Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos peruu Airbnb-varauksen, niin täytyykö ilmoittaa majoittajalle

Vierailija
22.01.2024 |

Niin täytyykö erikseen majoittajalle selittää, että peruu syystä x? Jos vaikka vastaan tuleekin edullisempi/parempi majoitusvaihtoehto?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa vaan "peru"-nappia ja rahat tulee takaisin tilille. Ei vaadi muuta. Kukaan ei kysele perään, kunhan peruutus tapahtuu ehtojen mukaan. 

Vierailija
22/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sai näin paljon alapeukkuja? Reissuun on 2 kk aikaa ja nyt tuli vastaan toinen parempi kohde. Haluan perua tämän jo varatun enkä haluaisi selitellä majoittajalle, että löysin paremman. Ollaan kuitenkin viestitelty hänen kanssa enkä vaan kehtaisi sanoa hänelle, että parempi löytyi... Ap

Kannattaa varmistaa että se parempi kohde on oikeasti saataville tuoksi ajaksi. Kerran varasin 800€ asunnon Airbnb kautta ja omistaja perui varaukseni heti kun olin maksanut ja sanoi että onkin itse juuri silloin asunnossa. Rahoja jouduin odottamaan takaisin lähes viikon ja kun kävin myöhemmin katsomassa, hänellä oli edelleen kalenteri tyhjänä haluamani ajankohtana. En tiedä mitä hän oikein yritti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä sai näin paljon alapeukkuja? Reissuun on 2 kk aikaa ja nyt tuli vastaan toinen parempi kohde. Haluan perua tämän jo varatun enkä haluaisi selitellä majoittajalle, että löysin paremman. Ollaan kuitenkin viestitelty hänen kanssa enkä vaan kehtaisi sanoa hänelle, että parempi löytyi... Ap

Kannattaa varmistaa että se parempi kohde on oikeasti saataville tuoksi ajaksi. Kerran varasin 800€ asunnon Airbnb kautta ja omistaja perui varaukseni heti kun olin maksanut ja sanoi että onkin itse juuri silloin asunnossa. Rahoja jouduin odottamaan takaisin lähes viikon ja kun kävin myöhemmin katsomassa, hänellä oli edelleen kalenteri tyhjänä haluamani ajankohtana. En tiedä mitä hän oikein yritti.

Kyllä varmistan. Ap

Vierailija
24/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selittäkää nyt joku miksi tämä aloitus saa näin paljon alapeukkuja!? Miten toimin jotenkin väärin? Ap

Vierailija
25/25 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs siinä jos haluat huonoa palautetta profiiliisi

Ja miksi tämä saa yläpeukkuja, vaikka peruutus tapahtuu 2 kk ennen ja sivuilla lukee, että voi perua ihan päivää ennenkin? Mitä huonoa palautetta voin saada? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi