Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
16701/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Israelin viisu edelleen hyvä.

Soi päässä.

Vierailija
16702/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä noihin Israelin saamiin raatipisteisiin, että Norjan raatihan antoi heille 8 p. Neljä raatilaiset rankkasivat Israelin sijoille 2., 2., 3., 6. ja yksi sijalle 23. Tämä sijalle 23. rankannut tuli sitten julkisuuteen pyytelemään anteeksi, että muut sijoittivat Israelin niin korkealle, että saivat pisteitä. 

Norjan yleisöltä tuli viisi pistettä. Minusta tuo Norjan tulos kokonaisuudessaan tuota yhtä raatilaista lukuunottamatta on sellainen, ettei siinä näy poliittisuutta, vaan rehellinen musiikkiin ja esitykseen perustuva tulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16703/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin Norjan biisistä, koska siinä oli heavya. 

Vierailija
16704/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soi päässä.

Sama juttu. Minusta selvästi finaalin paras balladi. Koko kisan paras balladi oli mielestäni Belgialla. Kumpikin näistä oli omassa top neljässä.

Vierailija
16705/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Folkmetallia.

Sai kyllä aivan liian vähän pisteitä.

Vierailija
16706/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2002 Lauran Addicted to you oli paljon paljon parempi kuin Latvian voittokappale.

Ja silloinhan oli Kreikalla loistopläjäys! (S.A.G.A.P.O)

Mä laulan edelleen näin 22 vuoden jälkeen todella usein joko "give the password, the password, the password" tai "Sagapooo es ei tsii ei pii ööööööö" :D. Aikansa bangeri.

Kiitos teille ja terveisiä naapureille, aion luukuttaa tätä koko loppuillan!!

Vierailija
16707/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soi päässä.

Jännä,jos sanoo,että omasta mielestä Israelin viisu hyvä niin saa alapeukkuja.

Täällä ei näköjään saa olla omaa mielipidettäkään biiseistä.

Itse äänestin useasti Saksaa,.Norjaa pari kertaa ja yhdellä äänellä Sveitsiä.

Jos olisi pitänyt balladia äänestää olisin äänestänyt Israelia. Ilman näitä "olet kamala ihminen,jos sitä äänestät" -ihmisiä.

Eli tavallaan äänestys ei ole kumpaakaan suuntaan reilu.

Sanotaan,ettei saa äänestää ja toiset äänestää,koska haluavat näpäyttää tms.

Objektiivisesti oli hyvä viisu, ja upeaääninen laulaja.

Vierailija
16708/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasagna myy jo kolmatta konserttia. - Kroatiassa ollaan Malmön ilmoituksen jälkeen takuulla helpottuneita.

Kroatialla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta järkätä viisuja turvajärjestelyineen. Eikä taitoa järkätä hyviä viisuja muutenkaan, koska HRT on Euroopan kämäisin radioyhtiö. Dora on huonoiten järjestetty karsinta joka vuosi.

Lisäksi suvaitsevuus lasten kengissä, erittäin homofobinen maa. Eipä tarvitse ihmetellä kroatialaisten fanien törkeää somekäytöstä, etenkin Nemoa kohtaan.

En mä ainakaan olisi lähtenyt Kroatian viisuihin vaimoni kanssa tuon nettivihan jälkeen. Olen siis nainen.

Kroatian matkailu on alkanut uutisen mukaan kiinnostaa eri

Suomessakin persut ja muut vihaajat varaavat kilpaa matkoja Kroatiaan, koska Kroatiassa ei ole homoja.

Vierailija
16709/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli myös yksi mun suosikeista. Tosin Gåtea olen kuunnellut jo 15 vuotta :D

Vierailija
16710/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasagna myy jo kolmatta konserttia. - Kroatiassa ollaan Malmön ilmoituksen jälkeen takuulla helpottuneita.

Kroatialla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta järkätä viisuja turvajärjestelyineen. Eikä taitoa järkätä hyviä viisuja muutenkaan, koska HRT on Euroopan kämäisin radioyhtiö. Dora on huonoiten järjestetty karsinta joka vuosi.

Lisäksi suvaitsevuus lasten kengissä, erittäin homofobinen maa. Eipä tarvitse ihmetellä kroatialaisten fanien törkeää somekäytöstä, etenkin Nemoa kohtaan.

En mä ainakaan olisi lähtenyt Kroatian viisuihin vaimoni kanssa tuon nettivihan jälkeen. Olen siis nainen.

Kroati

Näin on. Kroaatit ovat tappaneet osan homoistaan ja muut ovat paenneet ulkomaille. There's no going back.

Vierailija
16711/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soi päässä.

Jos olisi pitänyt balladia äänestää olisin äänestänyt Israelia. Ilman näitä "olet kamala ihminen,jos sitä äänestät" -ihmisiä.

Ei se ole objektiivista, jos sanoo oman mielipiteensä.

Vierailija
16712/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasagne saa erityisesti 50+ tanttojen ja homomiesten kuten wiwibloggareiden viisarin värähtämään?

Olen 48v homo eikä värähdä vähääkään. Ei ole komea, ei seksikäs, ei karismaattinen, ei mitään. Taiteilijanimikin tyhmimpiä mitä olen kuullut. 

Rietas gay 

Eikö se taiteilijanimi tarkoita vastasynnyttäneen naisen löysää vatsanahkaa? Sellainen unelmamies siellä.

Vierailija
16713/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin milloin vain Markon matkaan, mutta mulla on kissa-allergia 😹

Sehän hylkäsi jo kissansa.

Vierailija
16714/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soi päässä.

Ei se ole objektiivista, jos sanoo oman mielipiteensä.

On se objektiivista, jos biisejä arvioi raatikriteerein. Esim. Sveitsin biisi ei mahdu omien suosikkieni top kymppiin, mutta raatikriteerein arvioituna Sveitsin biisi, laulusuoritus ja live-esitys on mielestäni ykkönen.

- eri

Vierailija
16715/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin milloin vain Markon matkaan, mutta mulla on kissa-allergia 😹

Yksi Markon kissoista vilahtaa ig-tarinoissa ja onkin kaunis katti.

Taitaa olla Rimtim-kappaleen musiikkivideolla myös yksi noista hänen kissoista mukana. Hällä on kolme kissaa, joista yhdellä on vain yksi silmä ja semmoinen on musiikkivideolla myös :)

Vierailija
16716/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soi päässä.

Ei se ole objektiivista, jos sanoo oman mielip

Raatikriteerein se ei saanut paljon pisteitä raadeilta, eli raatien mielestä oli huono. Sinä se vaan jankutat omaa mielipidettäsi.

Hyvä laulaja, hyvä show, huono sävellys.

Vierailija
16717/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian matkailu ja erityisesti Dubrovnik rupesi kiinnostamaan ihmisiä isosti 2010-luvun aikana, koska Game of Thronesia on kuvattu tuolla :) Dubrovnik on kyllä huikean tunnelmallinen kaupunki ja oli varmaan Kroatialle lottovoitto, että se otettiin kuvauspaikaksi yhteen suosituimmista sarjoista koskaan. 

Vierailija
16718/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2002 Lauran Addicted to you oli paljon paljon parempi kuin Latvian voittokappale.

Ja silloinhan oli Kreikalla loistopläjäys! (S.A.G.A.P.O)

Mä laulan edelleen näin 22 vuoden jälkeen todella usein joko "give the password, the password, the password" tai "Sagapooo es ei tsii ei pii ööööööö" :D. Aikansa bangeri.

Kiitos teille ja terveisiä naapureille, aion luukuttaa tätä koko loppuillan!!

Ai että, nää viisut on nyt sen verran mielen päällä että pitääkin katsoa medley Kreikankin biiseistä, sieltä tuli hyvää settiä 2000-luvun alussa, viime vuosina ei niinkään. 

Vierailija
16719/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasagne saa erityisesti 50+ tanttojen ja homomiesten kuten wiwibloggareiden viisarin värähtämään?

Olen 48v homo eikä värähdä vähääkään. Ei ole komea, ei seksikäs, ei karismaattinen, ei mitään. Taiteilijanimikin tyhmimpiä mitä olen kuullut. 

Rietas gay 

Eikö se taiteilijanimi tarkoita vastasynnyttäneen naisen löysää vatsanahkaa? Sellainen unelmamies siellä.

Hyi 😖

Vierailija
16720/17808 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kroatian matkailu ja erityisesti Dubrovnik rupesi kiinnostamaan ihmisiä isosti 2010-luvun aikana, koska Game of Thronesia on kuvattu tuolla :) Dubrovnik on kyllä huikean tunnelmallinen kaupunki ja oli varmaan Kroatialle lottovoitto, että se otettiin kuvauspaikaksi yhteen suosituimmista sarjoista koskaan. 

Ja nyt ne on helisemässä turistimassojen kanssa. Mä oon pariin otteeseen käynyt Dubrovnikissa ennen sotia, hauskaa siellä osattiin pitää ainakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme