Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä vikana? Miehet ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita

Vierailija
23.01.2024 |

Ulkonäköäni kehutaan todella paljon, olen kuulema niin kuuma, vaikka omasta mielestäni olen vain sellainen naapurintyttö. Minulla on aika paljon mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia mm huonekalujen entisöinti, urheilen myös paljon. Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista. Miksi olemme sellaisia kuin olemme.

Kuulen usein että minulla on hyvä energia. Mutta olen kuullut myös että minulla on käsittelemättömiä asioita, tai että vaikutan siltä että pelkään että minua sattuu ihmissuhteissa. Nämä ihan vaan olemuksestani ja uskon että ne ovat totta. Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani. Tämä voi olla "liikaa".

Sitten muutaman tapaamisen jälkeen miehet usein vetäytyvät. Tai sitten minä lopetan tapailun, koska saan tunteen että mies ei ole hakemassa mitään vakavampaa. Hän ei ns ole saatavilla.

Mutta minua kiinnostaa mikä voisi aiheuttaa sen että mies perääntyy? Tosin lähes aina he yrittävät tulla myöhemmin takaisin.

Voi olla että olen todella intensiivinen ja ehkä tämä teksti itsessäänkin kertoo jotain. Itse mielellään aina jatkaisin ihmisiin tutustumista, koska meissä on niin paljon kerroksia.

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit sitten vaikka ei ois kaikki mentaalipuolella kohdallaan... mit vit sitten vaikka ois erilainen ja outo... se ei tarkoita että on paha ihminen ja on pakko vetäytyä... vtun pellet! 

Ei tarkoitakaan, mutta sitä kyllä tarkoittaa, että kumppanin löytäminen on merkittävästi vaikeampaa. Jos ei osaa tarvittaessa vetäytyä ja antaa tilaa, toinen kyllä ottaa sen, eikä välttämättä palaa enää takaisin.

Jos nainen vetäytyy parisuhteen alkuvaiheessa, niin ainakaan minä en miehenä jatka yhtään siitä eteenpäin. On parempi olla yksin tai siirtyä seuraavaan, koska kiinnostunut tai jopa rakastunut nainen ei koskaan vetäydy yhtään mihinkään.

Kyllä rakastunut nainen vetäytyy, jos mies vaikuttaa epäluotettavalta y

Olipa naisen syy vetäytymiselle mikä tahansa, niin hän ei ole enää kiinnostunut. Silloin minä miehenä ainakin lopetan yhteydenpidon siihen.

Vierailija
162/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuin mun rakas ystäväni. Äärettömän kaunis, äärettömän huono itsetunto. Ensimmäisen tapaamisen jälkeen miehen pitäisi viestitellä ja soitella solkenaan, vähintään päivittäin, mustasukkaisuus nostaa heti päätään jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen miehet ovat hyvin vaativia, vaikka täällä palstalla usein muuta väitetään. 

Vierailija
164/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli toisin sanoen miehet ovat hyvin vaativia, vaikka täällä palstalla usein muuta väitetään. 

Ja jos miehet todella ovat oppineet vaativiksi, niin se on vain naisten etu.

Vierailija
165/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit sitten vaikka ei ois kaikki mentaalipuolella kohdallaan... mit vit sitten vaikka ois erilainen ja outo... se ei tarkoita että on paha ihminen ja on pakko vetäytyä... vtun pellet! 

Ei tarkoitakaan, mutta sitä kyllä tarkoittaa, että kumppanin löytäminen on merkittävästi vaikeampaa. Jos ei osaa tarvittaessa vetäytyä ja antaa tilaa, toinen kyllä ottaa sen, eikä välttämättä palaa enää takaisin.

Jos nainen vetäytyy parisuhteen alkuvaiheessa, niin ainakaan minä en miehenä jatka yhtään siitä eteenpäin. On parempi olla yksin tai siirtyä seuraavaan, koska kiinnostunut tai jopa rakastunut nainen ei koskaan vetäydy yhtään mihinkään.

Ja jos toinen painostaa liian innokkasti alkuvaiheessa ja aikoo perustaa suhteen pelkästään oman ihastumisensa varaan tai on jatkuvasti ihan liian intensiivinen siihen nähden, millä tasolla suhde realistisesti on, minä en jatka eteenpäin.

Miten ehtisin ikinä rakastua, jos vastapuolen olemisesta on selvää että sen olisi pitänyt tapahtua jo koska olemme match made in heaven ja hän aikoo viedä mut vihille ja hankkia kanssani lapsia ja vähintään ollaan totta kai menossa kesällä reissuun, jonka hän jo varasi jotta voin laittaa sen kalenteriini ja hakea lomat?

Ymmärrätkö yskän? 

Vierailija
166/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

126. Minulla on yksi sellainen ystävä joka on intensiivinen, mutta vain miesten kanssa. Eli on aivan liian innokas ja painostava jolloin mies pakenee. Samoin hän ylitulkitsee miehiä omien mielenliikkeidensä pohjalta. Lopputulos on että hän onntosituvasti seksiduhteissa vaikka haluaisi enemmän.

Hänellä ei ole mitään häiriötä ja kaikki muut ihmissuhteet toimivat normaalisti. Hän kokee että muulla tavalla ei saa mitään suhdetta eikä näe toiminnassaan vikaa. Siihen on sitten vain todettava että jatkaa valitulla tiellä.

ap minusta sikäli hyvällä tiellä että kysyy neuvoa. Jos toimii aina samalla tavalla muutos ei ole mahdollista jos muutosta haluaisi.

Kaverisi on jatkuvasti seksisuhteissa, koska ei ymmärrä arvoaan, hänellä ei ole riittäviä standardeja ja tyrkyttää itsensä suoraan miesten syliin ilman, että miesten tarvitsee nähdä mitään vaivaa.

Ei jatkuvasti vaan on vuosia suhteissa, jotka ovat miehwn puolelta vain seksiä ja kaveruutta. Kuitenkin toivoo että suhde syvenisi oikeaksi suhteeksi. Niin ei vain tule tapahtumaan, sen näkee jo ennalta. Sillä mies uskoutuu muista naisasioistaan, ottaa yhteyttä kun seksiviikonloppu kiinnostaa jne.

Voi olla yleinenkin ongelma ja en tarkoita tilannetta missä molemmille sopii pelkkä seksi.

Vierailija
167/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei jatkuvasti vaan on vuosia suhteissa, jotka ovat miehwn puolelta vain seksiä ja kaveruutta. Kuitenkin toivoo että suhde syvenisi oikeaksi suhteeksi. Niin ei vain tule tapahtumaan, sen näkee jo ennalta. Sillä mies uskoutuu muista naisasioistaan, ottaa yhteyttä kun seksiviikonloppu kiinnostaa jne.

Voi olla yleinenkin ongelma ja en tarkoita tilannetta missä molemmille sopii pelkkä seksi."

Jos mies saa seksiä vuosia jopa niin, että hän sanoo, että seksi on se suhteen idea, niin kyllä tuossa nyt nainen on vähän yksinkertainen. Mikäli nainen haluaa parisuhteen. Eli naisella ei ole mitään itsearvostusta ja standardeja. Muutoin hän olisi jättänyt tuollaisen äijän jo kauan sitten.

Vierailija
168/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei jatkuvasti vaan on vuosia suhteissa, jotka ovat miehwn puolelta vain seksiä ja kaveruutta. Kuitenkin toivoo että suhde syvenisi oikeaksi suhteeksi. Niin ei vain tule tapahtumaan, sen näkee jo ennalta. Sillä mies uskoutuu muista naisasioistaan, ottaa yhteyttä kun seksiviikonloppu kiinnostaa jne.

Voi olla yleinenkin ongelma ja en tarkoita tilannetta missä molemmille sopii pelkkä seksi."

Jos mies saa seksiä vuosia jopa niin, että hän sanoo, että seksi on se suhteen idea, niin kyllä tuossa nyt nainen on vähän yksinkertainen. Mikäli nainen haluaa parisuhteen. Eli naisella ei ole mitään itsearvostusta ja standardeja. Muutoin hän olisi jättänyt tuollaisen äijän jo kauan sitten.

Ei ole yksinkertainen ihminen kyseessä. Mutta itsearvostusta puuttuu, ei pysty luopumaan suhteesta jota ei pysty pitämään pelkkänä seksinä.

Vierailija
169/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yksinkertainen ihminen kyseessä. Mutta itsearvostusta puuttuu, ei pysty luopumaan suhteesta jota ei pysty pitämään pelkkänä seksinä.

Ja arvatenkaan nainen ei myöskään tajua sitä, että hän ei ole miehen ainoa nainen.

Vierailija
170/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos toinen painostaa liian innokkasti alkuvaiheessa ja aikoo perustaa suhteen pelkästä

Ymmärrän. Etsit sieltä Tinderistä sitten vaan sitä miestä, joka ei ole niin innostunut alkuvaiheessa.

Vierailija
171/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin ne miehet sitten vetäytyy? Mitä siinä käytännössä tapahtuu esim. yhteydenpidon osalta ja miten itse toimit kun huomaat että toinen vetäytyy?

Joskus nimittäin ihmiset tarttee tapailun alettua vaan vähän tilaa, mut jos toinen tulkitsee sen automaatiolla hylkäämisenä niin siihenhän se tarina sitten päättyy. 

Vierailija
172/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Ehkä menet liian takki avoimena niihin juttuihin? Miehet haluaisivat vain jotain kevyttä, mutta vaistoavat että elät tosi tunteella, eivätkä ehkä siksi halua edetä, etteivät satuttaisi sinua. Ethän anna tarrautuvaa kuvaa itsestäsi?

Jos on tarrautuva, niin on aivan oikein antaa itsestään oikea kuva. Jos ei ole tarrautuva, tällaista kuvaakaan ei synny.

(suomeksi: takertuva)

Vierailija
173/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla tässä ihan väärässä, sillä en ole kovin hyvä ihmistuntija. Mutta ainakin minulle avausviestistäsi huokuu että et ole ihan "normaali", neurotyypillinen. 5 kappaletta tekstiä, josta iso osa on itsesi kehumista. Ehkä miehet aistivat että tämä nainen on hieman epätavallinen, ja vetäytyvät siksi? 

Miten muuten tämän asian voisi esittää? Miehet todella ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita ja suunnilleen kehuvat minut maasta taivaisiin. Kerroin vain mitä minulle on sanottu, en mitään muuta.

Onhan tuossa paljon muutakin kuin muiden sanomisten siteeraamista. Etkö siis itse tiedä, mitä olet kirjoittanut?

Vierailija
174/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi että se ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää että AP kysyisi suoraan näiltä miehiltä, miksi heidän kiinnostuksensa lopahti. Yhdellä kysymyksellä koko tämä mysteeri selviäisi.

On se hyväksyttävää, mutta rehellisen  vastauksen saa harvoilta.

Vierailija
175/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppaa kun annat heti niin kiinnostus säilyy.

Vierailija
176/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.

Ja jos seksiä on tippunut, niin ei ole kauheasti syytä jatkaa.

Vierailija
177/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat hyötyä. Miehelle pitää tulla olo naisen olevan valmis suuriinkin uhrauksiin. Saastanen kämppä? Siistit. Elämänhallinnallisia ongelmia? Autat. Veemäinen anoppi kokelas? Hymyilet. 

Vierailija
178/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.

Ja jos seksiä on tippunut, niin ei ole kauheasti syytä jatkaa.

Koska naisen täytyy jättää vahva ensivaikutelma. Naisten pitäisi hyväksyä faktat. Mies hakee piikaa,terapeuttia ja synnyttäjää. Mielellään tienaavaa sellasta.

Vierailija
179/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea sanoa yhden viestin perusteella ja sinua tuntematta, että mistä kiikastaa. Kuten eräs kirjoittaja totesi, niin pitäisi päästä sivusta tarkkailemaan treffejäsi jonkun miehen kanssa, jotta pystyisi näkemään, mikä käytöksessäsi mahdollisesti ajaa heidät loitolle.

Veikkaan kuitenkin, että se liittyy tuohon mainitsemaasi intensiivisyyteen, itsesi sekä muiden analysointin ja siihen, että annat itsestäsi ilmeisesti haavoittuvaisen kuvan. Jotkin piirteet ovat sellaisia, jotka ovat persoonan "mausteena" huippujuttuja mutta liian hallitsevina kääntyvät itseään vastaan. Intensiivisyyden ja päällekäyvyyden välinen raja on joskus häilyvä, ja ihmisyyden analysointisi voi vaikuttaa keittiöpsykologisoinnilta tai jankkaamiselta. Voi olla, etteivät kaikki deittisi ole ymmärtäneet sitä, miksi oikein haluat pohtia muiden ihmisten käytöstä teidän kahden välisillä treffeillä. Kuvailet itseäsi herkäksi ja avoimesti tunteesi näyttäväksi mutta miehet ovat luultavasti saaneet vaikutelman emotionaalisesti hauraasta ihmisestä, jolla on ehkä ongelmia omien rajojen ja niistä kiinni pitämisen kanssa. Siihen viittaisi tuo saamasi palaute siitä, että vaikutat sellaiselta, joka pelkää ihmissuhteissa satutetuksi tulemista.

Syy voi mahdollisesti olla myös se, että lähdet treffeille liian matalalla kynnyksellä eli heti, kun mies osoittaa innostusta ja kiinnostusta sinua kohtaan. Aina tämä ei ole merkki siitä, että mies olisi kiinnostunut sinusta ihmisenä vaan hän on saattanut tehdä esimerkiksi ulkonäköösi liittyviä päätelmiä ja kiinnostunut siis omasta mielikuvastaan sinusta. Pysähdy aina treffikutsun kohdalla hetkeksi ja mieti, mitä sinä miehestä ajattelet. Vaikuttaako hän olevan temperamentiltaan kovin erilainen kuin sinä? Onko enemmän vitsailija-, hauskanpitäjä- tai käytännön toimijatyyppiä? Et välttämättä sovi hyvin yhteen kovin monen miestyypin kanssa ja siksi kannattaa kuulostella jo ennen niitä ekoja treffejä, millainen tuntuma sinulla itselläsi on. Nirso saa olla ja lisäksi sinun kannattaa panostaa itsetuntemukseen sekä rehellisen minäkuvan muodostamiseen. Näillä eväillä pääset varmasti jo pitkälle deittikentällä.

Vierailija
180/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen, ja ensimmäinen ajatukseni oli: 

"Henkilö jonka tämän kirjoitti, on autistinen".

AP valtaosin vain kehuu itseään, reflektointi tuntuu hyvin pintapuoliselta ja teeskentelevältä. 

Okei, mielenkiintoista jos se oli sinusta niin selkeä. Kirjoittelen usein miesten kanssa paljonkin ja juttu luistaa todella hyvin. Oneglmia tulee vasta kun tunteita tulee mukaan.

Edelleen. Mikäli haluat jatkaa miesten tapailua ja saada miehen sun täytyy hyväksyä tosiasiat. Moni mies hakee kuuliaista piikaa joka vaihdetaan jossain vaiheessa toiseen. Varantojen ollessa liian tiukilla saat pitää tämän.