Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä oli helvetin hyvä dance, laulu, persoona.
Hard Rock Halleluja vuosina tämä pärjäsi kuten Lordikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos korjauksista, en tiennyt! Ajatelin tosiaan, että he/him ---> identifikoituu mieheksi."
Joo nämä voi olla vähän kimurantteja :D. Ja tosiaan tärkeintä on että kunnioittaa jokaista ihmistä sellaisena kuin hän on. Mun mielestä oli todella söpö hetki kun Gåte esitti Nemolle hänen biisinsä ja sen jälkeen yksi jäsenistä kiitteli ja ylisti Nemoa kuinka it's our favourite song and our favourite guy... our favourite Nemo. Ihana, lempeä korjaus ilman että asiasta pitää tehdä suurta numeroa. Nemo vaan hymyili ja oli ihan liikuttunut ja vaikuttunut tästä kunnianosoituksesta. Ei väärän pronominin käyttö tai jonkun kutsuminen mieheksi tai naiseksi tai ei-binäärikseksi väärin ole loukkaus muuten kuin silloin kun sitä tekee tahallaan ja tarkoituksella epäkunnioittavasti.
Mä näin myös tän videon ja pakko sanoa että ihan super söpö tuo Nemo. Toivon hänelle vain
Nemoa haluaisi vain suojella kaikelta pahalta. Israelilta, Kroatian raivohulluilta ja muilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos korjauksista, en tiennyt! Ajatelin tosiaan, että he/him ---> identifikoituu mieheksi."
Joo nämä voi olla vähän kimurantteja :D. Ja tosiaan tärkeintä on että kunnioittaa jokaista ihmistä sellaisena kuin hän on. Mun mielestä oli todella söpö hetki kun Gåte esitti Nemolle hänen biisinsä ja sen jälkeen yksi jäsenistä kiitteli ja ylisti Nemoa kuinka it's our favourite song and our favourite guy... our favourite Nemo. Ihana, lempeä korjaus ilman että asiasta pitää tehdä suurta numeroa. Nemo vaan hymyili ja oli ihan liikuttunut ja vaikuttunut tästä kunnianosoituksesta. Ei väärän pronominin käyttö tai jonkun kutsuminen mieheksi tai naiseksi tai ei-binäärikseksi väärin ole loukkaus muuten kuin silloin kun sitä tekee tahallaan ja tarkoituksella epäkunnioittavasti.
Mä näin myös tän videon ja pakko sanoa et
Jep, viaton luonnonlapsi tuo Nemo.
Nemon (?) raivohullut kannattajat (tai yksi sellainen) ovat hyökänneet Wiiwibloggs-sivustoon peukuttamaan Baby Lasagnasta kirjoitetut myönteiset viestit miinukselle ja päinvastoin.
Tiesittekö, että Sveitsissä on kolme virallista kieltä? Kuinkahan moni puhuu niitä kaikkia, onko missään esim. tullut ilmi, että onko Nemo monikielinen?
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että Sveitsissä on kolme virallista kieltä? Kuinkahan moni puhuu niitä kaikkia, onko missään esim. tullut ilmi, että onko Nemo monikielinen?
Niin? Miksi tämä pitäisi tietää?
Mun toinen äidinkilei on saksa, olen valitettavasti nähnyt niitä Nemo-törkykommentteja myös saksaksi tosi paljon. Nemohan asuu Berliinissä, siellä on tilaa olla ja hengittää, ja saa olla juuri sellainen kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei muuta, niin ko. maassa järjestetään ensi vuonna Euroviisut. Ehkäpä juontajat tulee käyttämään juonnoissaan useampia kieliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei muuta, niin ko. maassa järjestetään ensi vuonna Euroviisut. Ehkäpä juontajat tulee käyttämään juonnoissaan useampia kieliä?
Viisujen virallinen kieli on englanti. Ensi vuoden viisuille voisi kai perustaa oman ketjun, jos niistä haluaa keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Mun toinen äidinkilei on saksa, olen valitettavasti nähnyt niitä Nemo-törkykommentteja myös saksaksi tosi paljon. Nemohan asuu Berliinissä, siellä on tilaa olla ja hengittää, ja saa olla juuri sellainen kuin haluaa.
Ei voi olla kuin tyytyväinen, ettei Kroatia voittanut. Ei sitä voittoa muiden kimppuun hyökkäämällä ansaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla kuin tyytyväinen, ettei Kroatia voittanut. Ei sitä voittoa muiden kimppuun hyökkäämällä ansaita.
Ei se Kroatia nyt mikään Venäjä kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggs-sivuston kimppuun hyökkääminen kuulostaa jo epätoivoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä onneksi myöskään pelkällä somekampanjoinnilla, jota kroatialaiset on selkeästi koko kevään ajan tehneet luoden vaikutelman, että Kroatia olisi jotenkin ylivoimainen yleisön suosikki, vaikka totuus olikin kaikkea muuta. Pitkälti sen takia ne vedonlyöntitilastotkin varmasti oli niin väärässä.
Tää jankkaus on tosi rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä onneksi myöskään pelkällä somekampanjoinnilla, jota kroatialaiset on selkeästi koko kevään ajan tehneet luoden vaikutelman, että Kroatia olisi jotenkin ylivoimainen yleisön suosikki, vaikka totuus olikin kaikkea muuta. Pitkälti sen takia ne vedonlyöntitilastotkin varmasti oli niin väärässä.
Vain ylivoimainen yleisön suosikki pystyi pistämään kampoihin Israelin rahoittamalle äänestyskampanjalle.
Vierailija kirjoitti:
Nemon (?) raivohullut kannattajat (tai yksi sellainen) ovat hyökänneet Wiiwibloggs-sivustoon peukuttamaan Baby Lasagnasta kirjoitetut myönteiset viestit miinukselle ja päinvastoin.
Jos jollain niin Baby Lasagnalla raivohulluja kannattajia riittää. Ties vaikka osa olisi nyt seonnut lopullisesti. Hehän on koko kevään vihamielisesti ja riidanhaluisesti hyökänneet ihan kaikkien kimppuun, joiden on kokeneet vähänkään kritisoivan suosikkiaan tai olevan uhka sille. Hyvä vaan, jos saavat edes vähän maistaa omaa lääkettään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisujen virallinen kieli on englanti. Ensi vuoden viisuille voisi kai perustaa oman ketjun, jos niistä haluaa keskustella?
Englanniksi juonnetaan ja muutama pätkä ranskaksi.
Nyt sa*tana lopetatte tuon "Nemo-fanit sitä ja BL-fanit tätä" -jankkauksen, oletteko olevinanne jotain alakoululaisia kantelupukkeja? Kukaan ei jaksa lukea koko ketjua enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain niin Baby Lasagnalla raivohulluja kannattajia riittää. Ties vaikka osa olisi nyt seonnut lopullisesti. Hehän on koko kevään vihamielisesti ja riidanhaluisesti hyökänneet ihan kaikkien kimppuun, joiden on kokeneet vähänkään kritisoivan suosikkiaan tai olevan uhka sille. Hyvä vaan, jos saavat edes vähän maistaa omaa lääkettään.
Älä liiottele.
Ihanaa! Se on luukutuksen arvoinen!