Jos 55+ nuorekas tennarikundi menee jopa kolmevitosesta farmareissaan, onko väärin laittaa Tinderissä alarajaksi 30 vuotta?
Kommentit (174)
Voihan sinne omiin hakukriteereihin laittaa, mitä haluaa, kunhan ei valehtele omaa ikäänsä. Kyllä ne naiset sitten rajaa myös oman ikähaarukkansa.
Jos etsisin vanhempaa miestä, pitäisin jotain tennarityyppiä itsestään epävarmana pellenä. Muutenkin, myös oman ikäisillä, vaikutuksen tekevät aikuisten miesten vaatteet eikä mikään wannabe-teinimeininki.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on farmariasu?
t. 40v
https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-farkkuhaalarit/58848
On väärin. Alarajana 16 on vallan mainio.
Itse N55 ja kuulemma (siis tuttujen ja tuntemattomien mielestä) olen "max nelikymppinen!!" ulkonäöllisesti.
Pukeudun farkkuihin ja huppariin, toki tarvittaessa jakkuasukin onnaa.
Vähän vaikea uskoa, että ap:ta luultaisiin kolmikymppiseksi kuitenkaan.. kyllähän ihossakin on jo muutoksia.
Itse tinderöidessäni pidin alarajana max 15 v. eroa, eli ollessani siellä 50 veenä, oli alaikärajana 39 v.. 35 olis tuntunut tooosi nuorelta.
Mutta ap:lle vaan se muistutuksena, että mikään ei ole niin noloa kuin väittää olevansa nuorempi - siitähän jää kuitenkin kiinni. Ja itsellä jos paikalle ilmestyy treffeille ikänsä valehdellut tyyppi, se on hasta la vista. Iän valehtelu kertoo, että tyyppi on epäluoettava ja/tai hemmetin huonolla itsetunnolla varustettu tyyppi, joten bye bye.
Vierailija kirjoitti:
hyvä yleissääntö on että korkeampi ansiotulo oikeuttaa nuorempaan kumppaniin niin että 1 vuosi vastaa 100:n euron bruttoansiota
Tällöin henkilö joka ansaitsee bruttona 4000 euroa enemmän on oikeutettu 40 vuotta itseään nuorempaan kumppaniin
50k vuodessa on noin viisi vuotta. Suomesssa. 250k voi jo etsiä selvästi nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolme sivua vastauksia ilmiselvään klassikkoprovoon?
Valkoiset tennarit, tyköistuva paita ja farmariasu -15 vuotta on ollut palstan klassikkoprovo jo ehkä vuosia. Aina on yhtä hauskaa lukea kun mammat meuhkaa yhä uudelleen samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käytät sanaa farmariasu, laita minimiksi 60 vuotta. Eli oma ikäsi.
Pikemminkin 80 vuotta. Ei kukaan kuuskymppinen puhu farmariasusta. Ei ainakaan kukaan tuntemani ihminen.
Mitä sitten, kai täällä saa kirjoitella jopa yli satavuotiaat? Ja heillä voi olla myös hyviä neuvoja viisvitoselle, joka luulee näyttävänsä kolmevitoselta.
Osa miehistä todella säilyy nuorekkaana, tämäkin ketju sen osoittaa.
Kyllä se hiusraja paljastaa. Sitä ei tennareilla piiloteta.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä todella säilyy nuorekkaana, tämäkin ketju sen osoittaa.
Itse näytän 30-40v, on hyvät geenit.
M.68
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Valkoiset tennarit, tyköistuva paita ja farmari asu -15 vuotta.
Ap vastailee itselleen. P.s. nuoret eivät käytä sanoja "tyköistuva" tai "farmariasu".
Mä olen 44v nainen enkä mäkään käytä noita sanoja.
MIELI ry:n Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111. Voit soittaa nimettömästi ja luottamuksellisesti.
En usko että realistisesti olet noin nuorekas. Ei millään pahalla. Joskushan miehet laittaa alaikärajaksi sen 18-vuotta ja jotkut naiset vetää siitäkin herneet nenään, että etsit vain nuoria naisia.
Kunhan et valehtele ikääsi nuoremmaksi Tinderissä. Vaikka miten olisitkin omasta mielestä miten nuorekas. Ap lähes kaikki ihmiset näyttävät ikäiseltään. Max 5 vuotta nuoremmalta voi ehkä näyttää.
Ei edes Jennifer Lopez näytä kolmekymppiseltä. Katso vaikka paparazzikuvia. Älä fltteröityjä somekuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hiusraja paljastaa. Sitä ei tennareilla piiloteta.
Hiusrajan saa kirurgin avulla ihan mihin vain
Myönnän, kostuin. Minttu, farmarisussu
Tennarien käyttö kertoo, että saa omat tennarinnauhat sidottua. Onhan se ikääntyvällä hyvä merkki, mutta ei ihan vielä nuorekkuusvaikutelmaa luo. Laittaisin varmuuden vuoksi profiiliin kuvat aurinkolipassa golfaamassa ja huvipurren kannella kalliin samppismagnumin kanssa, niin kyllä flaksi käy nuorekkaiden kesken.
Oon monesti miettinyt että miten joku Seppo "35" voi olla niin harhainen, että luulee naisille menevän läpi ettei hän muka olisi yli 50-vuotias. pahimmillaan yli 60-vuotiaat väittävät olevansa jotain 40-vuotiaita ja sitten näitä AP:n tyyppisiä!
Tiedän yhden tällaisen tapauksen. Toki hänellä on uusi mersu autona ja asuu 300 neliön asunnossa Sipoossa. Viimeisin vaimo 25v nuorempi.