Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi jotkut kotitossut pitää kopinaa, joka kuuluu naapuriin?

Vierailija
21.01.2024 |

Kokopäivän taas kuunnellut, kun naapuri liikkuu asunnossaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossut, läpykkäät, sandaalit, kumikenkä. Jos on huono parketin kunto että tulee tikkuja tai kylmä lattia, ei auta kuin suojat jalkaan.

Vierailija
2/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukengat silla.on jalassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukengat silla.on jalassa!

Samaa epäilen, on varmaan hollannista kotoisin naapurisi.

Vierailija
4/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta löytyy puukengät, vaikka en ole hollannista kotoisin

Vierailija
5/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Ärsyttävää, mutta ei kehtaa huomauttaakaan. Toiset vaan ei tule ajatelleeksi

Vierailija
6/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää puukareita kotikenkinä

Vierailija
7/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko joskus poistua kodista, vaikka lenkille.voisi helpottaa ärsytystä.

On ihmisiä, ketkä ei kestä mitään luonnollista ääntä; lapsia, sähköhammasharjaa, fööniä jne.mietin vaan, miksi sitten asuvat kerrostalossa. 

Vierailija
8/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä taloyhtiössä kiellettiin verhojen vetäminen ikkunan eteen kello 21 jälkeen koska eräs asukas häriintyi verhonipsujen rapinasta  🤦

Vierailija
9/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voimme hyväksyä sellaiset rakennusmääräykset jotka sallii näin huonon rakentamisen?

Vierailija
10/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä taloyhtiössä kiellettiin verhojen vetäminen ikkunan eteen kello 21 jälkeen koska eräs asukas häriintyi verhonipsujen rapinasta  🤦

Taloyhtiö olisi voinut tehdä sellaisen rempan ettei normaalit asumisen äänet kuulu naapuriin.

Vierailija
11/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä "normaalia asumista" käyttää kovapohjaisia kenkiä, esim. puukenkiä kotona?

Vierailija
12/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossuissa voi olla kova pohja

Vierailija
13/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä "normaalia asumista" käyttää kovapohjaisia kenkiä, esim. puukenkiä kotona?

Minulla on pyykkitupakenkinä puukengät. Ei ole kukaan tullut valittamaan.

Vierailija
14/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan niin, ettei vaan kukaan ole tohtinut huomattaa kolinasta. Miksi käytät puukenkiä, miksi ei voi olla vaikka crocsit?

Vierailija
15/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy omaa alakerran naapuria kun kuljen itse täällä aina ääneti villasukat jalassa mutta oma yläkerran naapurini on kantapääkolistelija.

Vierailija
16/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa sisätossuissa tai sanotaanko niitä jalkineiksi, on kova kumipohja.  Ne kyllä kopisee paljaalla lattialla.  Olisi ihanaa jos olisi sellainen lattiamateriaali jolla olisi mukava kävellä.  Itse inhoan parketti ja laminaattilattioita.  No eivät ne vanhojen talojen lattioissa olevat korkkimatotkaan kovin hiljaista ääntä pidä mikäli alla on puulattia.  

Vierailija
17/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tossuissa on kova kuminen pohja. Kuuntelen yleensä musiikkia kuulokkeista, joten en itse kuule kopinaa, mutta voi olla, että naapuriin kuuluu, joten en käytä niitä enää sen jälkeen kun tulee hiljaisuus. 

Vierailija
18/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovapohjaiset tossut niin kyllä.

Vierailija
19/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan niin, ettei vaan kukaan ole tohtinut huomattaa kolinasta. Miksi käytät puukenkiä, miksi ei voi olla vaikka crocsit?

Ihan vain siksi, että en pidä sellaista muovikanooteista. Puukengät on myös mukavammat.

Vierailija
20/20 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kateeksi käy omaa alakerran naapuria kun kuljen itse täällä aina ääneti villasukat jalassa mutta oma yläkerran naapurini on kantapääkolistelija.

Sama. Lähinnä hiihtelen menemään villasukat jalassa ja koko yläkerran perhe ryskää aamusta iltaan, lapset juoksee ja vanhemmat kantapäätamppaa kauhealla raivolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi