Oudosti se meni tämä elämä
Nuorena sina kaikki sanoi ,että "sähän olet vielä nuori, kyllä sä löydät paikkasi maailmassa". Sitten sen sanominen loppui ja nyt ihmiset ihmettelee, kun nyt yli 50v en löytänyt mitään paikkaa maailmassa.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Tuolla videolla tamperelainen lääkäri kertoo, kuinka hän löysi elävän Jumalan ja sitä kautta elämäänsä syvän onnen ja tarkoituksen. Oli todella traagiset tilanteet hänellä sitä ennen. Koskettava elämäntarina, vilpittömällä tavalla kerrottu. Tuore video sunnuntailta. Oikeasti - vaikka et olisi ikinä kuunnellut mitään kristillistä, kuuntele tämä!
En halua enää sekaantua uskonasioihin. Olen helluntailaisperheen kasvatti ja löysin väkivaltaisen ensimmäisen mieheni vapaakirkosta. Ei enää uskonnon tyrkytystä minulle. Kiitos. T.ap
Harmittaa se, etten ole itsenäinen. Jää elämä elämättä.ap
Pinkit korkokengät blogistilla on ihana elämä.ap
Vierailija kirjoitti:
Minullekkin sanottiin nuorena että kun opiskelee ahkerasti niin saa töitä aina. No opiskelin talonrakentajaksi ja kirvesmieheksi ja vielä rakennusmestariksi mutta töitä olen saanut erittäin vähän. 25 vuodessa olen ollut 5 vuotta töissä. Nyt oon ollut 10 vuotta työtön.
Siis olet rakennusmestari jolle ei löydy töitä? Tässä ei nyt jokin täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja hyvä, sinulla on mies, lapsi ja työskentelet miehesi firmassa. Sinulla on siis paikkasi maailmassa mutta ongelma on, ettet pidä sitä minään.
Kun tätä ei koskaan ymmärretä. Olisin halunnut miehestä riippumattoman työn. Jonkun ihan oman toimistotyön, lähihoitajan työn tms. Ei sitä edes tiedä, kauanko mies jaksaa sairauksien takia tuota työtä tehdä enkä tykkää olla hänestä riippuvainen.
Jos sun haave on lähihoitajuus niin toteuta se. Hoivaavustajaksi voit päästä vaikka ilman kouluttautumista! Ota yhteys kuntasi rekrytointiin tai vanhainkotiin suoraan! Jestas sentään. Mikä muka estää ryhtymästä ihan omalle alalle? Jos ne urahaaveet on tuollaisia niin ainoa joka estää taitaa olla sinä itse
Jännä juttu että "jumala" löytää jotkut ihmiset elämäänsä eli valitsee ketkä pelastaa. Olen itse yrittänyt löytää tämän "jeesuksen" mutta eipä ole löytynyt:D turhaa rukoillut,lukenut Raamattua ja yrittänyt uskoa,mitään ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla videolla tamperelainen lääkäri kertoo, kuinka hän löysi elävän Jumalan ja sitä kautta elämäänsä syvän onnen ja tarkoituksen. Oli todella traagiset tilanteet hänellä sitä ennen. Koskettava elämäntarina, vilpittömällä tavalla kerrottu. Tuore video sunnuntailta. Oikeasti - vaikka et olisi ikinä kuunnellut mitään kristillistä, kuuntele tämä!
En halua enää sekaantua uskonasioihin. Olen helluntailaisperheen kasvatti ja löysin väkivaltaisen ensimmäisen mieheni vapaakirkosta. Ei enää uskonnon tyrkytystä minulle. Kiitos. T.ap
Minä taas olen yrittänyt uskoa muttei uskoa ole eikä mikään asia elämässä ole muuttunut. Ohiksena siis sanon tämän mutta yleensäkin ihmiset ovat Kaikko syntisiä ja viallisia,nuokin lahkot ovat ihmisten keksimiä ja sääntöjä täynnä. Ilmeisesti mitä käsittänyt oikea usko vapauttaa kaikista tuollaisista ihme lahkoista. Ei Jeesuskaan kuulunut mihinkään lahkoon tai seurakuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattivalittaja hyvä, sinulla on mies, lapsi ja työskentelet miehesi firmassa. Sinulla on siis paikkasi maailmassa mutta ongelma on, ettet pidä sitä minään.
Kun tätä ei koskaan ymmärretä. Olisin halunnut miehestä riippumattoman työn. Jonkun ihan oman toimistotyön, lähihoitajan työn tms. Ei sitä edes tiedä, kauanko mies jaksaa sairauksien takia tuota työtä tehdä enkä tykkää olla hänestä riippuvainen.
Jos sun haave on lähihoitajuus niin toteuta se. Hoivaavustajaksi voit päästä vaikka ilman kouluttautumista! Ota yhteys kuntasi rekrytointiin tai vanhainkotiin suoraan! Jestas sentään. Mikä muka estää ryhtymästä ihan omalle alalle? Jos ne urahaaveet on tuollaisia niin ainoa joka estää taitaa olla sinä itse
On minä pääse. En ole kuulemma soveltuva alalle. Toki olen hakenut vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tapahtuisi jos koettaisit ryhtyä aktiivisesti osallistumaan? Monissa seurakunnissa kaivataan auttavia käsiä hoitamaan käytännön hommia tai vaikka pyhäkouluun apuvetäjäksi. Papin homma on auttaa meitä löytämään oma paikkamme. Seurakunnan lisäksi on monia yhdistyksiä minkä toimintaan kannattaa tutustua, esim. stelk, xee, kideonit ja sit tietty eri raamattukoulujen viikonloppukurssit ja tapahtumat. Sama se minkälaista hommaa päätyy tekemään, niin se oma paikka löytyy kun sanoo Herralle että tässä oon ja tätä teen tunnollisesti niin kauan kunnes eteenpäin ohjaat.
Sielä semmonen värvääjä sitte. Hyvinkö saat seurakuntaan porukkaa, montako ovea tällä viikolla?
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu että "jumala" löytää jotkut ihmiset elämäänsä eli valitsee ketkä pelastaa. Olen itse yrittänyt löytää tämän "jeesuksen" mutta eipä ole löytynyt:D turhaa rukoillut,lukenut Raamattua ja yrittänyt uskoa,mitään ei ole tapahtunut.
Sama juttu mutta sitten löysin Saatanan jolle myin sieluni ja pelastuin. Saatana on Herra.
Vierailija kirjoitti:
Eihän täällä mitään pysyvää paikkaa ole kenelläkään. Jotain on aina tehtävä itse sen hyväksi että pysyy elämässä kiinni.
No eipä kiinnosta sen muotoinen "elämä", mitkä on monille se normaali "elämä"
Ei kiinnosta tinderelämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekkin sanottiin nuorena että kun opiskelee ahkerasti niin saa töitä aina. No opiskelin talonrakentajaksi ja kirvesmieheksi ja vielä rakennusmestariksi mutta töitä olen saanut erittäin vähän. 25 vuodessa olen ollut 5 vuotta töissä. Nyt oon ollut 10 vuotta työtön.
Niin, ihmeellinen työvoimapula, kun en saa töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmeellinen työvoimapula, kun en saa töitä
No, nyt on toki hiljaista. Mutta 25 vuoden aikana on kyllä piisannut töitä rakennusmestareille ja muille raksaäijille. Töitä on ollut monia kausia, niin paljon kun on jaksanut vain tehdä. Iso määrä ukkoja ollut ulkomailta Suomessa tekemässä duunia alalla vuositolkulla tuon sinun 25 vuoden aikana, kun yksinkertaisesti Suomesta ei ole halukkaita työntekijöitä tarpeeksi löytynyt! Missä päin Suomea asut? Et ole halunnut muuttaa tai lähteä reissutöihin, vai mikä on mättänyt?