Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä maalaistollo äänestin Rehniä

Vierailija
24.01.2024 |

Olen ylpeä siitä, että olen maalainen. Haluan syödä suomalaista perunaa yms. suomalaisia elintarvikkeita.

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää pyörimässä lehmänpaskassa juntit. Vain typerykset äänestää kepulaista.

Mites Kekkosen äänestäjät. Ne typerykset pressansa kanssa rakensivat tämän maan hyvinvoinnin  josta nyt onkin tullut kaikkien hörhöpoliitikkojen myötä pahoinvointivaltio😅

Vierailija
62/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan lehmiä, peltoja, maalaiskyliä, vihreää luontoa, järviä.......

Asun kaupungissa ja äänestän Rehniä. Olen juntti ja ylpeä siitä.

Sama, mutta onhan se tietty hienompaa ostaa puolalaista lihaa ja espanjalaisia vihanneksia kuin oman maan tuotteita, eikö?👿

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä 'monen sorttista' ihmistä Kepun puoluetoimistolla päivystämässä... Eivät edes itse älyä miten läpinäkyvää ja hävettävää epäonnistunut sissimarkkinointi on :D. No kai se on jotain kepulien yritettävä kun 8% puolueen rahkeilla ei muuten näkyvyyttä saa.

Oot kummallinen väykyttäjä ja provosoija, mikä sun ongelma tässä nyt on?! Mene Halla-aho-ketjuusi hurmostelemaan. Jos sua noin kovin ärsyttää Olli Rehn, niin miksi tulet lukemaan tällaista ketjua? 

Persu ei ymmärrä että buustaa vain Rehnin kampanjaa näillä nostoillaan.

Totta, aina nousee kun persu käy räksyttämässä. 👍🏻

Vierailija
64/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö,porukka tajua, että kyseessä on presidentin vaali, eikä mikään puoluevaali. Nyt äänestetään ihmistä, ei puoluetta, ymmärrättekö? Ette.

Vierailija
65/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehn on paskan pikkupuolueen paska ehdokas. Ääni Ollille on hukkaan heitetty ääni!

Voiko näin lapsellista tyyppiä ollakaan? 

Vierailija
66/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö,porukka tajua, että kyseessä on presidentin vaali, eikä mikään puoluevaali. Nyt äänestetään ihmistä, ei puoluetta, ymmärrättekö? Ette.

Ei tunnu tajuavan, ei sitten niin millään! Äänestin Saulia vaikka en tod ole Kokoomuksen kannattaja, mutta henkilö oli sopiva. Nyt äänestin Ollia koska löysin sopivan ehdokkaan, puolueella ei ole asian kanssa tekemistä. 

Vierailija
67/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, pääkaupunkiseudulla isossa kaupungissa asuva koulutettu nainen 38 v. äänestin Rehniä! Paras ehdokas miltä tahansa kantilta mietittynä. 

Vierailija
68/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu tajuavan, ei sitten niin millään! Äänestin Saulia vaikka en tod ole Kokoomuksen kannattaja, mutta henkilö oli sopiva. Nyt äänestin Ollia koska löysin sopivan ehdokkaan, puolueella ei ole asian kanssa tekemistä. 

Sama täällä, Niinistö on ainoa Kokkari ketä olen koskaan äänestänyt. Rehn on osittain Kepun ehdokas, myös ainoa kepu ketä olen äänestänyt. Muut vaihtoehdot ovat vaan niin järkkyjä.

Niinistössä ja Rehnissä on jotain samaa ja se on positiivista.

Vierailija
69/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, Niinistö on ainoa Kokkari ketä olen koskaan äänestänyt. Rehn on osittain Kepun ehdokas, myös ainoa kepu ketä olen äänestänyt. Muut vaihtoehdot ovat vaan niin järkkyjä.

Niinistössä ja Rehnissä on jotain samaa ja se on positiivista.

Sit on hassua että Rehn oli, mitä oliko eka vai toka, siinä mittauksessa jossa mitattiin että kuka on miellyttävin. No miksiköhän ihmiset sitten äänestävät epämiellyttäviä ehdokkaita? Mikä logiikka? 

Vierailija
70/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista käydä äänestämässä vielä helmikuussakin!

Vierailija
71/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestän Rehniä sunnuntaina kuten muutkin ei-tollot.

Vierailija
72/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös maalaistollot ole persuja kaikki??? Muutama eksynyt kaupunkiin mutta pääasiassa katkeria maalaisia?

Vierailija
73/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on teille tolloille ihmettelemistä kun Olli ei pääse toiselle kierrokselle. Ollille annettu ääni on hukattu ääni!

Vierailija
74/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä pienpuolueiden ehdokkaat kun Rehn ja Andersson voisivat luovuttaa suoraan - ei heillä ole mitään jakoa. Anderssonilla toki Ollia paremmat mahdollisuudet.

Vierailija
75/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäs tai viides sija odottaa Ollia teidän kepulien huonosta sissimarkkinoinnista huolimatta :D

Vierailija
76/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on teille tolloille ihmettelemistä kun Olli ei pääse toiselle kierrokselle. Ollille annettu ääni on hukattu ääni!

Ei ole vaan Ollille annettu ääni.

Jartkoon pääsee vain kaksi - ovatko muut äänet muka hukattuja?

Eivät tietenkään.

Vierailija
77/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä pienpuolueiden ehdokkaat kun Rehn ja Andersson voisivat luovuttaa suoraan - ei heillä ole mitään jakoa. Anderssonilla toki Ollia paremmat mahdollisuudet.

No aina ei voi voittaa. Haluan silti kannustaa  itselleni mieleistä ehdokasta eli Rehniä.

Vierailija
78/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maalaistollo oon ja laitan suihketta kainaloon 🎶

Vierailija
79/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vaan Ollille annettu ääni.

Jartkoon pääsee vain kaksi - ovatko muut äänet muka hukattuja?

Eivät tietenkään.

Mikään ääni ei mene hukkaan. Äänestys on aina kannanotto.

Vierailija
80/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan lehmiä, peltoja, maalaiskyliä, vihreää luontoa, järviä.......

Asun kaupungissa ja äänestän Rehniä. Olen juntti ja ylpeä siitä.

Sama, mutta onhan se tietty hienompaa ostaa puolalaista lihaa ja espanjalaisia vihanneksia kuin oman maan tuotteita, eikö?👿

No ja jos niitä ei jostain syystä saisikaan. Miten suu pannaan, jos ei sitä hyvää ulkomaista ei saisikaan.