Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos 55+ nuorekas tennarikundi menee jopa kolmevitosesta farmareissaan, onko väärin laittaa Tinderissä alarajaksi 30 vuotta?

Vierailija
23.01.2024 |

Asiallisia vastauksia 

Kommentit (174)

Vierailija
161/174 |
22.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doubtaan kyllä, että 50+ vuotias menisi 35:sta. Ellet sitten tarkoita 35:sta, joka näyttää 50+ vuotiaalta. Toki jos vaan seksiä haluat tai seksiä/suhteita niin en näe mitään väärää laittamasta alarajaa vaikka 25+. En kyllä suhdetta odottaisi keneltäkään alle 40/45 vuotiaalta. En kyllä odottaisi paljon matchejakään alle 40v, elleivät ole sitten jotain vähemmän viehättäviä tai isompia yksilöitä.. sillon toki oman ikäinen hoikka varmaan vie voiton..Maksulliset tai sugar daddy rooli varmaan ainoot vaihtoehdot jos haluat jotain 25-40v varmasti saada.

Vierailija
162/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doubtaan kyllä, että 50+ vuotias menisi 35:sta. Ellet sitten tarkoita 35:sta, joka näyttää 50+ vuotiaalta. Toki jos vaan seksiä haluat tai seksiä/suhteita niin en näe mitään väärää laittamasta alarajaa vaikka 25+. En kyllä suhdetta odottaisi keneltäkään alle 40/45 vuotiaalta. En kyllä odottaisi paljon matchejakään alle 40v, elleivät ole sitten jotain vähemmän viehättäviä tai isompia yksilöitä.. sillon toki oman ikäinen hoikka varmaan vie voiton..Maksulliset tai sugar daddy rooli varmaan ainoot vaihtoehdot jos haluat jotain 25-40v varmasti saada.

Huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitän vastakysymyksen ap:lle.

Olen nelikymppinen nainen, jolta edelleen kysytään usein henkkarit eli menen alle 30 vuotiaasta. Olisiko ok, että laittaisin iäkseni 29 vuotta?

Sinällään taas niin jokainenhan voi hakea minkä ikäistä aikuista seuraa tahansa, muttei pidä valittaa, jos ei löydy.

Oman iän valehtelu on valehtelua, nuoremman seuran hakeminen taas täysin sallittua. T:ei ap vaan yli 40v nainen, joka ei pidä valehtelijoista.

Onhan se deitille yllätys kun luuli 35, totuus 55

Selviää vasta kuukausien yhdessäolon jälkeen

Vierailija
164/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla sama. Ite nyt 54 ja tyttären kaverit ( 24-26 v v about ) on sanoneet musta että oon hottis ja panis mun Kaa. Siis oon kuullut kautta rantain. Nykynuorilla naisilla trendi ottaa itselleen sänky kaveriksi osaava hopeakettu. Hyvää seksiä ja nuolentaa, orgasmi takuu , toisin kuin nuorella miehellä minuutti munalla. Eli siis naiset haluaa ja osaa vaatia itselleen hyvää seksiä, silloin monesti vastaus on setä mies . Koska, itseään pitää osata arvostaa , ajattelee nyky nuori nainen.

Vierailija
165/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitulus, laita vaikka 3 v mutta muista kertoa oma ikäsi!

Vierailija
166/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tennarikundi?

Ja pyydät asiallisia vastauksia?

No kuule laita sinne Tinderiin ihan mitä tykkäät. Kato miten käy.

Farmarit ja tennarit.... Tämä jo paljastaa ikäsi, ei sitä vaatteilla peitetä. Kas kun ei lenkkitossut tai tenniskengät.

Vierailija
167/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla sama. Ite nyt 54 ja tyttären kaverit ( 24-26 v v about ) on sanoneet musta että oon hottis ja panis mun Kaa. Siis oon kuullut kautta rantain. Nykynuorilla naisilla trendi ottaa itselleen sänky kaveriksi osaava hopeakettu. Hyvää seksiä ja nuolentaa, orgasmi takuu , toisin kuin nuorella miehellä minuutti munalla. Eli siis naiset haluaa ja osaa vaatia itselleen hyvää seksiä, silloin monesti vastaus on setä mies . Koska, itseään pitää osata arvostaa , ajattelee nyky nuori nainen.

Nyky   nuori    nainen    haluaa myös rahaa ja muita vastikkeita. Setämiehet ovat hyödyke.

Vierailija
168/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paksu lompsa, niin voi nuoremmatkin innostua setämiehestä. 

Vierailija
169/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esitän vastakysymyksen ap:lle.

Olen nelikymppinen nainen, jolta edelleen kysytään usein henkkarit eli menen alle 30 vuotiaasta. Olisiko ok, että laittaisin iäkseni 29 vuotta?

Sinällään taas niin jokainenhan voi hakea minkä ikäistä aikuista seuraa tahansa, muttei pidä valittaa, jos ei löydy.

Oman iän valehtelu on valehtelua, nuoremman seuran hakeminen taas täysin sallittua. T:ei ap vaan yli 40v nainen, joka ei pidä valehtelijoista.

Onhan se deitille yllätys kun luuli 35, totuus 55

Selviää vasta kuukausien yhdessäolon jälkeen

Mistä muusta ajattelit jättää kertomatta? 

Vierailija
170/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi stna, ei sulla mitään tytärtä ole tai jos on, niin toivottavasti ymmärtää jossain vaiheessa miten kuvottavaa tuollainen on.

Vierailija
171/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään kuvottaa ole. Ollaan kaikki aikuisia ja olen huomannut että monella  nuorella aikuisella naisella on suuria isä ongelmia koska oma isä ei ole ollut läsnä , antanut turvaa. Moni hakee sitä nyt sitten kokemusta oman isän ikäisistä miehistä. Haluavat hyväksyntää, toki ei tietoisesti. Mutta siis , keikistelevät ja katsovat että huomaanko ja jäänkö tuijottamaan, eivät laita rintsikoita ja tulevat ihmeen lähelle jne. Siis sellaista flirttailua koko ajan . Ja minähän vastaan ! Voin omalta osaltani olla auttamassa tunne vajeen kanssa. Se tekee vaan hyvää ja auttaa nuorta aikuista naista hyväksymään itsensä ja olemaan varmempi 

Win win tilanne meille molemmille. Seksi tulee sen päälle jos on tullakseen .

Vierailija
172/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi maissa on tavallisesta että mies on naista 30 vuotta vanhempi. Siitä olisi hyvä ottaa oppia tänne Skandinaviaankin . Ja huom. heillä on ollut sivistynyttä kulttuuria ja 10000 vuotta, eli me täällä suomessa ollaan aika puskajusseja vielä heihin verrattuna.

Vierailija
173/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän paras porvoo

Mä meen unissani kymmenvuotiaasta, voinko laittaa parikymppinen?

Vierailija
174/174 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä; MTV3 uutiset: 

Suhdehuhut vaikuttavat olevan totta Tom Cruise, 63, ja Ana de Armas, 37, valokuvattiin käsikkäin.

Niin eli ikäero on täysin OK!