Halla-Ahon kannatus noussut jo 25 prosenttiin ja ylittänyt muut ehdokkaat!
Haavisto laskenut 15 prosenttiin ja Stubb 20
nyt on aika äänestää mestaria!
Kommentit (644)
Hoidetaan Jussi maaliin asti! Levittäkää viestiä ja muistakaa äänestää!
Halla-aho ja Li Andersson esittävät kommenttinsa sukupuolen moninaisuudesta kohdassa 1h 17min. Uskon, että valtaosa äänestäjistä on Halla-ahon linjoilla eikä tuon muun porukan.
Vierailija kirjoitti:
Enkä S U I N K K A A n tässä sotagiimaisessa maailmassa haluaisi Suomeen reSSua,joka ON FaS Sis tihjullu,SSekoseko wannabee-AA dolf(hjullu-jussi).Nee vö eevö!
Da, Pjotr :D
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiaana väitöskirjatutkijana Halla-aho julisti, että häntä ei juutalaisten kansanmurha holokausti kiinnosta, ja kutsui sitä historialliseksi kuriositeetiksi. Auschwitzin vapautumisen 60-vuotismuiston juhlallisuuksien aikaan Halla-aho kirjoitti holo-hölöttäjistä ja holo-hölinästä.
Samoihin aikoihin Halla-aho istui Suomen Sisun hallituksessa. Suomen Sisun jäsenilleen suosittelema kirjalista sisälsi kansallissosialismin keskeisiä opinkappaleita ja rotukirjallisuutta.
Oho. Jos tämä on totta, sitten äänestän kyllä Hallista. Luulin häntä sionistimulkuksi. Ihminen joka tietää että holokausti on valhetta on järkevä ihminen. Ehkä äänestän sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
Fatim Diarrakin jo säikähti ja perui puheensa. Voittajan vankkuri kulkee ja kourat haukkuu.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiaana väitöskirjatutkijana Halla-aho julisti, että häntä ei juutalaisten kansanmurha holokausti kiinnosta, ja kutsui sitä historialliseksi kuriositeetiksi. Auschwitzin vapautumisen 60-vuotismuiston juhlallisuuksien aikaan Halla-aho kirjoitti holo-hölöttäjistä ja holo-hölinästä.
Kuten Halla-aho on itse kommentoinut: miksi kohottaa yksi kansanmurha muiden ylitse? Mitähän mahdat itse ajatella Lähi-idän nykyisistä tapahtumista tässä mielessä?
Jussi on paras ehdokas johtamaan tätä maata näinä vaikeina aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten Halla-aho on itse kommentoinut: miksi kohottaa yksi kansanmurha muiden ylitse? Mitähän mahdat itse ajatella Lähi-idän nykyisistä tapahtumista tässä mielessä?
Jussilla on kyllä aina looginen pointti mielipiteidensä takana. Hyvä Jussi! -eri
Ei siitä pressaa tule, mutta pakkohan se halla-ahoa on äänestää, vaikken persuja eduskuntavaaleissa äänestänytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatim Diarrakin jo säikähti ja perui puheensa. Voittajan vankkuri kulkee ja kourat haukkuu.
Tuntuu että niin kauan huutelua on, kun vastakkaisella osapuolella on vain rehellisyys työkaluna vastata. Nyt kun huomaa että rehellisyyden lisäksi haukutulla henkilölle tulee myös valtaa, alkaa se rehellisyys nostamaan päätään haukkujassa.
Fiksu myöntää virheensä, mutta viisas ei tee virheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että mestari valitaan jo ensimmäisellä kierroksella presidentiksi.
Tuskin, mutta parasta olisi jo tiputtaisi Stubbin pois toiselta kierrokselta. Haavisto - Halla-aho olisi hyvä.
Olis mielenkiintoinen asetelma. Kyllä se Halla- aho voittaisi, koska ei kansa ole kypsä valitsemaan takatuupparia kansakunnan korkeimmalle pallille. Se on tullut selväksi. Sinänsä kumpikin sivareita, mutta Halla- aho on oppineempi eikä tois Mäntyniemeen miestelakoijia...
Minä taas en usko, että suomen kansa olisi niin tyhmää, että homous olisi ongelma... Itse en tiedä kumpaa äänestäisin tuossa tilanteessa, kumpikin olisi ok. Ehkä päätyisin kuitenkin Halla-ahoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAlla-aholla on rikostuomio. Miten se voilla edes ehdoilla presidentiksi ?
Haavisto valehtelija ja työpaikkakiusaaja - siinäpä miehinen mies? huutonaurua
MIkä onkaan Pekan sotilasarvo entä koulutus?
Ja kuka onkaan tukenut KGB:tä?
Niin.Haavisto kertoi itse, että on käynyt Venäjällä s a t o j a kertoja.
Miksiköhän?
Miksiköhän jussi on venäjänkielen ja -kirjallisuuden maisteri? Voiko venäjäsympatia olla enään selvempää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Ukrainakin menee mukavasti olankohautuksella, vaikka nyt äänestäjiä kosiakseen esittää muuta. Tiikeri ei pääse raidoistaan ja vaalien jälkeen taas scripta laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että mestari valitaan jo ensimmäisellä kierroksella presidentiksi.
Tuskin, mutta parasta olisi jo tiputtaisi Stubbin pois toiselta kierrokselta. Haavisto - Halla-aho olisi hyvä.
Olis mielenkiintoinen asetelma. Kyllä se Halla- aho voittaisi, koska ei kansa ole kypsä valitsemaan takatuupparia kansakunnan korkeimmalle pallille. Se on tullut selväksi. Sinänsä kumpikin sivareita, mutta Halla- aho on oppineempi eikä tois Mäntyniemeen miestelakoijia...
Minä taas en usko, että suomen kansa olisi niin tyhmää, että homous olisi ongelma... Itse en tiedä kumpaa äänestäisin tuossa tilanteessa, kumpikin olisi ok. Ehkä päätyisin kuitenkin Halla-ahoon.
Ei kenenkään homous ole ainakaan minulle ongelma, mutta en äänestäisi homoa presidentiksi.
Ei tässä mitään homofoobikkoja olla, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Jussi on paras ehdokas johtamaan tätä maata näinä vaikeina aikoina.
Eikö se vielä riitä, että persujen ansiosta ollaan jo menossa kohti yleislakkoa? Kuinka vielä vaikeammaksi persut haluaa kotikutoisilla keinoillaan ajat Suomessa saada?
Onko pääagendananne ajaa maa anarkiaan vaikka väkisin?
Ihmisissä samankaltaisuus vetää toisiaan puoleensa.
Jussi, älykkyys ja viisaus.
Haavisto, homous ja erilaisuus.
Stubb, raha ja narsistisuus
Jokainen päättää itse kenen arvot sopii itselleen parhaiten.
Itse tykkään vastakkaisesta sukupuolesta jotka ovat älykkäitä. Rahaa on riitävästi enkä koe tarvetta sen yltäkylläisyyteen. Arvostan kaikkien omaa mielipidettä, ja niidenkin jotka ovat laumaeläimiä eikä osaa itse päättää.
Muistakaa äänestää sitä TEIDÄN omaa ehdokasta TEIDÄN arvoja edustavaa henkilöä. Kaikki äänet on tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, jos jotkut eivät tykkää? Ei meidän vaaleissa voi antaa miinusääniä. Jos ehdokas herättää intohimoja, niin se tarkoittaa yksiselitteisesti suurta äänimäärää.
Kekkonen on ollut myös muinoin vihattu ehdokas, kuinkas sitten kävikään.
Kekkosta lyötiin naissuhteilla ym. Historia toistaa itseään.