Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joskus miehet eivät vaan uskalla lähestyä

Vierailija
23.01.2024 |

Kun luulevat, että nainen on kuitenkin varattu. Mulle on sanottu useamman kerran, että ei kukaan viitsi tehdä aloitetta, kun pakkien todennäköisyys on niin suuri.

Aiemmin ajattelin, että olen jotenkin vastenmielinen, mutta ilmeisesti asia on toisinpäin..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä nyt sitten kuvittelet miesten näitä aloitteita sinulle tekevän? 

Missä nyt normaalisti pariudutaankin, harrastus- ja kaveripiireissä.

Ap

Ja sinulla on niin laajat harrastus- ja kaveripiirit, että näissä pyörii paljonkin sinkkumiehiä?

Mitä ihmeellistä tässä on? On mulla työ- ja opiskelukavereinakin sinkkumiehiä.

Ap

En sitä nyt ihmeelliseksi väittänyt, mutta ilmeisesti sinulla siis on kaveri- ja harrastepiireissä sinkkumiehiä, jotka eivät tiedä sinun olevan sinkku (kaveriporukoissa vähän yllättävää) ja joista sinä olisit kiinnostunut? Tilanne on kuitenkni siinä mi

Kevyemmissä kaverisuhteissa? Mitä ne on? On kyllä aika yllättävää, jos sinulla on kavereita, jotka eivät tiedä parisuhdestatustasi. Vai onko teillä jotain massamiittejä, joissa pyörii kavereiden kavereiden kavereita?

Vierailija
22/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä koskaan lähesty tuntemattomia naisia muualla kuin baarissa tai Tinderissä.

Tuntemattomien ihmisten lähestyminen julkisella paikalla on Suomessa todella outoa käytöstä, sitä tekevät vain mt-potilaat, alkoholistit ja narkomaanit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

80% miehistä on sulle näkymättömiä kuin muillekin naisille. Miksi siis rumana miehenä vaivautua. Piripää chadin otat mieluummin kuitenki.

Vierailija
24/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siksikö kukaan ei ikinä lähesty minua missään milloinkaan. Nyt sain tietää, miksi. Tuo on kyllä mielestäni tosi hölmöä, että luullaan heti naisen olevan varattu. 

Vierailija
25/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä nyt sitten kuvittelet miesten näitä aloitteita sinulle tekevän? 

Missä nyt normaalisti pariudutaankin, harrastus- ja kaveripiireissä.

Ap

Ja sinulla on niin laajat harrastus- ja kaveripiirit, että näissä pyörii paljonkin sinkkumiehiä?

Mitä ihmeellistä tässä on? On mulla työ- ja opiskelukavereinakin sinkkumiehiä.

Ap

En sitä nyt ihmeelliseksi väittänyt, mutta ilmeisesti sinulla siis on kaveri- ja harrastepiireissä sinkkumiehiä, jotka eivät tiedä sinun olevan sinkku (kaveriporukoissa vähän yllättävää) ja joista sinä

Kevyemmissä kaverisuhteissa? Mitä ne on? On kyllä aika yllättävää, jos sinulla on kavereita, jotka eivät tiedä parisuhdestatustasi. Vai onko teillä jotain massamiittejä, joissa pyörii kavereiden kavereiden kavereita?

Niitä, joiden kanssa nähdään harvoin ja käydään tekemässä jotain eikä istuta höpöttämässä. Minäkään en tiedä heidän parisuhdestatustaan.

Ap

Vierailija
26/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai siksikö kukaan ei ikinä lähesty minua missään milloinkaan. Nyt sain tietää, miksi. Tuo on kyllä mielestäni tosi hölmöä, että luullaan heti naisen olevan varattu. 

Hyvin mahdollista. Joku aika sitten lääkärikin sanoi jotain tyyliin "sulla on varmaan mies, joka tässä voi auttaa".

Ap

Vierailija
27/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi lähestyäkään nettideittailun aikakaudella? Itse en ainakaan lähesty, kuin jo valmiiksi tuttuja naisia esimerkiksi työelämästä tai sitten Tinderissä, jos siellä olisin.

Vierailija
28/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinua pitäisi lähestyä? Voin ainakin itse sanoa, että rajaan seuranhakuni deittiappeihin ja sinkkutapahtumiin, joissa tiedän naistenkin olevan liikkeellä seuranhaku mielessä. 

En arvaile kenenkään parisuhdetilannetta vaan enemmän kontekstin. En odota sinkkujenkaan kaipaavan aloitteita lukupiireissä, seminaareissa tms.

Vierailija
29/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä naisia, kun suurin osa on kuitenkin varattuja. Ei viitsi ottaa riskiä.

Oikeasti suurin osa ON varattuja.

Vierailija
30/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nainen on hyvännäköinen ja +25-vuotias, niin kaikella todennäköisyydellä nainen on varattu. Ja mikäli ei ole, niin siihen on kyllä syy. Joko nainen on hyvin vaativa, harrastaa irtosuhteita tasoistensa miesten kanssa tai esimerkiksi lähestyy itse, kun näkee sopivan miehen. Minun mielestäni miehen täytyy olla hyvin tietoinen omasta ulkonäöstään, jos päätyy yrittämään kauniita naisia.

Vierailija
31/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi naiset on maailman nirsoimpia. Pakkien todennäköisyyys on 100%

Vierailija
32/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutama nuoruuden tuttu nyt ikäihmisenä sanonut, että oli ollut minuun rakastunut nuorena, mutta ei uskaltanut lähestyä, kun olin niin suosittu ja muka "kaunis"👵😅. 

Oma mieskin oli ihan tavallinen pieni ja työtön yms, mutta silti lähestyi ja ollaan oltu yli 50 v yhdessä.

Vierailija
33/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein menneinä vuosina silloin tällöin aloitteita ja arvioisin että noin 80% kohteista oli varattuja. Muita ei ainakaan minun seura kiinnostanut. En enää tee aloitteita.

Deittisovellukset ovat siinä mielessä käteviä että vastapuolesta tietää jotain ja osuman saadessa tietää että hän on jossain määrin kiinnostunut.

Vierailija
34/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on muuten outoa, että suomessa, jos mies on sinkku, niin hän ei tosiaan uskalla lähestyä naista, jos voi epäillä, että nainen onkin varattu. Että ihankuin sinkkumiehille tulisi joku esto päälle, että "kun olen snkku, en voi puhua tai tutustua kuin sinkkunaisiin". Ei liene ihmekään, että niin moni suomalainen mies kokee, että jää ilman tai että kun naisia ei löydy.

Etelämmässä euroopassa voi jutella ihan kaikkien kanssa, olivatpa he sinkkuja tai ei: se juttelu ei merkitse mitään erikoisempaa.

Vierailija
35/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se on muuten outoa, että suomessa, jos mies on sinkku, niin hän ei tosiaan uskalla lähestyä naista, jos voi epäillä, että nainen onkin varattu. Että ihankuin sinkkumiehille tulisi joku esto päälle, että "kun olen snkku, en voi puhua tai tutustua kuin sinkkunaisiin". Ei liene ihmekään, että niin moni suomalainen mies kokee, että jää ilman tai että kun naisia ei löydy.

Etelämmässä euroopassa voi jutella ihan kaikkien kanssa, olivatpa he sinkkuja tai ei: se juttelu ei merkitse mitään erikoisempaa.

Näin mä olen tehnyt, jutellut. En ole koskaan tehnyt "aloitetta" tai "lähestynyt" naisia. Jutellut vain ilman taka-ajatuksia tai ennakko-oletuksia.

Vierailija
36/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha lähestyä naisia, kun suurin osa on kuitenkin varattuja. Ei viitsi ottaa riskiä.

Minkä riskin otat jos nainen on varattu?

Vierailija
37/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itseasiassa yksi tindermatch sanoi tätä. Käydään samalla salilla ja kertoi, että oletti mulla olevan poikaystävä. Tässä syy, miksi en usko löytäväni miestä ilman nettideittailua. Myös se on ongelmana, että jos tutustun johonkin ystävämielessä, siihen se jääkin.

Vierailija
38/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80% miehistä on sulle näkymättömiä kuin muillekin naisille. Miksi siis rumana miehenä vaivautua. Piripää chadin otat mieluummin kuitenki.

Joo just, tää on joku deittisivustolla tehty kysely, jota nyt käytetään jonain faktana kaikista naisista ja miehistä. Katsele ympärille, suurinosa pariskunnan miehistä ihan normaalijamppaa, ei mitään Chadeja. 

Vierailija
39/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletan että tuolla on mies"

Ai että näinkö ihmiskunta on säilynyt tuhansia vuosia... miehet ootte noloja!

Vierailija
40/43 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä riskin otat jos nainen on varattu?

Varmaan pakkien riskin? Kaikki ei niitä kestä, vaikka se syy pakkien antamiselle on vain se, että on varattu. Ottavat siltikin henkilökohtaisesti.