Halla-Ahon kannatus noussut jo 25 prosenttiin ja ylittänyt muut ehdokkaat!
Haavisto laskenut 15 prosenttiin ja Stubb 20
nyt on aika äänestää mestaria!
Kommentit (644)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän varmasti Jussia, koska vassareiden itkupotkuraivarit on parasta viihdettä seuraavat 6 vuotta.
Persut on sitten outoja.
Kärsivät vaikka tukien alentamisen, palkallisen sairauspäivän poiston ja huonon pressan KUNHAN vain muutkin kärsii.
Niiden pään sisällä on pelkkää vihaa muita ja itseä kohtaan.
Eihän noita presidentti päätä, ja taitaa se viha olla siellä vasureilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestin Jussia, koska hän on ainoa joka ei halua päästää muukalaisia mielin määrin tänne.
Miten hän sen estää?
Oli eilisessäkin tentissä ainoa, joka oli valmis lakimuutoksiin näissä asioissa.
Ei presidentti säädä lakeja. Hän on päivän- ja puoluepolitiikan ulkopuolella. Miksi ihmeessä siis haluatte Jussista eduskunnan kumileimasimen?
Kuka väitti että presidentti säätää lakeja? Pitäisikö sinusta presidentinvaaleissa äänestää sellaista ehdokasta, joka on ihan eri mieltä kuin itse? Jos minä olen Jussin kanssa asioista samaa mieltä, niin pitäisikö minun sitten äänestää vaikka Li Ander
Juu, äänestä toki ehdokasta joka on asioista samaa mieltä. Jos unelmoitte rajojen kiinni pitämisestä ja push-backista ja lainsäädäntömuutoksista, niin Jussista ei ole teille presidenttinä mitään hyötyä. Hänelle itselleen toki on: voi jatkaa vastuutonta tyhjäntoimittamistaan kovalla palkalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että mestari valitaan jo ensimmäisellä kierroksella presidentiksi.
Tuskin, mutta parasta olisi jo tiputtaisi Stubbin pois toiselta kierrokselta. Haavisto - Halla-aho olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 30-vuotiaana väitöskirjatutkijana Halla-aho julisti, että häntä ei juutalaisten kansanmurha holokausti kiinnosta, ja kutsui sitä historialliseksi kuriositeetiksi. Auschwitzin vapautumisen 60-vuotismuiston juhlallisuuksien aikaan Halla-aho kirjoitti holo-hölöttäjistä ja holo-hölinästä.
Samoihin aikoihin Halla-aho istui Suomen Sisun hallituksessa. Suomen Sisun jäsenilleen suosittelema kirjalista sisälsi kansallissosialismin keskeisiä opinkappaleita ja rotukirjallisuutta.
Jussi Halla-aho, suoritti siviilipalveluksen nuorisotalon iltaohjaajana.
Melkoinen vitsi Suomen Armeijan Ylipäälliköksi tarjolla.
Tuo on hiukan aiheetonta. Hän oli silloin nuori ei voi verrata tämänpäivän tilanteeseen. On muitaki
Sillä lailla että moni on vielä poikanen silloin eikä mikään mies. Eivät hekään osanneet ajatella tulevaisuutta vaan sillä ymmärryksellä mikä on nyt tekisivät toisin. Ei ihminen ja ihmismieli ole mitenkään muuttumaton vuosikymmenien aikana. Olihan se iso tutkimuskin jossa todettiin että ihminen on persoonaltaan hyvin erilainen 14- kuin 70-vuotiaana.
Joku vassari riehuu täällä paniikissa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse äänestin Jussia, koska hän on ainoa joka ei halua päästää muukalaisia mielin määrin tänne.
Miten hän sen estää?
Oli eilisessäkin tentissä ainoa, joka oli valmis lakimuutoksiin näissä asioissa.
Ei hän pysty ajamaan perussuomalaisia arvoja presidenttinä. Hän luopuu puoluekirjasta. Onko tämä käynyt teillä edes mielessä?
Ei kukaan muukaan ehdokkaista pysty sen enempää. Joten mikä ongelma?
<
Tasavallan presidentin odotetaan toimivan arvovaltaisena välittäjänä puolueiden välillä.
Tirsk. Jussi tuossa hommassa .
Vierailija kirjoitti:
Onko mahdollista että mestari valitaan jo ensimmäisellä kierroksella presidentiksi.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän varmasti Jussia, koska vassareiden itkupotkuraivarit on parasta viihdettä seuraavat 6 vuotta.
Persut on sitten outoja.
Kärsivät vaikka tukien alentamisen, palkallisen sairauspäivän poiston ja huonon pressan KUNHAN vain muutkin kärsii.
Niiden pään sisällä on pelkkää vihaa muita ja itseä kohtaan.
Eihän noita presidentti päätä, ja taitaa se viha olla siellä vasureilla.
Ei päätä mutta alkekirjoittaa lakeja, ja voi käyttää veto-oikeuttaan. Tosin nykyhallituksen laatimat lakiesitykset kaatuu jo pääosin perustuslakivaliokuntaan. Persut yrittävätkin perustaa sen tilalle oman persustuslakivaliokunnan, joka sekin kaatuu omaan mahdottomuuteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hän sen estää?
Ei presidentti säädä lakeja. Hän on päivän- ja puoluepolitiikan ulkopuolella. Miksi ihmeessä siis haluatte Jussista eduskunnan kumileimasimen?
Presidentti johtaa ulko- ja turvallisuuspolitiikkaa. En todellakaan haluaisi tässä maailmantilanteessa mitään vasuria tai muuta hölmöläistä presidentiksi.
Ihan eduskuntavaalien tuloksissa lukee äänestäjien ryhmät.
Ja persuissa on eniten työttömiä, duunareita ja yrittäjiä.
Katso itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAlla-aholla on rikostuomio. Miten se voilla edes ehdoilla presidentiksi ?
Haavisto valehtelija ja työpaikkakiusaaja - siinäpä miehinen mies? huutonaurua
MIkä onkaan Pekan sotilasarvo entä koulutus?
Tyhjää. Ei mitään, ei edes amista, pelkkä elämänkoululainen Pekka on.
Siksi kai hankki suuret hampaat, että olis edes jotain näytettävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vähän miltä kantilta katsotaan. Suomen omien asioiden ajajana ja suomen etujen kovinta puolustajaa jos halutaan valitaan jussi. Jos taas halutaan maailmaa syleilevä muut etusijalle monissa paikoissa laittava henkilö niin sitten joko stubb tai haavisto. Epäilenpä että halailijat on vahvoilla.
Pahimmillaan Suomen etuja valvotaan aseilla. Miten siviilipalveluksen nuorisotalon iltaohjaajana suorittanut kuvittelee siitä suoriutuvansa ja muukin työkokemus rajoittuu kotimaahan ja siellä kansankiihottamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainattua:
Minä en suomalaisena naisena todellakaan tarvitse Jussia puolustamaan minua toivomalla muille fiksuille ja asiallisille naisille raisqatuksi tulemista. Käsittämätön ajatuskin.
vastaus:
Eli tarkoitat että jos joku muu raickataan niin ei haittaa, kunhan ruletti ei osu omalle kohdalle, raickauksia tapahtuu edelleen
Persu taas loistaa oikeinkirjoituksessa. Jäänyt elämämkoulukin kesken.
Sullakin on kirjoitusvirhe!
Ai kauheeta! Kun persulle kirjoittaa slangisanoilla, jotta hänkin ymmärtää, hän tulee heti syyttämään kirjoitusvirheistä. Tottakai, kirjoitusvirheethän ovat persujen l. ELÄMÄMKOULULAISTEN yksinoikeus! LOL!
Trollilla menee pasmat sekaisin, kun sen konekääntäjä ei osaa kääntää slangia. Voi tippua iltaan mennessä ikkunasta, jos ei spämmimäärä täyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vähän miltä kantilta katsotaan. Suomen omien asioiden ajajana ja suomen etujen kovinta puolustajaa jos halutaan valitaan jussi. Jos taas halutaan maailmaa syleilevä muut etusijalle monissa paikoissa laittava henkilö niin sitten joko stubb tai haavisto. Epäilenpä että halailijat on vahvoilla.
Pahimmillaan Suomen etuja valvotaan aseilla. Miten siviilipalveluksen nuorisotalon iltaohjaajana suorittanut kuvittelee siitä suoriutuvansa ja muukin työkokemus rajoittuu kotimaahan ja siellä kansankiihottamiseen?
Jos Halonen on ollut puolustusvoimien ylipäällikkö niin miksei sivarit Halla-aho ja Haavistokin siitä suoriutuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HAlla-aholla on rikostuomio. Miten se voilla edes ehdoilla presidentiksi ?
Haavisto valehtelija ja työpaikkakiusaaja - siinäpä miehinen mies? huutonaurua
MIkä onkaan Pekan sotilasarvo entä koulutus?
Ja kuka onkaan tukenut KGB:tä?
Niin.Haavisto kertoi itse, että on käynyt Venäjällä s a t o j a kertoja.
Miksiköhän?
Vierailija kirjoitti:
Ihan eduskuntavaalien tuloksissa lukee äänestäjien ryhmät.
Ja persuissa on eniten työttömiä, duunareita ja yrittäjiä.
Katso itse.
Laita linkki.
Mitä väliä sillä on, jos jotkut eivät tykkää? Ei meidän vaaleissa voi antaa miinusääniä. Jos ehdokas herättää intohimoja, niin se tarkoittaa yksiselitteisesti suurta äänimäärää.
Enkä S U I N K K A A n tässä sotagiimaisessa maailmassa haluaisi Suomeen reSSua,joka ON FaS Sis tihjullu,SSekoseko wannabee-AA dolf(hjullu-jussi).Nee vö eevö!