Hammasimplantteja pitäisi istuttaaa suuhun mutten uskalla lähtä siihen julkisella kun tarvitsen nukutuksen - Kysymykseni kuuluukin
voiko kunnan maksusitoumuksen saada tällaisessa tilanteessa myös yksityiselle jossa implantteja laitetaan nukutuksessa. Pelkään hammaslääkäriä ja tuollaisten juttujen laittaminen hereillä ei onnistu. Viisi hammasta pitäisi tehdä. Rahaa ei ole itse maksaa hoitoa yksityisellä kun olen työtön
Kommentit (73)
Kysy suoraan sieltä mistä sen maksusitoumukseskin ajattelit ruinata. Osaavat varmasti kertoa heruuko maksusitoumusta yksityiselle vai pitääkö joko tyytyä kunnalliseen tai alkaa heruttaa itse kadunkulmassa kunnes rahat on koossa.
Pelkään saavani paniikkikohtauksen jos en saa nukutusta
ap
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan sieltä mistä sen maksusitoumukseskin ajattelit ruinata. Osaavat varmasti kertoa heruuko maksusitoumusta yksityiselle vai pitääkö joko tyytyä kunnalliseen tai alkaa heruttaa itse kadunkulmassa kunnes rahat on koossa.
Pelkään, että maksusitoumus joka on jo siis myönnetty julkiselle perutaan jos alan hankalaksi. Ilman hampaita en halua olla
Vierailija kirjoitti:
Pelkään saavani paniikkikohtauksen jos en saa nukutusta
ap
Ole yhteydessä tahoon joka sulle ylipäätään on sen maksusitoumuksen luvannu ja keskustele heidän kanssaan. Nukutuksen saa kyllä ihan julkisellakin puolella halutessaan ja jos on niin kova hammaslääkäripelko. Ilokaasukaan ei ole huono vaihtoehto.
Julkisella puolella on hyvä hammashoito nukutuksessa. Minulle se tehtiin keskussairaalassa eikä ollut moittimista.
Ainakaan meidän kunnassa ei aikuisille mitään implantteja tehdä. Saat olla ilman hammasta ellet mene yksityiselle. Lapsista en tiedä jos on ollut tapaturma.
Vierailija kirjoitti:
Julkisella puolella on hyvä hammashoito nukutuksessa. Minulle se tehtiin keskussairaalassa eikä ollut moittimista.
Itselläni huonoja kokemuksia aiemmin julkiselta. Yks implantti on laitettu aiemmin enkä saanut silloin haluamaani nukutusta. Traumatisoiduin.
ap
Miksi alapeukutatte kysymystä? Hävetkää!
ap
Uskomatonta jos saat maksusitoumuksen, mutta kysy oman julkisen puolen hammashoitoyksiköstä, älä täältä. Jos sulla jo on implantti niin tiedät että hommahan ei ole yhdellä käynnillä valmis, pitääkö sut nukuttaa joka välivaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta jos saat maksusitoumuksen, mutta kysy oman julkisen puolen hammashoitoyksiköstä, älä täältä. Jos sulla jo on implantti niin tiedät että hommahan ei ole yhdellä käynnillä valmis, pitääkö sut nukuttaa joka välivaiheessa?
Kysyn kokemusia niiltä jotka ovat olleet kanssani samanlaisessa tilanteessa. Pelkään että koko maksusitoumus perutaan jos olen heidän mielestään liian hankala. Se ruuvien laittaminen eniten pelottaa. Kenties se lopullisten hampaiden laittaminen onnistuisi rauhoittavien avulla.
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi et hoitanut hampaita? Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
ap
Todennäköisesti siksi että sulle ollaan sun sanojes mukaan kaivamassa yhteiskunnan kassasta pätäkkää maksusitoumuksen muodossa hammasimplantteihin mitkä ei yleensä kuulu yhteiskunnan korvattaviin vaan jokaisen on mentävä yksityiselle ja kaivettava rahat omasta pussistaan tai oltava ilman hampaita ja kehtaat vinkua kuinka et halua julkiselle vaan pitäis päästä yksityiselle.. Ole kiitollinen jos noin paljon sua ollaan veronmaksajien piikkiin valmiita auttamaan ja mene ihan kiltisti sinne julkiselle ja jos et siellä saa nukutusta niin otat ilokaasun. Tuskin nimittäin saat yksityiselle maksusitoumustasi muutettua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi et hoitanut hampaita? Häpeä!
Olin masentunut. Siksi
Jos sulle ap laitetaan viisi implanttia nukutuksessa ja yhteiskunta maksaa homman ( esim. n.5000e) ja sen jälkeen kruunutukset esilääkkeessä ( 3000e). Niin ihan mielenkiinnosta kysyn: mietitkö ollenkaan mistä se raha tulee ja kenen hoidosta se on pois?
Julkinen ei laita implantteja. Aloitus on vale.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulle ap laitetaan viisi implanttia nukutuksessa ja yhteiskunta maksaa homman ( esim. n.5000e) ja sen jälkeen kruunutukset esilääkkeessä ( 3000e). Niin ihan mielenkiinnosta kysyn: mietitkö ollenkaan mistä se raha tulee ja kenen hoidosta se on pois?
Miksi syyllistät minua? Häpeä!
ap
En tätä nyt häpeä. Työssäni joudun miettimään näitä asioita ja jotkut ihmiset pyytää asioita jotka ei ole realistisia.
Ei siihen mitään nukutusta tarvita - kivuttomasti ruuvaavat ruuvin ikeneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi syyllistät minua? Häpeä!
ap
Häpeäpäs ihan itse ap tuota valehteluas ja hinkuas lypsää yhteiskunnalta ilmaista rahaa. Mene töihin!
up