Jos 55+ nuorekas tennarikundi menee jopa kolmevitosesta farmareissaan, onko väärin laittaa Tinderissä alarajaksi 30 vuotta?
Kommentit (174)
Mikä sinulla on yläikäraja? Olen 36, olenko liian vanha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
t. 40v
Käsittääkseni kyseessä on ns. canadian tuxedo eli double denim, jossa sekä ylä- sekä alaosa koostuvat samanvärisestä farkkukankaaasta.
Eiiii, toi on just perus alkoholistiasu. Ainakin Helsingissä noita näkee usein. Kantajiensa nuorekkuudesta on osaa sanoa, kun en tiedä heidän kronologisia ikään. Kukaan ei kyllä ole kolmevitoselta näyttänyt. Toki jos he ovat ysikymppisiä ja farmariasussa näyttävät vain seittämänkymppisltä, niin voihan sillä olla nuorentava vaikutus.
Oon 52v itse ja minulla on 18-35v ikähaarukka.
Radiohead jo sen aikoinaan totesi: gravity always wins. Se, että tuntee olevansa 35-vuotias ei tarkoita, että se muista vaikuttaisi siltä. Ja miksi se vanhentuminen on niin kamalaa? En minä halua enää nelikymppisenä halua elää kaksikymppisen elämää enkä kaksikymppistä kumppania.
M43
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät sanaa farmariasu, laita minimiksi 60 vuotta. Eli oma ikäsi.
farmareista puhuu 90-vuotiaat - ehkä.
Kaikki sitä nuoremmat puhuu farkuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
t. 40v
Se tulee kirjoittaa niin. Asiasta on puhuttu kymmeniä kertoja palstalla.
Kysyin, että mikä se on? En miten se kirjoitetaan tai että onko siitä puhuttu. En vietä aikaani täällä 24/7.
Sellanen tauskikombo; farkut ja farkkutakki. Milellään revittyä ja vähän blingblingiä myös.
Tottakai. Laita myös iäksi 35 ja jos matcheja tulee niin kerrot ekassa viestissä, että "oikeesti oon 5x v. Mutta meni ikä väärin :D", näitäkin uuvatteja on.
Oh yeah!
terv. Tellervo 82vee. Narubikineissä.
Ei saakeli miten nolo tyyppi 😂
Ensinnäkin, et varmasti mene 35:sta ja toisekseen tuon ikäisetkään ei ole enää mitään kundeja, vaan kesk-ikää lähestyviä miehiä. Kolmanneksi, kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
t. 40v
Se tulee kirjoittaa niin. Asiasta on puhuttu kymmeniä kertoja palstalla.
Kysyin, että mikä se on? En miten se kirjoitetaan tai että onko siitä puhuttu. En vietä aikaani täällä 24/7.
Sellanen tauskikombo; farkut ja farkkutakki. Milellään revittyä ja vähän blingblingiä myös.
Yök. Voiko weeteempää olla.
Vierailija kirjoitti:
hyvä yleissääntö on että korkeampi ansiotulo oikeuttaa nuorempaan kumppaniin niin että 1 vuosi vastaa 100:n euron bruttoansiota
Mistäs tällaisia yleissääntöjä saa?
Täälläkin on usein kysytty että miten sen oman tasonsa voi määritellä, eikä siihen ole vastauksia tullut. Jos tällaisia yleissääntöjä on, niin kiinnostaisi niitä lukea.
Btw, tuon yleissäännön mukaan mun miehellä pitäis olla 80 vuotta nuorempi vaimo. Voinko siis päätellä että vastaan tasoltani noin 40 vuoden päästä syntyvää babea? Tasoni taitaa olla 10+.
Jos valehtelee vähässä voi valehdella muutenkin. Minut huijattiin sänkyyn noin ja tyypin kuolinilmoituksesta näin että oli ollut vanhempi. Hyvä että valehtelija kuoli. Toivottavasti karma kostaa valehtelua suunnitteleville.
Kyllähän se farkkuasu nuorentaa. Samalla lailla kuin naisilla lyhyeksi leikattu ja shokkiväriraidalla koristettu kampaus nuorentaa. Menee taas parikymppisestä. Ja jos haluaa extraseksikkyyttä niin miehille f-asun alla pari nappia auki, naisille jotain kireää ja leopardikuosista.
Farmariasu?
Ap tarkoittaa ilmeisesti maanviljelijän asua?
Tähän tyyliin?
https://www.lahjakas.fi/tuote/collecta-88666-maanviljelija-mies
55+ = 60?
Koska joko on 55 v tai 50+.. mutta ei sellaista ole kuin 55+.
Anyhoo... Vaikka kuinka NÄYTTÄISI nuorelta, ikää on kuitenkin tuo reippaasti yli 50, joten voithan toki hakukriteeriksi laittaa vaikka minkä iän, kunhan kerrot oman ikäsi oikein. Näin vastapuoli voi päättää oikeilla tiedoilla swaipatako oikeaan vai vasempaan.
saahan sitä etsiä minkä ikäistä haluaa, kunhan on rehellinen omasta iästään.
Kolme sivua vastauksia ilmiselvään klassikkoprovoon?
Älä tapa mua nauruun. Muista kuitenkin, että yli 16 vee pitää olla.
Jo tuo kysymyksen sanat kertoo omaa kieltä, eli todellisen iän. Ja kukaan 50 v ei vaan ole kuin kolmekymppinen, vaikka voisi sanoa terve, eloisa nuorekas,hyvä tyylitaju, trendikas, silti, silti näkeee, että on ikääntyvä. Se aina ikuinen nuori on vaan omassa päässä, sokea itselleen. Naamsta näkyy, ihosta, jostain elekielestä, tavasta elehtiä, liikkua, että ikää on jo. Ja mitä sitten, kaikki ikääntyy. Silti voi sanoa reilusti ikänsä ja ilmoittaa mikä ikä olisi omaan makuun kumppanille. Niin on moneen makuun noita. Jopa 20 vjätkä etsii jopa 70v mummoa, joka löhtöön on toiveita. Mutta älä sano ikinä enää joku tennarijätkä sanaakaan