Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammasimplantteja pitäisi istuttaaa suuhun mutten uskalla lähtä siihen julkisella kun tarvitsen nukutuksen - Kysymykseni kuuluukin

Vierailija
23.01.2024 |

voiko kunnan maksusitoumuksen saada tällaisessa tilanteessa myös yksityiselle jossa implantteja laitetaan nukutuksessa. Pelkään hammaslääkäriä ja tuollaisten juttujen laittaminen hereillä ei onnistu. Viisi hammasta pitäisi tehdä. Rahaa ei ole itse maksaa hoitoa yksityisellä kun olen työtön

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox..tätä ainakin saa meidän hamnaslääkärissä jos tarvis, nukutus tehdään jos on paljon korjattavaa kerralla.

Vierailija
22/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle ap laitetaan viisi implanttia nukutuksessa ja yhteiskunta maksaa homman ( esim. n.5000e) ja sen jälkeen kruunutukset esilääkkeessä ( 3000e). Niin ihan mielenkiinnosta kysyn: mietitkö ollenkaan mistä se raha tulee ja kenen hoidosta se on pois?

Miksi syyllistät minua? Häpeä!

ap

Häpeäpäs ihan itse ap tuota valehteluas ja hinkuas lypsää yhteiskunnalta ilmaista rahaa. Mene töihin! 

Olet ilkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle ap laitetaan viisi implanttia nukutuksessa ja yhteiskunta maksaa homman ( esim. n.5000e) ja sen jälkeen kruunutukset esilääkkeessä ( 3000e). Niin ihan mielenkiinnosta kysyn: mietitkö ollenkaan mistä se raha tulee ja kenen hoidosta se on pois?

ap

Häpeäpäs ihan itse ap tuota valehteluas ja hinkuas lypsää yhteiskunnalta ilmaista rahaa. Mene töihin! 

Olet ilkeä

Niin aina. Valkoisen roskan mielestä. 

Vierailija
24/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet ilkeä

Niin aina. Valkoisen roskan mielestä. 

Olen ihminen enkä mikään roska! Häpeä!

ap

Vierailija
25/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella vedetään vaan hampaita pois

Implantti yksityisellä maksaa 2000 eur.

Vierailija
26/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen ei implantteja laita.  Jos oot toimeentulotukiasiakas, voit saada proteesin. Ehkä.799

Vierailija
27/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa aika kiva saada omatkin hampaat kuntoon maksusitoumuksella! Noista joutuu oikeasti maksamaan maltaita yksityisellä.

Mutta asiaan: en usko että tuollaista yhteiskunta maksaa, vaan ap:n pitää kaivaa rahat omasta pussosta, tai sitten tyytyy julkiseen.

Vierailija
28/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hammaslääkäri ja voin heti kertoa, että et saa hammasimplantteja julkiselta puolelta edes ilman nukutusta. Niitä erikoisharkinnalla asennetaan joillekin, esim nuorille/lapsille joilta puuttuu esim. etuhammas synnynnäisesti tai tapaturman seurauksena. Muuta proteettista hoitoa (irtoproteesit), voit kyllä saada julkiselta.

Vierailija
29/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa aika kiva saada omatkin hampaat kuntoon maksusitoumuksella! Noista joutuu oikeasti maksamaan maltaita yksityisellä.

Mutta asiaan: en usko että tuollaista yhteiskunta maksaa, vaan ap:n pitää kaivaa rahat omasta pussosta, tai sitten tyytyy julkiseen.

Jos olet töissä pystyt tietenkin maksamaan tällaiset asiat itse. Työttömänä se ei valitettavasti ole mahdollista. Luultavasti jos joutuisit elämään samoilla tuilla mitä itse saan olisit tuhlannut ne rahat parissa päivässä.

ap

Vierailija
30/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan varmasti et mitään implantteja saa kuten ei kukaan muukaan. Tekareihin voit saada maksusitoumuksen.

Vierailija
31/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuvien laittaminen ei satu. Puudutus riittää. 

Vierailija
32/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ihminen enkä mikään roska! Häpeä!

ap"'

Oikein. Olet arvokas ja kysymyksesi asiallinen.

Onpa hyvä kun osaat olla omalla puolellasi.

Vierailija
33/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu se. En rupeaisi hommaan vaikka maksusitoumuksen saisinkin.

Vierailija
34/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän kunnassa ainakaan julkisella saa lainkaan implantteja tai kruunuja. Vetävät vaan hampaat pois.

Vierailija
35/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäripelkoinen tässä. Sain implantin laitossa kunnon puudutuksen eikä sen laittaminen käynyt kipeää ja lisääkin olisi saanut tarvittaessa.

Sun pitäisi varmaan työstää tuota pelkoa ihan sen takia, että niistä implanteista pitää pitää kunnolla huolta  eli käydä säännöllisesti siellä hammaslääkärillä.

En kyllä oikein usko koko tarinaan eli, että oisit saanut maksusitoumuksen. Mun kaupungissa julkisella saa implantin tiukoilla kriteereillä eikä hampaiden hoitamattomuus kuulu niihin.

Vierailija
36/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään taho, ei KELA eikä sossu anna edes harkinnanvaraisena maksusitoumusta hammasimplantteihin ellei ole TODELLA perusteltu syy eikä välttämättä silloinkaan. Että ap ihan itse alkaa miettimään kuinka hammasimplanttinsa maksaa. Vaikka sitten yksityisellä😉

Vierailija
37/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut saisi kyllä paikallispuudutuksessa operoida , jos saisin ilmaisen implantin.

Yksi takahammas puuttuu.

Ehkä kaivan joskus kuvetta tuon 2000 euron verran.

Vierailija
38/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut saisi kyllä paikallispuudutuksessa operoida , jos saisin ilmaisen implantin.

Yksi takahammas puuttuu.

Ei kai se yksi hammas nyt noin paljon maksa

Vierailija
39/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään saavani paniikkikohtauksen jos en saa nukutusta

ap

Siihen ei kuole.

Vierailija
40/73 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi takahammas puuttuu.

Ei kai se yksi hammas nyt noin paljon maksa

Kyllä voi maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme