Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?

Vierailija
24.01.2024 |

Itse en ole enää puoleen vuoteen käynyt.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole siellä ikinä juurikaan asioinut johtuen siitä ettei Lidlissä myydä melkein mitään niistä tuotteista joita käytän, esim Latz kissanruokaa ei ole. Viimeksi erehdyin ostamaan sieltä pakaste valkosipulivoi patongin. Se oli todella kuivaa jossa ns. voita ei ollut juuri ollenkaan, joten maistui pahalta. Prisman Rainbow patonki on paljon parempaa.

Vierailija
2/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap on lopettanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan. Se on pääasiallinen ruokakauppani.

Vierailija
4/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole siellä ikinä juurikaan asioinut johtuen siitä ettei Lidlissä myydä melkein mitään niistä tuotteista joita käytän, esim Latz kissanruokaa ei ole. Viimeksi erehdyin ostamaan sieltä pakaste valkosipulivoi patongin. Se oli todella kuivaa jossa ns. voita ei ollut juuri ollenkaan, joten maistui pahalta. Prisman Rainbow patonki on paljon parempaa.

Myydäänhän siellä Latzia. Joka viikko ostan sieltä sitä.

5/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Lidlin valikoima on parantunut ajan saatossa. Aika usein tulee käytyä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopettaisin. Liedlissä on useita erinomaisia ja edullisia tuotteita jotka haen sieltä. Lisäksi käyn muissa kaupoissa, joista saan loput. 

Vierailija
7/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valikoiman takia käyn todella harvoin. 

Vierailija
8/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen ruokaostokset siellä. Saan kaiken haluamani. Tykkään myös teemaviikoista. Lidl on edullisin, sitäpaitsi. Viikon ruoat kahdelle aikuiselle, kahdelle koiralle ja yhdelle kissalle tekee 110-120 euroa. K- m a r ketissa maksoi yli 150 euroa, kerran kävin siellä poikkeuksellisesti.

Vierailija
9/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, olen aloittanut. En kovin usein käy, mutta entiseen verrattuna,  jolloin en käynyt ollenkaan, käyn nyt ehkä kerran parissa viikossa. En ole vielä päättänyt, tuleeko siitä kauppani. Täällä on muitakin tuon tyyppisiä edullisempia ruokakauppoja. Käyn yleensä Aldissa. 

T. Saksasta

Vierailija
10/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin kauppaan. Sen lisäksi mua epäiltiin näpistelijäksi yksi kerta ja käskettiin näyttämään kassin sisältö. Meni maku.

Vierailija
11/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt, vaikka kaupungissa on kaksi Lidliä. Ovat vain niin hankalan matkan päässä, että autottomana ei kannata tuhlata bussirahaan. 

Vierailija
12/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella. Hinnat nousseet hirveästi.

Vierailija
13/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Mielestäni Lidlin valikoima on parantunut ajan saatossa. Aika usein tulee käytyä.

Ainoa syy käydä Lidlissä on ollut herkkusienet. Nyt kun ovat lopettaneet neitsytoliiviöljyn myynnin, se toinen syy katosi. 

Vierailija
14/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kiinnostavat saksalaiset tuotteet ovat vaihtuneet maksalaatikkoon ja ällöttäviin paistopistetuotteisiin. 

Vierailija
15/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodenvaihteen jälkeen oman paikkakunnan Lidlissä on ollut huomattavan väljää. Eikä ainoastaan asiakkailta vaan myös tuotteilta!

Vierailija
16/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Lidlistä aikoinaan.Nykyään uskomattoman kallista ja huonontuneet tuotteet. 

Vierailija
17/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lopettanut Prismassa käynnit. 

Vierailija
18/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodenvaihteen jälkeen oman paikkakunnan Lidlissä on ollut huomattavan väljää. Eikä ainoastaan asiakkailta vaan myös tuotteilta!

Tämä. Siellä on tapahtunut joulun jälkeen joku isompi muutos. Moni tuote kadonnut. 

Vierailija
19/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn viikottain hakemassa sieltä ruoat ja muut tarvikkeet. On edullisin vaihtoehto minulle.

Vierailija
20/144 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Eli ostat jotain ketsuppia ja siskonmakkaroita? Lidl oli Suomeen tultuaan hyvä ja käymisen arvoinen kauppa, nykyään valikoima on sama kuin Alepassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan