Jos 55+ nuorekas tennarikundi menee jopa kolmevitosesta farmareissaan, onko väärin laittaa Tinderissä alarajaksi 30 vuotta?
Kommentit (174)
Esitän vastakysymyksen ap:lle.
Olen nelikymppinen nainen, jolta edelleen kysytään usein henkkarit eli menen alle 30 vuotiaasta. Olisiko ok, että laittaisin iäkseni 29 vuotta?
Sinällään taas niin jokainenhan voi hakea minkä ikäistä aikuista seuraa tahansa, muttei pidä valittaa, jos ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
En ole elämässäni nähnyt yhtäkään 55+, joka menee kolmekymppisestä missään kengissä.
Tämä. Varsinkin kun nuorekasta tennarikundia seuraa 1. Ex-vaimo ja tämän lapset, sekä 2. Ex-vaimo ja tämän lapset, niin tennarikundista on nuoruus kaukana. Tennarikundi on käytetty, loppuun ajettu rusina, ja odottaa vielä saavansa vanhoille päivilleen jonkun kotihoitaja-seksiorjan "tyttöystäväksi"
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen nainen, jolta edelleen kysytään usein henkkarit eli menen alle 30 vuotiaasta. Olisiko ok, että laittaisin iäkseni 29 vuotta?
Sinällään taas niin jokainenhan voi hakea minkä ikäistä aikuista seuraa tahansa, muttei pidä valittaa, jos ei löydy.
Itse olen ikäisesi mies ja en hae mitään seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt viitsi. YKSIKÄÄN 55-vuotias ei mene 35-vuotiaasta. Ei yksikään. Nuorekas voi näyttää viisikymppiseltä, mutta harva näyttää edes tuon ikäiseltä 55+ iässä. En kyllä syytä tästä yksin miehiä. Myös naisissa on näitä, jotka hehkuttaa nuorekasta ulkonäköään, mutta en muista koskaan tavanneeni ihmistä, joka näyttäisi 10 vuotta nuoremmalta. Jotkut on "nuorekkaita", mutta kyllä se ikä vaan monesta asiasta näkyy. Tottakai ihminen voi olla kaunis ja esimerkiksi työpaikkani kaunein nainen on 50-vuotias. Silti hän on keski-ikäisennäköinen.
Kaikkein vaikein on arvata 20-30 -vuotiaiden ikä. 30+ alkaa näkyä ikääntymisen merkit ja sitä myöten iän arvaaminen helpottuu.
Saat nuoria naisia, jos massit ja/tai asema on kunnossa. Sillä sinä puret nuoriin naisiin kiinni. Pitää olla rahaa, komea asunto, auto ja huvila, tasokkaita matkoja jne. Eli pitää olla sitä varall
Miksihän realismia aina pidetään katkeruutena tai kyynisyytenä? Näin se vaan menee, rahasta jotkut voivat leikkiä kaveria vanhemman kanssa, mutta ei kukaan heidän kanssa huvikseen ole. Mitä enemmän rahaa, sitä uskottavammin seuralainen näyttelee. Toisaalta myös mitä enemmän rahaa, sitä vähemmän on tarve esittää nuorekasta tai kieltää itseltä sitä tosiasiaa, että vain rahalla saa nuorikon
Eipä siinä mitään väärää ole. Jos joku nainen laittaa yläikärajaksi 55+, niin sitähän hän saa mitä tilaa.
Einari Epätoivo menee kolmevitosesta unissaan. Kiitos päivän parhaista nauruista.
Vierailija kirjoitti:
Oman iän valehtelu on valehtelua, nuoremman seuran hakeminen taas täysin sallittua. T:ei ap vaan yli 40v nainen, joka ei pidä valehtelijoista.
Oon aika rumahko 45 mies. Voinko mennä Tinderiin?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen joka käyttää farkuista sanaa farmari on 80+
...ja tuskin käyttää tennareita
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon 55+ nainen mutta tiukoissa gymshark leggareissa menen kolmivitosesta, jopa alle. Onks ok? Me voitais olla perfect match ap:kanssa.
Tiedän monta 25v jotka on niin lihonneita ja kulahtaneita lyhyttukaisia tanttoja, että kuka vain 55 voi sanoa menevänsä 25 vuotiaasta, jos sillä 25 vuotiaalla tarkoitetaan näitä tuulipuvussa lastenrattaita työnteleviä ällöttäviä lylleröitä.
Ensinnäkin kolmekymppisen mielestä sana:temnarikundi saa oksennuksen nousemaan suuhun ja toiseksi 25 vuotta on niin suuri ikäero että voisit olla naisen isä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman iän valehtelu on valehtelua, nuoremman seuran hakeminen taas täysin sallittua. T:ei ap vaan yli 40v nainen, joka ei pidä valehtelijoista.
Onhan se deitille yllätys kun luuli 35, totuus 55
Tinderiin laitettava henkinen ikä; varhaisnuorekas teini hakee toista lapsen tasolle jäänyttä ..
Voinko laittaa alaikärajaksi 35 kun olen 55 v trendikäs tennarimuija?
Lacoste