Miksi ei saa keskustella naispelaajista?
Hävisi hyvä keskustelu siitä, mistä voi löytää naisia jotka pelaavat tietokonepelejä, ns. gamer girleja.
Naisena olisin mielelläni jutellut aiheesta enemmän, hassua sensurointia🤔
Kommentit (11)
No, ehkä tämä ketju saa jäädä. Toivottavasti alkuperinen postaaja löytää paikalle😊
Tosiaan itse mainitsin Tinderissä harrastavani pelejä. Sainkin monta matchia, jossa miehet aloittivat keskustelun kyselemällä mitä pelaan, ja sitten jatkoivat ilkkumalla, kun selvisi mitä pelejä pelaan. Tyttöpelejä kuulemma... Poistin sitten maininnan peleistä kokonaan, koska oli helpompaa.
Joten ensinnäkin, jos mies haluaa löytää itselleen pelejä ymmärtävän naisen, kannattaa olla aidosti kiinnostunut, eikä vain ilkkua. Toiseksi miettisin sanavalintaa. Alkuperäisessä keskustelussa mies etsi gamer girliä, joka ainakin itselleni tuo mieleen sellaisen kauniin twitch-striimaajan. Eli itse asiassa tärkeintä on ulkonäkö ja tyyli, ei se, että nainen pelaa. Esimerkkinä Pokimane tai vaikka Valkyrae.
Eli jos etsii naista, joka pelaa, ymmärtää pelejä ja peleihin liittyvää kulttuuria, kannattaa ehkä mieluummin mainita profiilissaan, että etsii pelejä ymmärtävää/pelaavaa naista. Ja ehkä mainita erikseen tietokonepelit/videopelit :D
Minäkin pelaan, tällä hetkellä TLOU pyörii. Miehet Tinderissä usein luulevat haluavansa gamer girlin ja sitten kuitenkin nauraa peleille, ellei pelaa tyyliin Wowia tai CoDia. Eli etsii siis enemmänkin naista, jota voi esitellä trophy wife tyyliin kavereille.
Naiset ei saa pelata! Siksi sensuroitiin.
Onko olemassa naista joka pelaisi World of Warshipsiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa naista joka pelaisi World of Warshipsiä?
Valitettavasti en ainakaan minä. Tollaiset free to play mobiilipelit ei ole mun juttu. Pelissä pitää olla sisältöä ja sielua.
Vierailija kirjoitti:
No, ehkä tämä ketju saa jäädä. Toivottavasti alkuperinen postaaja löytää paikalle😊
Tosiaan itse mainitsin Tinderissä harrastavani pelejä. Sainkin monta matchia, jossa miehet aloittivat keskustelun kyselemällä mitä pelaan, ja sitten jatkoivat ilkkumalla, kun selvisi mitä pelejä pelaan. Tyttöpelejä kuulemma... Poistin sitten maininnan peleistä kokonaan, koska oli helpompaa.
Joten ensinnäkin, jos mies haluaa löytää itselleen pelejä ymmärtävän naisen, kannattaa olla aidosti kiinnostunut, eikä vain ilkkua. Toiseksi miettisin sanavalintaa. Alkuperäisessä keskustelussa mies etsi gamer girliä, joka ainakin itselleni tuo mieleen sellaisen kauniin twitch-striimaajan. Eli itse asiassa tärkeintä on ulkonäkö ja tyyli, ei se, että nainen pelaa. Esimerkkinä Pokimane tai vaikka Valkyrae.
Eli jos etsii naista, joka pelaa, ymmärtää pelejä ja peleihin liittyvää kulttuuria, kannattaa ehkä mieluummin mainita profiilissaan, että etsii pelejä ymmärtävää/pelaavaa naista. Ja ehkä mainita erikseen tietokonepelit/videopelit :D
Mitä "tyttöpelejä" sitten pelaat? Candy crush!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "tyttöpelejä" sitten pelaat? Candy crush!
Dont starve, Oxygen not included, Stranded Deep, AoE, Civ.
Minäkin jäin kaipaamaan alkuperäistä keskustelua. Ihme juttu, miksiköhän hävisi. Mutta juu, meitä löytyy netissä, mutta usein sellaisten nickien takaa jotka ovat neutraaleja tai miesoletettavia. Sama avatarien kanssa, sillä muuten saa liikaa ällöttävää huomiota.
Turtles Shredder's revenge pleikka vitosella ja toinen ohjain vapaana? Olisko joku mun April O'Neil?
T: Donatello
Vierailija kirjoitti:
Turtles Shredder's revenge pleikka vitosella ja toinen ohjain vapaana? Olisko joku mun April O'Neil?
T: Donatello
Aijai, lähtisin heti! Nostalgia ja mättöaction samassa paketissa!
Sama juttu, minäkin olisin keskustellut aiheesta mielelläni.