Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työssä käyvää kaveria ärsytti kun sanoin että pärjään hyvin työttömänä.

Vierailija
21.01.2024 |

Se sanoi että hän kitkuttelee juuri ja juuri eikä ole varaa mihinkään kunnon elekrtoniikkaan edes. Minulla on työttömänä kaikki kuten pleikkari 5 ja uusi läppäri ja 50 tuuman taulu tv ja uusi tablettikin on ja aika uusi kännykkä. Sitten se kaivoi jostain työpaikkoja 274 kpl ja sanoi että töitä on  jos vaan viitsii hakea. Minä sanoin että 96% niistä työpaikoista on lääkäri ja hoitoalalle ja 3.99% on insinööreille ja korkeasti koulutetuille. Minun tasoiselle ei ole raksatöitä tai juuri muutakaan tarjolla. Kyllä kaveria ärsytti tosissaan kun pärjään paremmin.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen iloinen puolestasi, että elämässäsi on sisältöä nimeltä pleikka 5. 

Työtön tippuu kaikesta, taantuu. Itkisin silmät päästäni jos lapseni loiseläisi työttömänä ja vielä kehuisi loisimistaan. Työ pitää ihmisen ryhdikkäänä😊

Mitä tarkoitat, millä tavalla tippuu kaikesta (mistä kaikesta?) ja taantuu? Joskus kuule käy niinkin että kun työsuhde päättyy syystä tai toisesta alkaa elämänhalu jälleen voittaa, itsetunto nousta ja kotonakin jaksaa tehdä jotain eikä illat&viikonloput maata sohvalla raatona ja ahdistuneena miettien tulevaa työpäivää -ja työyhteisöä. Jotkut työpaikat ovat niin epäterveitä että siellä ihminen taantuu ja tuhoutuu.

Vierailija
42/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyydessä on pahinta se ettei naiset halua seurustella työttömän kanssa. Muuten työttömyys on mukavaa.

Hippitytyjä ei haittaa. Oikeastaan he halveksivat niitä jotka käyvät töissä ja täten mahdollistavat kapitalistisen yhteiskunnan.

He varmaan luulevat, että heidän tukensa syntyy tyhjästä. Ei mitään empatiaa tällaisia ihmisiä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus ei halua meidän työttömien työllistyvän. 

Vierailija
44/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on elämänhalu huipussa vaikka olen työtön. Pian tulee kevät ja on paljon kaikkea tekemistä sitten.

Vierailija
45/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä olen etätyössä ja pärjään takuulla paremmin kuin yksikään työtön, pidän myös todella paljon työstäni ja työmatka on makkarista työhuoneeseen about kymmenen metriä, liukuva työaika vielä kruunaa kaiken.

Vierailija
46/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on tärkeämpää.🙏 Ei koskaan raha, tavara ja mahtaileva elämä.

Vierailija
47/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä mt-syistä ja kateellisia riittää. Elämäni on näennäisen leppoisaa, mutta harva perheenjäseniä lukuun ottamatta näkee sitä taistelua, jota käyn joka päivä jaksaakseni. Perheen ulkopuoliset näkevät minut vain silloin, kun olen toimintakuntoinen, pystyn lähtemään ulos ovesta, matkustamaan bussilla tai menemään kauppaan, he eivät näe sitä, kun itken ja/tai tärisen peiton alla, soittelen lääkärille, jotta saisin jotain helpotusta olooni ja niin edelleen. Itse asiassa perheenjäseniäkään en rasita "oloillani", yritän käyttäytyä normaalisti niin pitkään kuin suinkin pystyn, välillä en vain pysty mihinkään.

Saan takuueläkkeen suuruista eläkettä. Saa kadehtia! 

No mikäs sulla on? Älä nyt sano, että joku masennuksen kal

Miksi?

Vierailija
48/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuseri olet ap, halveksin sinua syvästi.

Vierailija
49/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on työttömänä kaikki kuten pleikkari 5 ja uusi läppäri ja 50 tuuman taulu tv ja uusi tablettikin on ja aika uusi kännykkä. Sitten se kaivoi jostain työpaikkoja 274 kpl ja sanoi että töitä on  jos vaan viitsii hakea."

Mahtavaa että elektroniikalle on tekemistä 

Vierailija
50/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikko töitä jäljellä ja sitten alkaa työttömyys ja ELÄMÄ. On aikaa olla lasten kanssa, lukea kirjoja, hiihdellä pitkin metsiä, harrastaa s#ksiä. Jossain vaiheessa alan etsiä osa-aikatyötä, kokoaikatyöhön en enää mene. Se vie vaan elämän halun ja koko elämän muutenkin.

Vierailija
51/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hienoa jos olet tyytyväinen, ap. Etenkin siitä pleikkarista. Minkä ikäinen oikein olet? 15?

Itkettääkö lammasta kun huomenna joutuu taas mennä töihin? 😂 bääbää vtun lammas 😂😂🤣

Nyt selvisi miksi olet työtön, tekstisi tuossa yllä paljastaa, että olet v a j a aälyinen. Säälittävä rassukka olet. 

Vierailija
52/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te lähdette mukaan näihin persuääliöitten aloituksiin? Typerykset, antakaa olla, 

Vierailija
53/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö nämä pahimmat sosialistiuskovaiset oikeasti tajua, että sosialistisessa järjestelmässä aivan kaikki fyysisesti terveet työikäiset pakotetaan töihin? Ja vieläpä sellaisiin töihin, joita ei voi kutsua mitenkään mielekkäiksi! Jos ei kiinnosta niin viimeistään työleirillä pääsee kaivamaan kuoppaa (itselleen). Voi tulla kapitalistista, mutta verovaroin yhteiskuntaa kustantavaa järjestelmää aika nopeasti ikävä. 

Vierailija
54/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuus on tärkeämpää.🙏 Ei koskaan raha, tavara ja mahtaileva elämä.

Joo, kunhan elämä ja onnellisuus kustannetaan itse eikä toisten selkänahasta. En minäkään tavaraa tai rahaa kerää, mutta sen verran on selkärankaa että elätän itseni. Verojen maksaminen ei haittaa, mutta se, että toiset hyväksikäyttävät muiden työpanosta tekemättä itse esim vapaaehtoistyötä tai muuta yhteisen hyvän eteen on yksinkertaisesti loisimista.

Vierailija
55/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hienoa jos olet tyytyväinen, ap. Etenkin siitä pleikkarista. Minkä ikäinen oikein olet? 15?

Itkettääkö lammasta kun huomenna joutuu taas mennä töihin? 😂 bääbää vtun lammas 😂😂🤣

Nyt selvisi miksi olet työtön, tekstisi tuossa yllä paljastaa, että olet v a j a aälyinen. Säälittävä rassukka olet. 

Lammasta kiukuttaa niin kovasti, että pitää alkaa haukkumaan 😂 muistahan nuolla pomon perse ja kuunnella sen huutoa. Selviät ehkä viiteenkymmeneen ikävuoteen tappamatta itseäsi 🤭

Vierailija
56/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te lähdette mukaan näihin persuääliöitten aloituksiin? Typerykset, antakaa olla, 

Ovatko nämä "persut" tällä hetkellä huoneessasi?

Vierailija
57/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talouselämää lehdessä oli juttu, että pienipalkkaisen työllisen pitää tehdä 20 vuotta töitä saadakseen saman eläkkeen kuin työtön saa takuelääkkeenä ja tukina, sen jälkeen tienatut rahat vasta alkavat kasvattaa eläkettä. Eli kannattaako työnteko Suomessa oikeasti, kun jokapaikassa huudellaan että menkää töihin...

Joo laskennallisesti ,mutta mikä on totuus .kukaan ole  työttömänä kymmeniä vuosia.kyllä sinä sen tiedät.jos jotakin kadehdittaa tuommoinen täysin mahdottoma yhtälö niin ei muuta kuin lopputili niin kyllä ne asiat selviää nopeasti.älkää hyökätkö itseänne vastaan .kuka tahansa voi joutua työttömäksi ilman omaa syytään entäpä sitten kun sosiaaliturvaa ei enään ole.kirjoituksilla yritetään hakea hyväksyntää järjettömille leikkauksille.älkää uskoko kaikkea mitä kirjoitetaan eri keskustelupalstoilla.!

Vierailija
58/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät, että tällaiset työttömien ulostulot ärsyttävät ihmisiä, jotka tunnollisesti käyvät töissä ja hankkivat itse elantonsa. Arvostettavaa, että iso osa elättää itsensä jo ihan periaatteen vuoksi vaikka kannattavampaa olisi loisia. Työssäkäynnin tulisi olla aina kannattavampaa ja  hyvä ratkaisu siihen on loisten tukien leikkaaminen.

Tälläiset ulostulot vaikuttavat tulevaisuudessa sitten esim. äänestyspäätöksiin ja tukia tullaan leikkaamaan. Sahaat omaa oksaasi. 

Vierailija
59/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko oli taas aloitus?😁 En usko kertomustasi ,jokainen joka osaa ajatella tietää mikä on mahdollista ja mikä ei.arvosanaksi annan 0/5.

Vierailija
60/77 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että supolaiset on persuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi