Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudosti se meni tämä elämä

Vierailija
21.01.2024 |

Nuorena sina kaikki sanoi ,että "sähän olet vielä nuori, kyllä sä löydät paikkasi maailmassa". Sitten sen sanominen loppui ja nyt ihmiset ihmettelee,  kun nyt yli 50v en löytänyt mitään paikkaa maailmassa.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla paikka avlla

Vierailija
2/74 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä mitään pysyvää paikkaa ole kenelläkään. Jotain on aina tehtävä itse sen hyväksi että pysyy elämässä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sulla paikka avlla

Sehän se olikin mun unelmani.ap

Vierailija
4/74 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin niitä paikkoja on paljon vähemmän. Kaikkia ihmisiä vain ei tarvita.

Vierailija
5/74 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tarvita. Vuosikymmeniä olen turhaan elänyt.

Vierailija
6/74 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fiilikset, ikää vähemmän. Ihan ok työ löytynyt (ei tietenkään koulutusta vastaava eikä siltä alalta jolle halusin), ei hyvin palkattu mut en elä tukien varassa. Muuten niin irrallaan ja ulkopuolella kaikesta. Pitäisi elää nyt niitä kuuluisia ruuhkavuosia joita kaikki kiroaa ja kauhistelee, mut töiden jälkeen olen niin yksin. Muilla sosiaaliset menot, kaverit ja/tai perhe. Vaikka elämässäni on paljon hyvää, ilman ketään kenen kanssa jakaa asioita kaikki tuntuu merkityksettömältä. En ymmärrä miten ihminen voi jäädä ulos kaikesta???

Vierailija
7/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki ystävä   voitte katsella elokuvia vaikka

Vierailija
8/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekkin sanottiin nuorena että kun opiskelee ahkerasti niin saa töitä aina. No opiskelin talonrakentajaksi ja kirvesmieheksi ja vielä rakennusmestariksi mutta töitä olen saanut erittäin vähän. 25 vuodessa olen ollut  5 vuotta töissä. Nyt oon ollut 10 vuotta työtön.

Vierailija
9/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat fiilikset, ikää vähemmän. Ihan ok työ löytynyt (ei tietenkään koulutusta vastaava eikä siltä alalta jolle halusin), ei hyvin palkattu mut en elä tukien varassa. Muuten niin irrallaan ja ulkopuolella kaikesta. Pitäisi elää nyt niitä kuuluisia ruuhkavuosia joita kaikki kiroaa ja kauhistelee, mut töiden jälkeen olen niin yksin. Muilla sosiaaliset menot, kaverit ja/tai perhe. Vaikka elämässäni on paljon hyvää, ilman ketään kenen kanssa jakaa asioita kaikki tuntuu merkityksettömältä. En ymmärrä miten ihminen voi jäädä ulos kaikesta???

Sulla on onneksi työ. Se on jo paljon. Pystyt elättämään itsesi. Mulla ei ole koskaan niin ollut.ap

Vierailija
10/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hanki ystävä   voitte katsella elokuvia vaikka

Aika moni vierastaa sitä ettei ole työelämään päässyt eikä halua ystäväksi.ap

Vierailija
11/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes Puolustusvoimissa.

Vierailija
12/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Muuten kaikki mennyt loppujen lopuksi kivasti, mutta työelämä. Mitä v#ttua? Jaa kouluttaudu ja tyvestä puuhun noustaan? No koulut meni hyvin mutta silti aina vaan täällä ruohonjuurella kykitään. Tulispa joku välilevytyrä ja pääsis työkyvyttömyyseläkkeelle.

Vierailija
13/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Muuten kaikki mennyt loppujen lopuksi kivasti, mutta työelämä. Mitä v#ttua? Jaa kouluttaudu ja tyvestä puuhun noustaan? No koulut meni hyvin mutta silti aina vaan täällä ruohonjuurella kykitään. Tulispa joku välilevytyrä ja pääsis työkyvyttömyyseläkkeelle.

Mulla on ollut pari kertaa paha välilevytyrä ja muutoinkin selkäranka vuosikaudet aivan sökö ja monta

kohtaa muualtakin kroppaa tuhoutunut, mutta eipä ole työkyvyttömyyseläkettä myönnetty. 

Vierailija
14/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekkin sanottiin nuorena että kun opiskelee ahkerasti niin saa töitä aina. No opiskelin talonrakentajaksi ja kirvesmieheksi ja vielä rakennusmestariksi mutta töitä olen saanut erittäin vähän. 25 vuodessa olen ollut  5 vuotta töissä. Nyt oon ollut 10 vuotta työtön.

Jotain vikaa on nyt, jos ei ole rakennusalalla viimeisen 25 vuoden aikana ollut kuin 5 vuotta töissä! Nyt on työllisyystilanne toki huono, mutta on tuossa välissä ollut kausia, että rakennusmestareita ja kirvesmiehiä revittiin kaikki töihin ja niitä kausia on 25 vuoden aikana ollut pyörimässä enemmän kuin viisi vuotta.

Vierailija
15/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkoja on paljon muttakun pitäisi olla juuri se oma paikka. Ei se helpolla eikä ilmaiseksi tule, ainakaan useimmille. Jokainen on oman onnensa seppä.

Vierailija
16/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoisi missä se paikka on?

Vierailija
17/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin paikkani sen jälkeen kun tutustuin Jeesukseen.

Elämä lähti sen jälkeen rullaamaan.

Vaikka en ole aina onnellinen ja hyvällä tuulella, tiedän olevani oikealla paikalla.

Vierailija
18/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikkoja on paljon muttakun pitäisi olla juuri se oma paikka. Ei se helpolla eikä ilmaiseksi tule, ainakaan useimmille. Jokainen on oman onnensa seppä.

Ei se niin vaan ole. Kun on niin heikkolahjainen kuin minä, ettei ole pystynyt opiskelemaan. ap

Vierailija
19/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei tarvita. Vuosikymmeniä olen turhaan elänyt.

Etkö osaa itse arvostaa itseäsi?

Hyvänen aika, onhan jokaisella itseisarvo ja ihmisarvo!

Minä olen tutkinnon suorittamisen jälkeen ollut hetken töissä, mutta "urani" olen tehnyt työkyvyttömyyseläkkeellä.

Olen silti nykyään itseni paras kaveri ja pidän aina puoliani. Sillä oikeasti tykkään minusta, enkä anna kenenkään kohdella huonosti.

Pitää rakastaa itseään, sitä persoonaa joka on. Ihan sama, kuinka "hyödyllinen" olen yhteiskunnalle tai kenellekään. Välillä on tilaisuus positiivisiin kontakteihin muiden kanssa, ja sekin on ihan kivaa. En silti ole riippuvainen muista ja heidän hyväksynnästään.

Olen toki kulkenut pitkän tien tähän päästäkseni. Sinäkin voit lähteä itsearvostuksen polulle heti tänään.

Vierailija
20/74 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikka tässä maailmassa/ elämässä ei ole tärkeintä. Tärkeintä on paikka ikuisessa Taivaassa. Se paikka tulee vain Raamatullisen Jeesuksen kautta.

Ap, lle toivotan kaikkea hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan