Halla-Ahon kannatus noussut jo 25 prosenttiin ja ylittänyt muut ehdokkaat!
Haavisto laskenut 15 prosenttiin ja Stubb 20
nyt on aika äänestää mestaria!
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Ahaa.
Suksi suolle.
Jää sinne. Winwin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestin Jussia, koska hän on ainoa joka ei halua päästää muukalaisia mielin määrin tänne.
Miten hän sen estää?
Oli eilisessäkin tentissä ainoa, joka oli valmis lakimuutoksiin näissä asioissa.
Ei presidentti säädä lakeja. Hän on päivän- ja puoluepolitiikan ulkopuolella. Miksi ihmeessä siis haluatte Jussista eduskunnan kumileimasimen?
Ei säädä ei. Mutta on arvojohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestin Jussia, koska hän on ainoa joka ei halua päästää muukalaisia mielin määrin tänne.
Miten hän sen estää?
Oli eilisessäkin tentissä ainoa, joka oli valmis lakimuutoksiin näissä asioissa.
Ei presidentti säädä lakeja. Hän on päivän- ja puoluepolitiikan ulkopuolella. Miksi ihmeessä siis haluatte Jussista eduskunnan kumileimasimen?
Mikä ihme arvojohtaja 😂. Mihin lainsäädäntöön Niinistö on vaikuttanut? Ei mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
nyt oli uutisissa, että Halla-Ahon kannatus on noussut jo 35 prosenttiin ja Stubb ja Haavisto 20 prosentissa!
Huomenna kannatus on jo ainakin 153%. Saadaan siis kolme mestaria presidenteiksi! Jipii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Mikä ihme arvojohtaja 😂. Mihin lainsäädäntöön Niinistö on vaikuttanut? Ei mihinkään.
Niinistöllä on ollut oikein järkeviä kommentteja ja ulostuloja. Mikset itsekin äänestäisi Jussia, jos sillä ei kerran ole mitään väliä kuka on presidenttinä? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Ei hän pysty ajamaan perussuomalaisia arvoja presidenttinä. Hän luopuu puoluekirjasta. Onko tämä käynyt teillä edes mielessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän varmasti Jussia, koska vassareiden itkupotkuraivarit on parasta viihdettä seuraavat 6 vuotta.
Persut on sitten outoja.
Kärsivät vaikka tukien alentamisen, palkallisen sairauspäivän poiston ja huonon pressan KUNHAN vain muutkin kärsii.
Niiden pään sisällä on pelkkää vihaa muita ja itseä kohtaan.
Tiedätkö miksi? Perussuomalaisella ihmisellä on varaa olla sairaana vaikka ihan OMALLA RAHALLA, eikä yhteiskunnan laskuun, eivätkä he muutenkaan tyypillisesti elä tukien varassa.
Tilastojen mukaan aika suuri osa persuista on työttömiä.
Ei ne ole mikään korkeakoulutettuja yrittäjiä, ne jotka hokee täällä "kaikki hyvin kunhan vassarit kärsii 🤣🤪", ja "halpaa kaljaa ja halpaa bensaa, niin se riittää", tai "on valtion tehtävä tarjota meille halpaa sähköä!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Edelleen: te haluatte lainsäädäntömuutoksia. Presidentti ei niitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Jussi on kyllä arvomaailmansa tuonut sevästi julki. Selitellyt niitä arvomaaimojaan tuomioistuimessakin rikostuomioon asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Ei hän pysty ajamaan perussuomalaisia arvoja presidenttinä. Hän luopuu puoluekirjasta. Onko tämä käynyt teillä edes mielessä?
Jussista tulee suomensomalialaisten, transnuorten, narkkarien, hom*jen, muslimien ja vihervasemmiston presidentti. Onnea tehtävään 😂!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Ei kukaan muukaan ehdokkaista pysty sen enempää. Joten mikä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon kannatus jää 18%. Halla-aho on inhotuin ehdokas ja hånellä on vaikea saada muiden kuin persujen ääniä.
Ei ole inhotuin. Vähintään samalla viivalla on Haavisto. Sen verran olen haistellut ihmisten aatoksia. Esim mulle jos on valittava Halla- ahon ja Haaviston välillä valitsen Halla- ahon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Kuka väitti että presidentti säätää lakeja? Pitäisikö sinusta presidentinvaaleissa äänestää sellaista ehdokasta, joka on ihan eri mieltä kuin itse? Jos minä olen Jussin kanssa asioista samaa mieltä, niin pitäisikö minun sitten äänestää vaikka Li Anderssonia? Äänestätkö sinä sellaista ehdokasta joka on omista arvoistasi kaukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Ei kukaan muukaan ehdokkaista pysty sen enempää. Joten mikä ongelma?
Ei säädä ei. Mutta on arvojoht
Kuulosti ihan siltä, kuin ajattelisitte Jussin tekevän presidenttinä perussuomalaista politiikkaa. Hyvä jos ymmärrätte, että niin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAlla-aholla on rikostuomio. Miten se voilla edes ehdoilla presidentiksi ?
"rikostuomio" siitä että sanoi ääneen kuten asiat on.
Niin persujen mielestä raiskauskin on vain pieni raiskaus jos ei päästä rojuja rööriin. Eli ei siitä kuulu tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Mestari? En ikinä haluaisi itsestäni käytettävän edes persuhuumorimielessä noin fasistista ns lempinimeä.
Ei se ole fasistinen vaan jumalinen.
Raamattu sanoo, että vain yksi on teidän Mestarinne Jeesus Kristus, ei ole muita Mestareita olemassakaan.
Jussi pitää itsekin tuota arvonimeä lähinnä liiallisena, koska on kuitenkin vain ihminen, ei Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Oletko vähän yksinkertainen?
Onko mahdollista että mestari valitaan jo ensimmäisellä kierroksella presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän varmasti Jussia, koska vassareiden itkupotkuraivarit on parasta viihdettä seuraavat 6 vuotta.
Persut on sitten outoja.
Kärsivät vaikka tukien alentamisen, palkallisen sairauspäivän poiston ja huonon pressan KUNHAN vain muutkin kärsii.
Niiden pään sisällä on pelkkää vihaa muita ja itseä kohtaan.
Tiedätkö miksi? Perussuomalaisella ihmisellä on varaa olla sairaana vaikka ihan OMALLA RAHALLA, eikä yhteiskunnan laskuun, eivätkä he muutenkaan tyypillisesti elä tukien varassa.
Tilastojen mukaan aika suuri osa persuista on työttömiä.
Ei ne ole mikään korkeakoulutettuja yrittäjiä, ne jotka hokee täällä "kaikki hyvin kunhan vassarit kärsii 🤣🤪", ja "halpaa kaljaa ja halpaa bensaa, niin se
Lähde näille tilastoille?