Muita,jotka lopettaneet Lidlissä käymisen?
Kommentit (144)
En suinkaan. Se on pääasiallinen ruokakauppani.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole siellä ikinä juurikaan asioinut johtuen siitä ettei Lidlissä myydä melkein mitään niistä tuotteista joita käytän, esim Latz kissanruokaa ei ole. Viimeksi erehdyin ostamaan sieltä pakaste valkosipulivoi patongin. Se oli todella kuivaa jossa ns. voita ei ollut juuri ollenkaan, joten maistui pahalta. Prisman Rainbow patonki on paljon parempaa.
Myydäänhän siellä Latzia. Joka viikko ostan sieltä sitä.
Mielestäni Lidlin valikoima on parantunut ajan saatossa. Aika usein tulee käytyä.
🇺🇦🇮🇱
Miksi lopettaisin. Liedlissä on useita erinomaisia ja edullisia tuotteita jotka haen sieltä. Lisäksi käyn muissa kaupoissa, joista saan loput.
Valikoiman takia käyn todella harvoin.
Mä teen ruokaostokset siellä. Saan kaiken haluamani. Tykkään myös teemaviikoista. Lidl on edullisin, sitäpaitsi. Viikon ruoat kahdelle aikuiselle, kahdelle koiralle ja yhdelle kissalle tekee 110-120 euroa. K- m a r ketissa maksoi yli 150 euroa, kerran kävin siellä poikkeuksellisesti.
Päinvastoin, olen aloittanut. En kovin usein käy, mutta entiseen verrattuna, jolloin en käynyt ollenkaan, käyn nyt ehkä kerran parissa viikossa. En ole vielä päättänyt, tuleeko siitä kauppani. Täällä on muitakin tuon tyyppisiä edullisempia ruokakauppoja. Käyn yleensä Aldissa.
T. Saksasta
Kyllästyin kauppaan. Sen lisäksi mua epäiltiin näpistelijäksi yksi kerta ja käskettiin näyttämään kassin sisältö. Meni maku.
En ole koskaan käynyt, vaikka kaupungissa on kaksi Lidliä. Ovat vain niin hankalan matkan päässä, että autottomana ei kannata tuhlata bussirahaan.
Tänään kävin ensimmäistä kertaa tämän vuoden puolella. Hinnat nousseet hirveästi.
Kaffebulla kirjoitti:
Mielestäni Lidlin valikoima on parantunut ajan saatossa. Aika usein tulee käytyä.
Ainoa syy käydä Lidlissä on ollut herkkusienet. Nyt kun ovat lopettaneet neitsytoliiviöljyn myynnin, se toinen syy katosi.
Kaffebulla kirjoitti:
Kiinnostavat saksalaiset tuotteet ovat vaihtuneet maksalaatikkoon ja ällöttäviin paistopistetuotteisiin.
Vuodenvaihteen jälkeen oman paikkakunnan Lidlissä on ollut huomattavan väljää. Eikä ainoastaan asiakkailta vaan myös tuotteilta!
Tykkäsin Lidlistä aikoinaan.Nykyään uskomattoman kallista ja huonontuneet tuotteet.
Itse olen lopettanut Prismassa käynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vuodenvaihteen jälkeen oman paikkakunnan Lidlissä on ollut huomattavan väljää. Eikä ainoastaan asiakkailta vaan myös tuotteilta!
Tämä. Siellä on tapahtunut joulun jälkeen joku isompi muutos. Moni tuote kadonnut.
Käyn viikottain hakemassa sieltä ruoat ja muut tarvikkeet. On edullisin vaihtoehto minulle.
Kaffebulla kirjoitti:
Eli ostat jotain ketsuppia ja siskonmakkaroita? Lidl oli Suomeen tultuaan hyvä ja käymisen arvoinen kauppa, nykyään valikoima on sama kuin Alepassa.
Itse en ole siellä ikinä juurikaan asioinut johtuen siitä ettei Lidlissä myydä melkein mitään niistä tuotteista joita käytän, esim Latz kissanruokaa ei ole. Viimeksi erehdyin ostamaan sieltä pakaste valkosipulivoi patongin. Se oli todella kuivaa jossa ns. voita ei ollut juuri ollenkaan, joten maistui pahalta. Prisman Rainbow patonki on paljon parempaa.