Miten voi jotkut kotitossut pitää kopinaa, joka kuuluu naapuriin?
Kokopäivän taas kuunnellut, kun naapuri liikkuu asunnossaan.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Puukengat silla.on jalassa!
Samaa epäilen, on varmaan hollannista kotoisin naapurisi.
Minulta löytyy puukengät, vaikka en ole hollannista kotoisin
Tiedän tunteen. Ärsyttävää, mutta ei kehtaa huomauttaakaan. Toiset vaan ei tule ajatelleeksi
Kannattaisiko joskus poistua kodista, vaikka lenkille.voisi helpottaa ärsytystä.
On ihmisiä, ketkä ei kestä mitään luonnollista ääntä; lapsia, sähköhammasharjaa, fööniä jne.mietin vaan, miksi sitten asuvat kerrostalossa.
Eräässä taloyhtiössä kiellettiin verhojen vetäminen ikkunan eteen kello 21 jälkeen koska eräs asukas häriintyi verhonipsujen rapinasta 🤦
miten voimme hyväksyä sellaiset rakennusmääräykset jotka sallii näin huonon rakentamisen?
Vierailija kirjoitti:
Eräässä taloyhtiössä kiellettiin verhojen vetäminen ikkunan eteen kello 21 jälkeen koska eräs asukas häriintyi verhonipsujen rapinasta 🤦
Taloyhtiö olisi voinut tehdä sellaisen rempan ettei normaalit asumisen äänet kuulu naapuriin.
Onko teistä "normaalia asumista" käyttää kovapohjaisia kenkiä, esim. puukenkiä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä "normaalia asumista" käyttää kovapohjaisia kenkiä, esim. puukenkiä kotona?
Minulla on pyykkitupakenkinä puukengät. Ei ole kukaan tullut valittamaan.
Olisikohan niin, ettei vaan kukaan ole tohtinut huomattaa kolinasta. Miksi käytät puukenkiä, miksi ei voi olla vaikka crocsit?
Kateeksi käy omaa alakerran naapuria kun kuljen itse täällä aina ääneti villasukat jalassa mutta oma yläkerran naapurini on kantapääkolistelija.
Monissa sisätossuissa tai sanotaanko niitä jalkineiksi, on kova kumipohja. Ne kyllä kopisee paljaalla lattialla. Olisi ihanaa jos olisi sellainen lattiamateriaali jolla olisi mukava kävellä. Itse inhoan parketti ja laminaattilattioita. No eivät ne vanhojen talojen lattioissa olevat korkkimatotkaan kovin hiljaista ääntä pidä mikäli alla on puulattia.
Mulla ainakin tossuissa on kova kuminen pohja. Kuuntelen yleensä musiikkia kuulokkeista, joten en itse kuule kopinaa, mutta voi olla, että naapuriin kuuluu, joten en käytä niitä enää sen jälkeen kun tulee hiljaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Kovapohjaiset tossut niin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan niin, ettei vaan kukaan ole tohtinut huomattaa kolinasta. Miksi käytät puukenkiä, miksi ei voi olla vaikka crocsit?
Ihan vain siksi, että en pidä sellaista muovikanooteista. Puukengät on myös mukavammat.
Vierailija kirjoitti: Kateeksi käy omaa alakerran naapuria kun kuljen itse täällä aina ääneti villasukat jalassa mutta oma yläkerran naapurini on kantapääkolistelija.
Sama. Lähinnä hiihtelen menemään villasukat jalassa ja koko yläkerran perhe ryskää aamusta iltaan, lapset juoksee ja vanhemmat kantapäätamppaa kauhealla raivolla.
Tossut, läpykkäät, sandaalit, kumikenkä. Jos on huono parketin kunto että tulee tikkuja tai kylmä lattia, ei auta kuin suojat jalkaan.