Oletko ottanut yhteyttä exäsi nyxään? Miksi?
Kysymys otsikossa.
Siis tilanne se, ettei lapsia tai yhteistä omaisuutta ole eli ihan vain olet halunnut kertoa tai keskustella jostakin asiasta ex-miehesi nykyisen naisen kanssa, mistä asiasta? Tai jos et ole keskustellut, mutta olisit halunnut, niin mistä asiasta?
Kommentit (26)
Tässä ei ole kyse exien tapaamisesta ja kokemusten jakamisesta, vaan kysymys mitä olet halunnut kertoa/ kertonut exäsi nyxälle?
En ole. Ex on ex syystä eikä mulla ole hänelle mitään kerrottavaa.
Jos sinulla AP ei ole mitään asiaa exän nyxälle niin älä ota yhteyttä. Vaikutat roikkujalta.
Ei ole asiaa, mutta jos tulisi, niin ottaisin yhteyttä. Ollaan puheväleissä.
Olen soittanut, kun miehen piti tuoda laksi sunnuntaina klo 15, ei tuonut. Ei vastannut puhelimeen klo 15.15, lapsikaan ei vastannut omaansa. Sama toistui 30 min myöhemmin ja huolestuin. Koska meillä oli tärkeä meno klo 17, soitin lopulta miehen nyxälle, että mitä on tapahtunut, tulen itse hakemaan lapsen, jos on joku ongelma. Vastaus oli, että unohtivat kertoa, että ovat risteilyllä, lapsi ei ehdi klo 17 kotiin.
Seuraavan kerran miehen tullessa noutamaan lasta luokseen jouduin toteamaan, että sorry, unohdin kertoa, ettei Lassi ole kotona.
Jos seurustelukumppanin ex haluaa tavata, on se vähän outoa kun heillä ei ole lapsia eikä yhteistä omaisuutta. Ex vaikuttaa jotenkin epävakaalta ja takertuvalta?
Miten suhtautuisit jos seurustelukumppanisi ex haluaisi keskustella kanssasi?
Ex entinen eikä tarvetta yhteyden ottamiseen. Erosta tulee keväällä 10 vuotta. Olen jatkanut omaa elämääni sinkkuna ja oman kodin tehnyt. Ei tarvetta alkaa lämmittää entistä mennyttä suhdetta. Pitkä avoliitto oli 18 vuotta.
En. Hän sai riesan mistä itse vapauduin.
En ole. En kyllä yllättyisi jos nyxä itse ottaisi minuun yhteyttä.
Ei ole mitään tarvetta ottaa yhteyttä. Jos muuttavat yhteen, niin haluaisin kyllä tavata, sillä muksut ovat kuitenkin isällään ja siten myös kumppanilla joka toisen viikon. Olisi mukava, jos muksujen asioita voisi hoitaa hyvässä hengessä nyksänkin kanssa ja tuntuisi jotenkin turvallisemmalta antaa lapsia sinne, jos nyksä vaikuttaisi tolkulliselta ja lapsiin hyvin suhtautuvalta.
Onko sinuun ottanut yhteyttä jonkun ex? Lapset ymmärrän, mutta en mitään keskustelutilaisuutta :D
Menneet on menneitä ja pitää hyväksyä, että ihmiset tulevat ja häviävät elämästämme.
Eikö kenenkään seurustelukumppanin ex ole ottanut yhteyttä sinuun?
Eihän tällaista kysymystä voi esittää muuta kuin nainen. 😂 Eikö sitä miestä vaan voi jättää rauhaan vaan narsistisena täytyy vainota loppu elämän ajan ??
Sairasta! Stanan sairasta. Sitten jonkun miehen oletetaan viellä haluavan tuollainen eukko itselleen?? Hanki oma elämä ! Yyhhoot ovat näistä niitä kaikkein hirveimpiä olioita. Jokainen vähänkään järjissään oleva mies välttää sellaisia kuin ruttoa. Yyhhoon kanssa EI onnellista elämää saa yksikään. Pthyi! 🤮
Vierailija kirjoitti:
Olen soittanut, kun miehen piti tuoda laksi sunnuntaina klo 15, ei tuonut. Ei vastannut puhelimeen klo 15.15, lapsikaan ei vastannut omaansa. Sama toistui 30 min myöhemmin ja huolestuin. Koska meillä oli tärkeä meno klo 17, soitin lopulta miehen nyxälle, että mitä on tapahtunut, tulen itse hakemaan lapsen, jos on joku ongelma. Vastaus oli, että unohtivat kertoa, että ovat risteilyllä, lapsi ei ehdi klo 17 kotiin.
Seuraavan kerran miehen tullessa noutamaan lasta luokseen jouduin toteamaan, että sorry, unohdin kertoa, ettei Lassi ole kotona.
Kuka antaa lapselleen nimeksi Lassi ?? Mitä pahaa se lapsi on tehnyt?
Toivon että tajuaa pysyä kaukana. Mitä olen kuullut, exäkin pyrkii eroon hänestä.
Mulla ei ole exmiestä. On vain tämä nyxä ollut 35 vuotta.
Erosta on 25 vuotta enkä tiedä onko exä elossakaan saati onko sillä nyxää.
En ole. Törmäsin kyllä joskus exään nyxänsä kanssa, ja juteltiin normaalisti. Ei ole kaunoja, ja exän kanssa ollaan väleissä (vaikka ei paljoakaan tekemisissä). Nyxäkin vaikutti mukavalta.
En tietenkään. Outo ajatus, en koe enkä näe mitään tarvetta moiseen.
En keksi oikeastaan yhtään syytä miksi pitäisi ottaa yhteyttä tuntemattomaan ihmiseen, ellei kyse ole jostain tyyliin "mies hakannut minut sairaalakuntoon ja haluan varoittaa" -jutusta.
Toki on joskus käynyt mielessä että olisi hauska tavata exän muita exiä, lähinnä siitä syystä että onko eron syyt olleet samankaltaisia.