Mä maalaistollo äänestin Rehniä
Olen ylpeä siitä, että olen maalainen. Haluan syödä suomalaista perunaa yms. suomalaisia elintarvikkeita.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä antanut moderaattori eilen keskustella näkemyksestä, että tulevassa YLE-gallupissa ennustan Rehnille näkyvän kannatuksen nousua puolella! HS gallupissa oli jo nostetta ja kohta nähdään #veretseisauttavavaalivoitto
Toisella ketjulla nähdään myös nousua
Missä?
Jotkut ei näköjään tajua että presintentin virassa ei ole mitään väliä puolueella. Presidentti edustaa yksilönä kaikkia puolueita ja ylipäätään Suomea kokonaisuudessaan. Gallupeissakin on loppujen lopuksi ihan typerää kysellä ehdokkaiden mielipiteitä eri asioista. Nehän on vaan juurikin mielipiteitä, eikä niillä ole presidentin työnkuvan kanssa mitään tekemistä. Paljon tärkeämpää on arvioida ehdokkaiden ominaisuuksia ja taitoja, kuten kielitaitoa, esiintymiskykyä, paineensietokykyä, kykyä diplomaattiseen lähestymistapaan, tasapainoisuutta ja kykyä pysyä maltillisena ja rauhallisena kaikissa tilanteissa jne
Olen kaupunkilainen, pääkaupunkiseudulta ja äänestin Rehniä suomen seuraavaksi presidentiksi. Tällä kertaa valinta oli aivan selkeä. On erikoinen ajatusmalli, että Rehn olisi vain maalaisten ehdokas. Tai että keskusta olisi kaupunkilaisille mahdoton valinta. Minä arvostan vahvaa ammatillista osaamista, sydämen sivistystä, korkeaa resilienssiä, lojaalia, rohkeaa, vakaata ja taidollista, sosiaalisesti taitavaa johtajaa näinä maailman epävakaina aikoina. Ei ole yhdentekevää, kuka meidän maatamme tulevina vuosina johtaa ja millainen presidentti meillä on.
Paska haisee ja banjo soi kun kepuleita äänestetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkolaiset äänestää Rehniä. Kepu on lestadiolaisten pedaripuolue.
En kuulu mihinkään lahkoon, mutta rakastan Suomea ja minulla on sellaiset arvot, jotka natsaavat Kepun arvoihin.
Kepulaisethan on vailla aatetta aina ollu.
Toisella ketjulla nähdään myös nousua