti ei mene miksään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan taatusti vähintäänkin lohi ja majoneesi pilaantuvat huoneenlämmössä kahdessa tunnissa. Laita itse valoja tauluusi, vai puuttuuko koko taulu?!
Hierotko sinä niihin paskaa valmistusvaiheessa vai millä ihmeellä ne voisivat pilaantua parissa tunnissa?
todellakin voi syödä. Jotenkin outoa, että joku edes ajattelee ettei voisi. Suhteellisuudentaju hukassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vahingossakaan syö koskaan missään buffetpöydästä, siihen kuolee välittömästi ;)
Buffetpöydässäkin pilaantuvat ruuat ovat yleensä kylmässä, jollet ole huomannut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä tasan kahdessa tunnissa mene pilalle. Johan joku voileipäkakkukin saattaa juhlissa olla tarjolla tuon ajan. google kertoo, että majoneesi säilyy huoneenlämmössä 8 tuntia. En ole tuo ketä lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hierotko sinä niihin paskaa valmistusvaiheessa vai millä ihmeellä ne voisivat pilaantua parissa tunnissa?
Lue siitä, ida ri https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2015070119956744
Kuinka köyhiä te oikein olette, kun syötte pahaksi mennyttä paskaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue siitä, ida ri https://www.iltalehti.fi/terveys/a/2015070119956744
Iltapaska! Älysi tosiaan loistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on reissutyöpäivinä eväsleivät ja ties mitkä appeet autossa jostain aamuneljästä lähtien ja ihan hyvin olen pysynyt hengissä, vaikka viimeisiä eväitä on tullut syötyä iltakymmeneltä. Hellekeleillä joskus ällöttää, mutta normilämpötiloissa tai pakkasessa en jaksa edes miettiä asiaa. Ei ole vielä iskenyt ruokamyrkytys :)
Et sitten ole kuullut kylmäkalleista ja kylmälaukuista? Niitä saa ihan eväskoossa.
Niinhän niitä saa, mutta harvemmin mulla pidemmillä reissuilla on mahdollisuutta käyttää pakastinta, joskus ei ole edes jääkaappia. Silloin kylmäkalleista ja -laukusta ei ole juuri hyötyä ekan reissupäivän jälkeen.
Itsehän kirjoitit, että ruokasi on mukana aamuneljästä iltakymmeneen. Eli YHDEN päivän. Miksi nyt yrität väittää, että ruuan pitääkin säilyä kauemmin?
Miten jotkut jaksavat väitellä tällaisesta? Tuskin mitään pahaa tapahtuu,jos sen leivän syö, mutta toisaalta jos se tuntuu epämiellyttävältä, voi jättää syömättä. Eli toisin sanoen: mies syö sen pöydälle unohtuneen leivän, sinä teet itsellesi uuden.
En ymmärrä, miksi ihmiset kinastelevat aivan turhista asioista.
Synkkäreillä, häissä, hautajaisissa on tuollaisia leipiä ollut tarjolla tuntien ajan.
Kökkö provo. Noin vähäisiä älynlahjoja ei voi olla edes 2020-luvun pahimmalla pissiksellä.