Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos 55+ nuorekas tennarikundi menee jopa kolmevitosesta farmareissaan, onko väärin laittaa Tinderissä alarajaksi 30 vuotta?

Vierailija
23.01.2024 |

Asiallisia vastauksia 

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole elämässäni nähnyt yhtäkään 55+, joka menee kolmekymppisestä missään kengissä.

Nämä setämiehet ei tajua, että se petolinnun perse-naama näyttää vanhemmalta niissä Billebeino vaatteissa. Sori

Vierailija
122/174 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö Tinder sinulle niitä 30v naisia, jos heillä itsellään on ikähaitari vaikkapa 25-35? Voi tulla aika laihat markkinat.

Ps. Mitä tennareita suosittelisit?

M53

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista

Vierailija
124/174 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 52v itse ja minulla on 18-35v ikähaarukka.

Tuleeko paljon alle parikybäsiä? Viihdytkö nuorekkaasti farmariasussa ja tennareissa?

Vierailija
125/174 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo väärin. Ja 30 v on just sopiva ikäraja. Niin minäkin tein.

Vierailija
126/174 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäasiallisia vastauksia

Vierailija
127/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole elämässäni nähnyt yhtäkään 55+, joka menee kolmekymppisestä missään kengissä.

Nämä setämiehet ei tajua, että se petolinnun perse-naama näyttää vanhemmalta niissä Billebeino vaatteissa. Sori

Karismaa ja kokemusta

Vierailija
128/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä saat laittaa ikärajat kuten haluat.

Itse olen 47-vuotias nainen enkä todellakaan käytä mitään noloja nuorisovaatteita vaan pukeudun tyylikkäisiin ja naisellisiin laatuvaatteisiin. Olin juuri treffeillä 35-vuotiaan miehen kanssa ja viikon päästä tiedossa 31-vuotias. Tällä jälkimmäisellä on todella kypsä, hyvin kehittynyt, kansainvälinen pukeutumistyyli.

Vierailija
129/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 T.N29

Vierailija
130/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Farmareissaan". Kyllä teidät "nuorekkaat" eläkeläiset tiedetään.

Vierailija
131/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä saat laittaa ikärajat kuten haluat.

Itse olen 47-vuotias nainen enkä todellakaan käytä mitään noloja nuorisovaatteita vaan pukeudun tyylikkäisiin ja naisellisiin laatuvaatteisiin. Olin juuri treffeillä 35-vuotiaan miehen kanssa ja viikon päästä tiedossa 31-vuotias. Tällä jälkimmäisellä on todella kypsä, hyvin kehittynyt, kansainvälinen pukeutumistyyli.

Lisään vielä että minulla on ikähaarukka kymmenen vuotta nuoremmasta kymmenen vuotta vanhempaan. Nämä nuoret miehet näkyivät pakassani siksi että olivat tykänneet profiilistani. Ei minua yleisesti ottaen kiinnosta noin nuoria selata, mutta varsinkin tämä nuorempi oli niin mukavan ja aikuisen oloinen tapaus, että siinä voi 55+ jäädä toiseksi. :)

Vierailija
132/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55-vuotias nainen ja käytän tennareita. Lataan Tinderin, saas nähä

Vierailija
133/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi. YKSIKÄÄN 55-vuotias ei mene 35-vuotiaasta. Ei yksikään. Nuorekas voi näyttää viisikymppiseltä, mutta harva näyttää edes tuon ikäiseltä 55+ iässä. En kyllä syytä tästä yksin miehiä. Myös naisissa on näitä, jotka hehkuttaa nuorekasta ulkonäköään, mutta en muista koskaan tavanneeni ihmistä, joka näyttäisi 10 vuotta nuoremmalta. Jotkut on "nuorekkaita", mutta kyllä se ikä vaan monesta asiasta näkyy. Tottakai ihminen voi olla kaunis ja esimerkiksi työpaikkani kaunein nainen on 50-vuotias. Silti hän on keski-ikäisennäköinen.

Kaikkein vaikein on arvata 20-30 -vuotiaiden ikä. 30+ alkaa näkyä ikääntymisen merkit ja sitä myöten iän arvaaminen helpottuu. 

Saat nuoria naisia, jos massit ja/tai asema on kunnossa. Sillä sinä puret nuoriin naisiin kiinni. Pitää olla rahaa, komea asunto, auto ja huvila, tasokkaita matkoja jne. Eli pitää olla sitä varallisuutta sekä halua käyttää sitä. Tietysti hyvä titteli päälle auttaa ja ulkonäön pitää olla ikäisekseen kunnossa. Toki ulkonäöstäkin voidaan tinkiä, jos pankkitili on todella paksu.

Vierailija
134/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta veljeni tekee psykiatrian alan yksityispraktiikkaa. Haluaisitko numeron?

Vierailija
135/174 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelitko, että kaikki katsoo häikäistyneenä sun tennareita eikä kukaan tajua vilkaista ryppyistä naamaasi?

Aika monella on nykyään omatkin kengät. Ne ei ole enää sillä tavalla nähtävyys kuin sun nuoruudessasi.

Vierailija
136/174 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi. YKSIKÄÄN 55-vuotias ei mene 35-vuotiaasta. Ei yksikään. Nuorekas voi näyttää viisikymppiseltä, mutta harva näyttää edes tuon ikäiseltä 55+ iässä. En kyllä syytä tästä yksin miehiä. Myös naisissa on näitä, jotka hehkuttaa nuorekasta ulkonäköään, mutta en muista koskaan tavanneeni ihmistä, joka näyttäisi 10 vuotta nuoremmalta. Jotkut on "nuorekkaita", mutta kyllä se ikä vaan monesta asiasta näkyy. Tottakai ihminen voi olla kaunis ja esimerkiksi työpaikkani kaunein nainen on 50-vuotias. Silti hän on keski-ikäisennäköinen.

Kaikkein vaikein on arvata 20-30 -vuotiaiden ikä. 30+ alkaa näkyä ikääntymisen merkit ja sitä myöten iän arvaaminen helpottuu. 

Saat nuoria naisia, jos massit ja/tai asema on kunnossa. Sillä sinä puret nuoriin naisiin kiinni. Pitää olla rahaa, komea asunto, auto ja huvila, tasokkaita matkoja jne. Eli pitää olla sitä varallisuutta sekä halua käyttää sitä. Tietysti hyvä

Tämä teksti huokui hirveää katkeruutta. Olet varmaan  itse parhaat päiväsi nähnyt nainen yli 50? Ihan kuin kirjoittaja ei voisi sietää itseään tyttömäisempiä tai "nuorekkaita" naisia.

Vierailija
137/174 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mutta veljeni tekee psykiatrian alan yksityispraktiikkaa. Haluaisitko numeron?

En usko

Vierailija
138/174 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennarikundi 😭😭🤢🤢

Vierailija
139/174 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän vanhemmista miehistä mutta jos he kertovat etsivänsä kumppania 25-30 vuotiaista, menee välittömästi luiskaan. 

Sama homma. Tykkään vanhemmista miehistä, en karmivista setämiehistä. 

Oma ikä?

Vierailija
140/174 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. LOL :D