Jos 55+ nuorekas tennarikundi menee jopa kolmevitosesta farmareissaan, onko väärin laittaa Tinderissä alarajaksi 30 vuotta?
Kommentit (174)
Jahas, palstan vakihullu, hybriksestä ja todellisuudentajun katoamisesta kärsivä farmariasuinen setämies on jälleen keskuudessamme. Oliko hauskaa lataamossa? Kivoja hoitajaflikkoja?
Ei tarvita kuin yksi harmiton provoilija paljastamaan mammojen ikärasismin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
t. 40v
Sininen haalari, rinnuksessa ja selässä teksti "VALMET" tai "Ford", sekä lippalakki.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Valkoiset tennarit, tyköistuva paita ja farmari asu -15 vuotta.
Entä jos on iki-muodikkaat converse tennarit? Eikö niiden käyttö aina tarkoita hyvää tyylitajua sekä nuorekkuutta? Paljon coolimpi ja clässimpi kuin valkoinen nobody tennarimies. Nämä jalassa niin kissat on kuumana joka paikassa. Musta-valkoisena nämä kertoo siitä että kaveri on tosi rento ja viriili eikä mikään papparainen.
Voiko 57 vuotias nainen laittaa tinderiin ikärajaksi 30-35 vuotta jos käyttää liian pienikokoista leopadipaitaa, huomiovärejä hiuksissa, tiukkoja farmari housuja, ruskeita pitkiä nahkasaappaita, paljon meikkiä ja deodoranttia. Eikös nainen mene ihan helposti alle 30 vuotiaasta?
T: sinikka
Voi ap,eivät ne tennarit auta mitään,kun ilmestyt paikalle maksaläiskäiset posket tutisten niin deitti tajuaa huijauksen jahäipyy samantien.
Yöööök mitä sanavalintoja. Henkistä raiskausta. #oksu
Vaikka Stubukka on rasvaton ja nesteetön treenattu kuivis , ei hänkään nuoremmalta näytä vaan ikäiseltään, nahka roikkuu
Tämä on epäilemättä provo,mutta minä päädyin Suomi24 aikoina treffeille lihavan farkkutakkiäijän jolla oli muutama pikimustaksi värjätty hiussuortuva päälaella,maksaläiskien täplittämät kädet ja uurteinen naama,kanssa. Tajusin heti ettei ole 41vuotias vaan vähintään 60vuotias! Kun täräytin asian suoraan niin kehtasi kiistää ja oli selvästi loukkaantunut. Olisi tarjonnut viinit ja pihvit jos olisin jäänyt. En suostunut, koska ukko kuvotti minua ja vi""tti se valehtelu. Viimeisenä valttikorttina otti esiin,luojan kiitos ei kirjaimellisesti sentään! ison munansa. Oksennus oli lentää ja poistuin välittömästi ukon mölistessä vielä jotain perään.
Herranjumala, minä olin silloin 32vuotias enkä todellakaan aikonut deittailla isäni ikäisiä!
Vierailija kirjoitti:
Tyköistuva paita nuorentaa
Jos hyvä leikkaus
Ei tietenkään. Miksi pyöriä joidenkin mummojen kanssa, jos saa nuorempiakin? Av-mammat on alekori-materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Miksi pyöriä joidenkin mummojen kanssa, jos saa nuorempiakin? Av-mammat on alekori-materiaalia.
Jos on nuorekas ja vireä saa nuoria naisia
Vierailija kirjoitti:
Tämä on epäilemättä provo,mutta minä päädyin Suomi24 aikoina treffeille lihavan farkkutakkiäijän jolla oli muutama pikimustaksi värjätty hiussuortuva päälaella,maksaläiskien täplittämät kädet ja uurteinen naama,kanssa. Tajusin heti ettei ole 41vuotias vaan vähintään 60vuotias! Kun täräytin asian suoraan niin kehtasi kiistää ja oli selvästi loukkaantunut. Olisi tarjonnut viinit ja pihvit jos olisin jäänyt. En suostunut, koska ukko kuvotti minua ja vi""tti se valehtelu. Viimeisenä valttikorttina otti esiin,luojan kiitos ei kirjaimellisesti sentään! ison munansa. Oksennus oli lentää ja poistuin välittömästi ukon mölistessä vielä jotain perään.
Herranjumala, minä olin silloin 32vuotias enkä todellakaan aikonut deittailla isäni ikäisiä!
Mielenkiintoinen tarina
Kävin kaupassa - samaan aikaan sattui suomalais/kiinalaispari - mies on yli kuudenkymmenen - niin ukkoutunut, että ei ei kelpaisi minulle vähän yli kuudenkymmenen olevalle suomalaismummolle - nainen on arvioni mukaan 35-40 - laita se 30, mutta älä etsi suomalaista naista.
Olis kyllä kiva nähdä että minkälaisella naamalla ja taustalla tätä spämmiä kirjoitetaan.
No miksei? 30 on jo selkeästi aikuinen..
Eri asia sitten saako sitä haluamaansa. Tunnen jokusen lökäpöksyn, isomahaisen, laihalla lompakolla, eikä karismaakaan ole. Niin tämmöiset jostain syystä luulevat olevansa jotain palkintoja. Että he pystyisivät valikoimaan..
Elämä usein herättää harhaisen..
Vierailija kirjoitti:
Kolme sivua vastauksia ilmiselvään klassikkoprovoon?
Ei välttämättä. Aina silloin tällöin näkee näitä farmarit-valkoinen pikeepaita-tennarit-kuuskymppisiä setiä, jotka oikeasti kuvittelee näyttävänsä kolmevitosilta. Hurmaavia tuulahduksia jostain 70-80-luvuilta, mutta kyllä ne silti ihan ikäisiltään näyttää.
Eivät edes viisikymppiset käytä näitä, vaan vanhemmat..
N53