Mä maalaistollo äänestin Rehniä
Olen ylpeä siitä, että olen maalainen. Haluan syödä suomalaista perunaa yms. suomalaisia elintarvikkeita.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkolaiset äänestää Rehniä. Kepu on lestadiolaisten pedaripuolue.
En kuulu mihinkään lahkoon, mutta rakastan Suomea ja minulla on sellaiset arvot, jotka natsaavat Kepun arvoihin.
Ajaako nykyinen Kepu enää Suomen asiaa? Ei näytä siltä. Ei ota riittävän rohkeasti kantaa, valitse puoltaan.
Samasta syystä menettänyt valtavasti uskottavuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestin Rehniä. Ja tiedän monta muutakin ei-kepulaista, jotka äänestävät Rehniä.
Terveisiä sinne Kepun puoluetoimistolle - ai että teillä on siellä ei-kepulaisiakin :D
Asiaa.
Olen syntyperäinen pk-seutulainen ja menen äänestämään Rehniä sunnuntaina.
Muumipappa presidentiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestin Rehniä. Ja tiedän monta muutakin ei-kepulaista, jotka äänestävät Rehniä.
Terveisiä sinne Kepun puoluetoimistolle - ai että teillä on siellä ei-kepulaisiakin :D
Saattaapi tulla myös rauhanyhdistykseltä. Nämä ovat demoneja, perkeleitä pukeutuneena valkoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietiinkö teidät bussilla dementiahoitolasta äänestyspaikalle?
Persun bongaa aina kielenkäytöstä.
Todellakin. Kukahan tässä se juntti onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kuulu mihinkään lahkoon, mutta rakastan Suomea ja minulla on sellaiset arvot, jotka natsaavat Kepun arvoihin.
Eli suhmurointi, änkyröinti ja selkään puukotus! Kaikki Kepun hyveitä...
No kun noita tekevät kaikissa puolueissa. Poltiikka on likaista peliä. En ole niin lapsellinen, että uskoisin, että joku puolue ei niitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs te Persulit niinku omasta mielestänne ootte? 🤔
Rehn, Stubb, Urpilainen on Brysselin perseen nuolijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut on Halla-ahon lahkolaisia.
Niin tosiaan Persulaiset palvoo Halla-ahoa ja puhuu hänestä Mestarina. Eikö he ole paremminkin lahkolaisia tai siis Halla-aho lahkolaisia.
Sieg heil Halla-aho!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun noita tekevät kaikissa puolueissa. Poltiikka on likaista peliä. En ole niin lapsellinen, että uskoisin, että joku puolue ei niitä tekisi.
Ei sitä syyttä sanota että Kepu pettää aina. Kieroiluun erikoistunut puolue täynnä toinen toistaan epäluotettavampia lieroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaako nykyinen Kepu enää Suomen asiaa? Ei näytä siltä. Ei ota riittävän rohkeasti kantaa, valitse puoltaan.
Samasta syystä menettänyt valtavasti uskottavuuttaan.
No mutta ainakin presidenttiehdokas on suomalaisen oloinen rehti mies, mutta muut ovat enemmänkin kopioineet olemuksensa ja tapansa jostain muualta, ehkä osa Trumpilta. Niin tai näin, mutta minä diggaan Rehniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs te Persulit niinku omasta mielestänne ootte? 🤔
Kuunnellaanko marsseja, matkaystävä? Mennäänkö hoitokokoukseen, mitä, häh?
Jos Rehn ja Halla-aho pääsee tokalle kierrokselle niin Rehn saa ehdottomasyi myös minun ääneni.
No pianhan se tulee kepulille ripuli kun Ollin presidenttitie tyssää vaaleissa neljännelle tai viidennelle sijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä syyttä sanota että Kepu pettää aina. Kieroiluun erikoistunut puolue täynnä toinen toistaan epäluotettavampia lieroja.
No minusta asia ei ole noin. Minusta jokaisessa puolueessa niin kuin ihmisissä yleensäkin on lieroja ja pettäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Rehn, Stubb, Urpilainen on Brysselin perseen nuolijoita.
Unohdit Haaviston, eiköhän hänkin tuota puuhaa harrasta.
Vierailija kirjoitti:
No pianhan se tulee kepulille ripuli kun Ollin presidenttitie tyssää vaaleissa neljännelle tai viidennelle sijalle.
No en minä siitä ripulia saa. Mutta en silti muuta kantaani. Minusta Olli on paras, mutta jokainen saa tietenkin päättää itse, mitkä arvot ovat hänelle tärkeitä. Eikö hallituksessa nyt ole persut ja kokkarit, he tuntuvat nyt pettävän lupauksensa ainakin, koska etuja leikataan. Enemmänkin heidän toimensa minun ripuliini ja hyvinvointiini vaikuttavat kuin presidentin valinta.
Korona taisi tappaa dementikot maaseudulta niin Kepun kannatus laskee kuin se kuuluisa lehmän häntä. Eikä nykyisellä kannatuksella presidenttiä tehdä. Väykkäkin olisi pärjännyt Rehniä paremmin näissä vaaleissa.
No minusta on ihan kiva olla idiotti. Tuntuu kaikin puolin mukavalta.