Joskus miehet eivät vaan uskalla lähestyä
Kun luulevat, että nainen on kuitenkin varattu. Mulle on sanottu useamman kerran, että ei kukaan viitsi tehdä aloitetta, kun pakkien todennäköisyys on niin suuri.
Aiemmin ajattelin, että olen jotenkin vastenmielinen, mutta ilmeisesti asia on toisinpäin..
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä naisia, kun suurin osa on kuitenkin varattuja. Ei viitsi ottaa riskiä.
Minkä riskin otat jos nainen on varattu?
Varmaan pakkien riskin? Kaikki ei niitä kestä, vaikka se syy pakkien antamiselle on vain se, että on varattu. Ottavat siltikin henkilökohtaisesti.
Mikä niissä pakeissa on niin kamalaa? Kyllä on nykymies heikko jos tuollainen pelottaa! Miettikää mitä tapahtuu Suomelle jos Venäjä hyökkää... Ei hyvänen aika nyt ryhdistäytykää miehet!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha lähestyä naisia, kun suurin osa on kuitenkin varattuja. Ei viitsi ottaa riskiä.
Minkä riskin otat jos nainen on varattu?
Varmaan pakkien riskin? Kaikki ei niitä kestä, vaikka se syy pakkien antamiselle on vain se, että on varattu. Ottavat siltikin henkilökohtaisesti.
Mikä niissä pakeissa on niin kamalaa? Kyllä on nykymies heikko jos tuollainen pelottaa! Miettikää mitä tapahtuu Suomelle jos Venäjä hyökkää... Ei hyvänen aika nyt ryhdistäytykää miehet!!
Kuinka monet pakit olet itse saanut? Jos siis olet aloitteita edes tehnyt.
Mahtavaa! Saatat olla vähemmistön joukossa.