Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä maalaistollo äänestin Rehniä

Vierailija
24.01.2024 |

Olen ylpeä siitä, että olen maalainen. Haluan syödä suomalaista perunaa yms. suomalaisia elintarvikkeita.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä myös äänestän Rehniä,haluan Suomelle vankan johtajan joka kestää myrskyt, en wannabe johtajia jotka eivät osaa vastata kysymykseen johtajuustaidoista ja joiden aikaisempi kokemus ei ole ollut hyvää.

En silmää tekeviä. En halua siviilipalveluksen suorittanut armeijan ylipäälliköksi. Kielitaito ja rauhantekijän taito on tärkeämpää kuin kansikuvissa esiintyminen. En myöskään halua johtajaksi pelkkää ulkopolitikan edustajaa, presidentti tietää myös sisäpolitiikan asiat. Haluan että presidentin puoliso myös edustaa Suomea ja suomalaisuutta, ja on ylpeä kansalaisuudestaan. 

Miksi tehtävään pitäisi valita muu, kuin joku sellainen joka täyttää kaikki vaatimukset?

Vierailija
42/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pettäjiä ja oman edun ajattelijoita on maa ja maailma pullollaan. Niitä on jokaisessa puolueessa, maassa ja yhteisössä. Ne eivät ole minkään yksittäisen puolueen ongelma. Naapurimaassa Venäjällä on kanssa yksi itsekäs tyyppi johdossa, mutta hän ei käsittääkseni ole kepulainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä fiksu kaupunkilainen äänestin Rehniä. En ole uskossa, lahkossa enkä puolueessa.

Rehn on koko kansan ehdokas.

Vierailija
44/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona taisi tappaa dementikot maaseudulta niin Kepun kannatus laskee kuin se kuuluisa lehmän häntä. Eikä nykyisellä kannatuksella presidenttiä tehdä. Väykkäkin olisi pärjännyt Rehniä paremmin näissä vaaleissa.

No en minä ainakaan ole dementikko ja edelleenkin maaseudulla on myös nuorempaa väkeä. Itsekin asun kaupungissa.  Minä kannatan Rehniä, vaikka kuinka kannatus olisi laskenut. Kannatan myös arvoja joita maalla on. Noit lehmiä on aina vaan vähemmän siellä, mutta lehmät on kivoja eläimiä.

Vierailija
45/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pianhan se tulee kepulille ripuli kun Ollin presidenttitie tyssää vaaleissa neljännelle tai viidennelle sijalle.

Hei mitä sitten?! En ymmärrä tuota persujen lällätystä. Mä äänestin, kuten kaikki muutkin, omasta mielestäni parasta vaihtoehtoa eli Rehniä. Koska eikö se niin käsittääkseni mene että demokratiassa näin toimitaan? Mutta kuka hyvänsä presidentiksi valitaankaan, niin siihen on tyytyminen koska näin on kansa päättänyt. Ei tämä mikään 2-vuotiaiden hiekkalaatikkokilpailu ole. 🙄 Ei oma suosikki aina voi voittaa, se on elämää se ja jokainen normaalijärkinen ihminen sen ymmärtää. 

Vierailija
46/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lehmiä, peltoja, maalaiskyliä, vihreää luontoa, järviä.......

Asun kaupungissa ja äänestän Rehniä. Olen juntti ja ylpeä siitä.

Vierailija
47/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä myös äänestän Rehniä,haluan Suomelle vankan johtajan joka kestää myrskyt, en wannabe johtajia jotka eivät osaa vastata kysymykseen johtajuustaidoista ja joiden aikaisempi kokemus ei ole ollut hyvää.

En silmää tekeviä. En halua siviilipalveluksen suorittanut armeijan ylipäälliköksi. Kielitaito ja rauhantekijän taito on tärkeämpää kuin kansikuvissa esiintyminen. En myöskään halua johtajaksi pelkkää ulkopolitikan edustajaa, presidentti tietää myös sisäpolitiikan asiat. Haluan että presidentin puoliso myös edustaa Suomea ja suomalaisuutta, ja on ylpeä kansalaisuudestaan. 

Miksi tehtävään pitäisi valita muu, kuin joku sellainen joka täyttää kaikki vaatimukset?

Näin mäkin ajattelen. Mutta kun öyhötykseltä ei ehditä miettimään että mikä oikeasti olisikaan se paras vaihtoehto. Mihin oletkaan luisumassa Suomi... 

Vierailija
48/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pianhan se tulee kepulille ripuli kun Ollin presidenttitie tyssää vaaleissa neljännelle tai viidennelle sijalle.

Hei mitä sitten?! En ymmärrä tuota persujen lällätystä. Mä äänestin, kuten kaikki muutkin, omasta mielestäni parasta vaihtoehtoa eli Rehniä. Koska eikö se niin käsittääkseni mene että demokratiassa näin toimitaan? Mutta kuka hyvänsä presidentiksi valitaankaan, niin siihen on tyytyminen koska näin on kansa päättänyt. Ei tämä mikään 2-vuotiaiden hiekkalaatikkokilpailu ole. 🙄 Ei oma suosikki aina voi voittaa, se on elämää se ja jokainen normaalijärkinen ihminen sen ymmärtää. 

Sama täällä. Haluan tukea ehdokasta, jota pidän parhaana. Häntä ei välttämättä valita, mutta hauan kertoa kantani äänestämällä. Elämä on tällaista eli aina ei voi voittaa.

Vierailija
49/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahkolaiset äänestää Rehniä. Kepu on lestadiolaisten pedaripuolue.

En kuulu mihinkään lahkoon, mutta rakastan Suomea ja minulla on sellaiset arvot, jotka natsaavat Kepun arvoihin.

Eli suhmurointi, änkyröinti ja selkään puukotus! Kaikki Kepun hyveitä...

No kun noita tekevät kaikissa puolueissa. Poltiikka on likaista peliä. En ole niin lapsellinen, että uskoisin, että joku puolue ei niitä tekisi. 

Ei sitä syyttä sanota että Kepu pettää aina. Kieroiluun erikoistunut puolue täynnä toinen toistaan epäluotettavampia lieroja.

Persut ei tainneet olla hallituksessa kun tämä on keksitty... Puolueen nimen voisi nyt vaihtaa tuohon lentävään lauseeseen.

Vierailija
50/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietiinkö teidät bussilla dementiahoitolasta äänestyspaikalle?

Persun bongaa aina kielenkäytöstä.

Idiootin bongaa Kepun äänestämisestä.

Sulle tuli kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa "Idiootin bongaan persun äänestämisestä". 

Vierailija
51/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, keski-ikäinen kaupunkilaistäti kävin antamassa ääneni Rehnille. En ole kepulainen, eikä sitä presidenttikään sitten enää ole. Rehn vaikuttaa tasapainoiselta ja sopivasti elämää nähneeltä. Muumipappa, kuten edellisellä sivulla sanottiin. Toivbon että hänen äänimääränsä jyrää ja yllättää kaikki!

Vierailija
52/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vanha stadilainen(syntyjään) äänestin Rehniä.

Vierailija
53/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä siitä ripulia saa. Mutta en silti muuta kantaani. Minusta Olli on paras, mutta jokainen saa tietenkin päättää itse, mitkä arvot ovat hänelle tärkeitä.  Eikö hallituksessa nyt ole persut ja kokkarit, he tuntuvat nyt pettävän lupauksensa ainakin, koska etuja leikataan. Enemmänkin heidän toimensa minun ripuliini ja hyvinvointiini vaikuttavat kuin presidentin valinta. 

Vain persut pettävät nykyisessä hallituksessa äänestäjänsä. Kokkarit toteuttavat tarkalleen omiensa haluamaa politiikkaa.

Vierailija
54/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää himo ajaa Suomalaista maataloutta alas, lihansyönti ei sillä lopu  vaan sitten tuodaan tuotteet Argentiinasta ja Brasiliasta. Kyseinen rahtaaminen ei ole ilmasto teko.

Vierailija
55/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä 'monen sorttista' ihmistä Kepun puoluetoimistolla päivystämässä... Eivät edes itse älyä miten läpinäkyvää ja hävettävää epäonnistunut sissimarkkinointi on :D. No kai se on jotain kepulien yritettävä kun 8% puolueen rahkeilla ei muuten näkyvyyttä saa.

Vierailija
56/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä 'monen sorttista' ihmistä Kepun puoluetoimistolla päivystämässä... Eivät edes itse älyä miten läpinäkyvää ja hävettävää epäonnistunut sissimarkkinointi on :D. No kai se on jotain kepulien yritettävä kun 8% puolueen rahkeilla ei muuten näkyvyyttä saa.

Oot kummallinen väykyttäjä ja provosoija, mikä sun ongelma tässä nyt on?! Mene Halla-aho-ketjuusi hurmostelemaan. Jos sua noin kovin ärsyttää Olli Rehn, niin miksi tulet lukemaan tällaista ketjua? 

Vierailija
57/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää pyörimässä lehmänpaskassa juntit. Vain typerykset äänestää kepulaista.

Osallistu ihmeessä riidankylväjät ketjuun! Olet niin lahjakas! Odotamme sinua.

Vierailija
58/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää pyörimässä lehmänpaskassa juntit. Vain typerykset äänestää kepulaista.

Käykää te pyörimässä KOKKARIPASKASSA!

Vierailija
59/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehn on paskan pikkupuolueen paska ehdokas. Ääni Ollille on hukkaan heitetty ääni!

Vierailija
60/106 |
24.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kummallinen väykyttäjä ja provosoija, mikä sun ongelma tässä nyt on?! Mene Halla-aho-ketjuusi hurmostelemaan. Jos sua noin kovin ärsyttää Olli Rehn, niin miksi tulet lukemaan tällaista ketjua? 

Persu ei ymmärrä että buustaa vain Rehnin kampanjaa näillä nostoillaan.